Wat is je hoofdvraag?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Ilona787 het volgende:
Hoii iedereeen,
Ik studeer bedrijfseconomie en ben momenteel aan het afstuderen. alleen zit ik een beetje met een probleem. Ik moet wat gaan schrijven over krachtwijken... heeft iemand misschien een voorbeeld
Alvast bedank!!!
bezig met je scriptie en geen idee wat je moet schrijvenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Ilona787 het volgende:
Hoii iedereeen,
Ik studeer bedrijfseconomie en ben momenteel aan het afstuderen. alleen zit ik een beetje met een probleem. Ik moet wat gaan schrijven over krachtwijken... heeft iemand misschien een voorbeeld
Alvast bedank!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Ilona787 het volgende:
Voor de gene die zo negatief reageren. Ik heb een deze opdracht gekregen maar twijfel of ik hem moet aannemen omdat ik een bedrijfseconomische achtgrond en niks met dit onderwerp heb. vandaar dat ik wat meer info wou over hoe dat precies in elkaar zit. Ik maak me eigenhuiswerk. DAAR HEB IK JULLIE HULP NIET VOOR NODIG!!!
Neem 'm dan niet aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Ilona787 het volgende:
Voor de gene die zo negatief reageren. Ik heb een deze opdracht gekregen maar twijfel of ik hem moet aannemen omdat ik een bedrijfseconomische achtgrond en niks met dit onderwerp heb. vandaar dat ik wat meer info wou over hoe dat precies in elkaar zit. Ik maak me eigenhuiswerk. DAAR HEB IK JULLIE HULP NIET VOOR NODIG!!!
Jij als aanstormende bedrijfseconoom weet toch wel de weg te vinden naar de CBS wijken en buurten dataset? Daar kan je met SPSS vast wel wat leuke grafieken uit halen, en daar een verhaaltje aan op hangen? Of ga high tech, download de tatuk gisviewer, en maak een leuk kaartje van de shapfiles die je kan downloaden bij het CBS.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:01 schreef Ilona787 het volgende:
Hoii iedereeen,
Alvast bedank!!!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Ilona787 het volgende:
je opdracht is "schrijf maar wat over probleemwijken" ?quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Ilona787 het volgende:
Hé shit, heb je toch een hint gegeven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Assertiviteit is je vreemd zo te horen.
Je zou ook kunnen googlen.
Daar is meer dan voldoende te vinden over die krachtwijken en vogelaarwijken en weet ik wat meer.
Lui LBO-tuig. En dat prutswerk een scriptie durven noemen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Ilona787 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:32 schreef zquing het volgende:
[..]
Neem 'm dan niet aanOf doe een iets uitgebreidere OP zodat we je kunnen helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |