Als ik hem niet zou kennen, zou ik hem ook geen tweede blik waardig keuren. Maar hij was zo leuk als Ten... en als zichzelf ook.quote:
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogistquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat hoorde... Het is wel even techniek en het is fijner als je het samen met iemand doet die er verstand van heeft. Je bent wel met je ogen bezig tenslotte, als je het verkeerd doet, kan het best naar worden.
Hey, dat gasstel daar sta ik nou ook op te knoeien.quote:
Ja beetje dom toch wel hoor. Lenzen hoor je niet bij de drogist te kopen. Nou ja, tenzij je al geoefend drager bent en je weet hoe alles werkt en de oogarts of opticien ook ziet dat je ze wel KAN dragen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogist
En maak het nou niet "enger" dan het al is![]()
Ik knijp telkens net voordat ie goed zit m'n ogen dicht...
Hoe weet je je sterkte dan?? De sterkte van je bril is namelijk niet hetzelfde als van je lenzen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow eh... dit is gewoon zo'n setje van de drogist
En maak het nou niet "enger" dan het al is![]()
Ik knijp telkens net voordat ie goed zit m'n ogen dicht...
Ook dat nog jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe weet je je sterkte dan?? De sterkte van je bril is namelijk niet hetzelfde als van je lenzen.
Of internet.quote:Ga gewoon even naar de opticien. De eerste keer kost dat wat meer geld, maar daarna kun je gewoon bij de drogist terecht.
Yeah, ik had voor mijn vakantie bij een Nederlandse webshop 30 dagen lenzen besteld met mijn "nieuwe" sterkte. Hier kun je zonder recept namelijk ook online niks bestellen, dat verifieren ze eerst bij je oogarts. Maar ik wist al dat ik een half punt erbij moest hebben dus heb gewoon besteld. Heerlijk, weer scherp zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of internet.Doe ik al jaren. Zelfde lenzen als die ik bij de oogarts kreeg. Overdag bestellen, volgende dag in de brievenbus. Ideaal.
Heteroquote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik mag geen lenzen, want in mijn linkeroog zit een pterygium, maar dat heb ik al eens gepost, volgens mij.
iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:40 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik mag geen lenzen, want in mijn linkeroog zit een pterygium, maar dat heb ik al eens gepost, volgens mij.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:44 schreef creno het volgende:
[..]
iiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwww
ik vroeg me af wat het was, dus ik copy/paste in youtube, had ik beter niet kunnen doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |