Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen isquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lief van je. Alleen klinkt opofferen wel alsof ik afschuwelijk ben
.
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bangquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt wel het risico dat TMM dan net z'n nachtmedicatie op heeft en dan allerlei rare onzin gata uitkramen, zoals brieven richting de gaykrant die uit de hand lopen
He gelukkig. Kan IK iig rustig slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, zelfs s'nachts draait de werled hier alleen om jou wees maar niet bang
ja het is net Pejte Pitamientjequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:54 schreef Yoppie het volgende:
[..]
Nou ja wat zal ik ervan zeggen....leuk petje
"I shit my sheets... stom he, ik vind het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja het is net Pejte Pitamientje
je hoort hem denken "stom hè, ik vind het gewoon lekker"
Ew. Why?quote:
weer met de trein op en neer naar Maastricht geweest ?quote:
En hoe is de ICT jongen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Ik kijk tegen de boxershort van onze ICT jongen aan.
Leuk wit met gele en oranje bloemen. ZONDER bjorn borg rand!
Ik vandeweek ook... op weg naar de Brand Brouwerijquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het klinkt niet erg lief nee... Maar gezien de kwaliteit van z'n post vraag ik me af wat hij nu aan het doen is
Smaakt best goed.quote:
Budel ligt helemaal niet langs de A2quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:34 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het langs de A2 ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |