Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).quote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Nuno_G het volgende:
Maar ik zou graag nog wat aan Wonderer vragen, maar dat is misschien teveel persoonlijk. Mag het toch
Volgens mij is kostschool voor sommige kids wel het betere alternatief ja... Overigens denk ik dat gemengd wel beter zou zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoeden.
Ik zou die lichamelijke dingen bij jou niet zo snel als "te persoonlijk" zien, juist meer de emotionele vragenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).
daar ging het niet alleen over/ meer over wat je denkt en voelt en verwacht van je partnerquote:Op woensdag 21 april 2010 00:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Go ahead. Je krijgt hooguit geen antwoord (nee, ik krijg geen piemel).
Ik ook, maar ik heb inmiddels ervaring met de "ik wil je een persoonlijke vraag stellen"quote:Op woensdag 21 april 2010 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou die lichamelijke dingen bij jou niet zo snel als "te persoonlijk" zien, juist meer de emotionele vragen.
Alleen dat ie verder kijkt dan mijn voorgevel. Verder niet echt iets, eigenlijk. Oh, en dat ie het zegt als ie ergens mee zit.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
daar ging het niet alleen over/ meer over wat je denkt en voelt en verwacht van je partner
\nee het ging me meer over dingen zoals bv Ik heb een vriendin die als jongen een stuk was maar als vrouw doet ze me niks. Ze is nog steeds heel mooi, maar haar vriend heeft heel veel jalouzie als ze met haar vrienden uitgaat, terwijl wij denken ja vroeger was ik er wel mee in bed gedoken maar nuquote:Op woensdag 21 april 2010 00:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb inmiddels ervaring met de "ik wil je een persoonlijke vraag stellen"
Ja, je bent homo of je bent het nietquote:Op woensdag 21 april 2010 00:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
\nee het ging me meer over dingen zoals bv Ik heb een vriendin die als jongen een stuk was maar als vrouw doet ze me niks. Ze is nog steeds heel mooi, maar haar vriend heeft heel veel jalouzie als ze met haar vrienden uitgaat, terwijl wij denken ja vroeger was ik er wel mee in bed gedoken maar nu
oefenen jullie eerst maar eens met een labradorquote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
al thuis. we beginnen een burgergezin te worden. nu nog kinderen
hoe bedoel je ONS ?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je bent homo of je bent het niet
Maar ik denk dat er sowieso wel een verschil is tussen een eventuele ONS en een relatie van tien jaar.
One night stand.quote:
slaapsequote:Op woensdag 21 april 2010 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Weltrusten!
eem hond ? we hebben al problemen met te besluiten waar we gaan slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oefenen jullie eerst maar eens met een labrador
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONSquote:Op woensdag 21 april 2010 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, je bent homo of je bent het niet
gewoon in bed toch?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
eem hond ? we hebben al problemen met te besluiten waar we gaan slapen
Want? Je hebt een pik nodig?quote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONS
geen van beiden, hoewel sommige jongens in die YT filmpjes er wel leuk uitzien, zou ik toch wat missenquote:Op woensdag 21 april 2010 01:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van een vrouw naar man lijkt me ook helemaal niks als in relatie materiaal of ONS
ook ja, maar toch blijft de gedachte dat het dan vroeger een vrouw was.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Je hebt een pik nodig?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat zegt.
niet echt voor de functie van het ding maar meer voor de emotie erover. ik leg dit slecht uit, hoop dat je het toch snaptquote:Op woensdag 21 april 2010 01:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Want? Je hebt een pik nodig?
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar ik ben wel benieuwd waarom je dat zegt.
Jawel. Ik heb het zelf ook namelijk. Op dit moment in mijn leven zou ik niet met een transman samen willen zijn, denk ik. Gewoon omdat er voor mijn gevoel toch minstens één werkende pik in de relatie moet zitten. Ik vind het ook gewoon leuk om met die van hem te spelen zodat ik toch nog een beetje kan voelen hoe het is enzo. Dat zou ik wel missen.quote:Op woensdag 21 april 2010 01:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
niet echt voor de functie van het ding maar meer voor de emotie erover. ik leg dit slecht uit, hoop dat je het toch snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |