Bel de krantquote:Op woensdag 21 april 2010 00:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja we hebben alleen even gegeten een nu weer thuis. pfff straks ga ik nog de was doen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar ja, als jij daar het meest bij voelt. Ik vind een tattoo die simpel is, maar daardoor wel de lading dekt en dicht bij een persoon staat mooier dan iets wat met krullen en sterren en kitscherigheid gedecoreerd is.
ben je toch veel te egoistisch voorquote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
al thuis. we beginnen een burgergezin te worden. nu nog kinderen
een burgergezin...quote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
al thuis. we beginnen een burgergezin te worden. nu nog kinderen
ik ??? waarom denk je datquote:Op woensdag 21 april 2010 00:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ben je toch veel te egoistisch voor
Ik moest bij die eerste echt even kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk... zoiets is wel heel vet (maar iemand heeft hem dus al)
Of zoiets
[ afbeelding ]
we hebbendit weekend een gala, dan komen we er wel weer inquote:
Yah. Vind hem wel heel mooi...quote:Op woensdag 21 april 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moest bij die eerste echt even kijken. Lijkt wel een feniks in te zitten, wat ook wel weer dan bij jouw leven past qua wedergeboorte enzo
.
toemaar weer mister famousquote:Op woensdag 21 april 2010 00:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we hebbendit weekend een gala, dan komen we er wel weer inde krant bedoel ik dan
![]()
oh....zomaar zoquote:
sorry voor mijn taalquote:Op woensdag 21 april 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
een burgergezin...
alsof je van hogere stand bent, je bedoelt waarschijnlijk burgerlijk
ik vraag er niet omquote:
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)quote:
das wel weer de makkelijke weg hequote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.quote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das wel weer de makkelijke weg he
Ach zoals mijn moeder altijd zegt, kindereb zijn best lief, af en toequote:Op woensdag 21 april 2010 00:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
das wel weer de makkelijke weg he
als ze slapenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ach zoals mijn moeder altijd zegt, kindereb zijn best lief, af en toe
zal wle maar das natuurlijk niet opvoeden he, je kind jaren naar kostschool sturenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.
Katholieke school niet meer doen :-Pquote:Op woensdag 21 april 2010 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben heel goed met kinderen en doe ze net als mijn ouders gewoon snel op een kostschool (of zoiets)
ik vond het ook helemaal niet vreemd of ergquote:Op woensdag 21 april 2010 00:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In sommige landen is dat wel veel gebruikelijker dan in Nederland.
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoedenquote:Op woensdag 21 april 2010 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zal wle maar das natuurlijk niet opvoeden he, je kind jaren naar kostschool sturen
helaas niet neequote:Op woensdag 21 april 2010 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat sommige ouders thuis doen is ook niet opvoeden.
geen last van gehad, onderling misschienquote:Op woensdag 21 april 2010 00:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Katholieke school niet meer doen :-P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |