ze nemen hun tijd wel op die school van jouquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
weet nog niet vrijdag hebben we haar voor het eerst, maar ze schijnt goed te zijn als we de andere leraren mogen geloven.
een vervanger vind je ook niet direct en zeker niet voor voltijd, en er werd voorrang gegeven aan de 2e en 3e jaars want die gaan op stage naar os spanje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:09 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ze nemen hun tijd wel op die school van jou
Ietwat.quote:
nee hoe kom je erbij?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:29 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het hier rustig?
Ja, dat vroeg ik mij idd af.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, mocht iemand zich dat afvragen.
I always wonder.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef oinaru_isan het volgende:
En ik ben er zelf ook nog, mocht iemand zich dat afvragen.
lijkt me logisch als je net gepost hebtquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:36 schreef oinaru_isan het volgende:
En ik ben er zelf ook nog, mocht iemand zich dat afvragen.
ga je weg dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben er nog, mocht iemand zich dat afvragen.
Exactly. "Afvrager" klinkt niet zoquote:
Nou, uiteindelijk ga ik wel een keer slapen. En ooit ook wel wat verder wegquote:
Dan is verwonderaar mooier, maar dat verschilt dan weer niet zo veel met je huidige naam.quote:
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saaiquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan is verwonderaar mooier, maar dat verschilt dan weer niet zo veel met je huidige naam.
Zeer mee eens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef oinaru_isan het volgende:
In een andere taal klinken dingen soms mooier.
Maar ja, als jij daar het meest bij voelt. Ik vind een tattoo die simpel is, maar daardoor wel de lading dekt en dicht bij een persoon staat mooier dan iets wat met krullen en sterren en kitscherigheid gedecoreerd is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saai
Gewoon zelf wat ontwerpen, bijvoorbeeld een vraagteken gecombineerd met je initialen of zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit er al een poosje over te denken om een vraagteken als tattoo te nemen. Maar da;s ook wel weer een beetje saai
al thuis om elf uur savonds?quote:Op woensdag 21 april 2010 00:02 schreef Nuno_G het volgende:
al thuis. we beginnen een burgergezin te worden. nu nog kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |