abonnement Unibet Coolblue
pi_263130
Waarom ANTI-Eric????????
omdat deze ophoog gevallen Nep commando
alleen in de bus zit, zoals die rare muts uit big brother, om een zangcarriere te kunnen beginnen.......
hij heeft bijna 10 weken lang de bus dagelijks kunnen bestuderen, en zo zijn mede finalisten op te sporen....
-----------------------
Eric, is waarschijnlijk de mol vanuit de Ende-studio's.
en zal waarschijnlijk op de planken gaan staan na de Bus..
-----------------------------
Toevallig is ook dat Na het verlaten van Mike
dat ERIC bij 48% van de internet stemmen heeft.....
---------------------

Nee, dit lijkt heel erg op een Kaart die is doorgestoken ( alleen is de kaart heel klein, en het steekwapen Heel groot)

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
pi_263131
ja, groote is met 1 o

[b]100% hetero autochtoon, die een hekel heeft aan de rest[/b]
  woensdag 10 mei 2000 @ 14:11:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263132
Ik vind het wat vergezocht (ook met 1 o) allemaal.
Eric is ok ole ole. (getverdemme, ik krijg dat irritante wijsje van mijn leven niet meer uit mijn hoofd).
pi_263133
quote:
op 05-10-2000 om 02:11 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Ik vind het wat vergezocht (ook met 1 o) allemaal.
Eric is ok ole ole. (getverdemme, ik krijg dat irritante wijsje van mijn leven niet meer uit mijn hoofd).

Zo, ben ik het deze keer toch weer met je eens. Prima jongen die Erik. Loopt ook niet te zeuren over zijn zang kwaliteiten. Er lijkt een beetje jaloezie door te klinken in het stukje van Darkness. Ik zou zelf in ieder geval wel willen dat ik zo kon zingen als Erik.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 10 mei 2000 @ 14:38:00 #5
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263134
Jolleke het doet mij deugd dat wij tegenwoordig zo op 1 lijn zitten (behalve dan over Ant.).

Ondanks dat ik je in een grijs verleden, al dan niet expres, bolleke heb genoemd is alles toch weer goed gekomen.

  woensdag 10 mei 2000 @ 14:41:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_263135
* Quenda® vind het triest dat de andere passagiers telkens de rookwaar "vergeten"maar wel zonnebrandzooi a 30 piek meenemen.
pi_263136
quote:
op 05-10-2000 om 02:38 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Ondanks dat ik je in een grijs verleden, al dan niet expres, bolleke heb genoemd is alles toch weer goed gekomen.

Klopt, maar alles is nu vergeven en vergeten.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 10 mei 2000 @ 14:41:00 #8
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263137
Jolleke, Rocket Ride, ik sluit me bij jullie aan. Ik bedoel, ze hebben toch allemaal staan te zingen? Dat het alleen bij Eric nog een klein beetje zuiver klonk, kun je hem moeilijk gaan aanrekenen!
pi_263138
Laat ik me dan ook maar meteen bij Quenda (hoe maak je dat verdomde copyright tekentje) aansluiten. Ik vind het ook wel heel toevallig en helemaal dat Tessa, die beweert dat ze Erik's beste vriendinnetje is, dit vergeet. Mochten er trouwens niet gewoon een heleboel pakjes sigaretten de bus mee in genomen worden? Dat had ik als rookster in ieder geval wel geprobeerd of verbieden de spelregels dit?
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_263139
Er is een groot verschil tussen toonvast zijn en kunnen zingen.
Zingen kan Eric zeker niet. Imiteren met mate, maar toonvast is hij wel, behalve op de lage tonen.
Veel mensen zijn toonvast en geven onder de douche een perfecte riedel.
Sommige mensen die alleen maar toonvast zijn hebben daarnaast iets wat ze 'charisma' noemen. Uitstraling, weet je wel. En die doen het soms leuk bij publiek. Zoals Madonna, die kan ook niet zingen, maar heeft HET helemaal! Die is dan ook niet dom.
Eric heeft geen enkel charisma, zijn domheid is stuitend, zijn 'grapjes' zijn plat. Binnen 10 jaar ziet hij eruit als een gebuikte middelbare snoeshaan met Heinekenaandelen onder z'n borsten. Iedere jeugd is nu al uit dat vette voorkomen verdwenen.
Als er al een markt is voor Eric's toonvastheid dan moet hij die delen met Frans Bauer, maar die is echt naief en dat werkt vertederend bij gescheiden vrouwen en oma's.
Natuurlijk mag Eric straks een plaatje maken, net als Jop. Met veel techniek kan zijn ademnood weggefilterd worden, met plak en knipwerk zullen de zwakke delen opgepept worden, zodat het nog wat lijkt, zoals bij al die artiesten die goed klinken op de plaat maar op de buhne schrijnend in gebreke blijven.

De maatschappijen moeten nog een laatste poging doen om geld uit het Busproject te slepen, om de koetjes nog wat uit te melken. Zolang de gekte - en de nasleep ervan - duurt heeft men $$$ in de ogen.
Zolang er leven zit in de bussagiers worden ze uitgeperst. Dat staat ook in het contract dat ze hebben moeten tekenen. Hoe de afloop ook is, ze zijn verplicht tenminste 10 dagdelen te komen opdraven.
Als jullie je afvragen wat al die ex-bussagiers toch steeds komen doen bij uitbraken en andere Bus-evenementen: daartoe zijn ze verplicht. Niet dat ze het erg vinden, ze hopen nog steeds ontdekt te worden nu het grote geld (nou ja, de helft van de worst die ze voorgehouden is) aan hun neus voorbij gegaan is. Exposure is exposure, nietwaar?
De blote kont van Eric is het beste wat ik tot dusver van hem heb gezien.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 10 mei 2000 @ 15:02:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_263140
Wanneer je toonvast bent, kun je door middel van zangles veel bereiken. Als Erik de mazzel heeft dat er echt iemand in hem is geïnteresseert is (niet cynisch bedoeld) dan kan hij onder de hoede van een zangpedagoge komen en het nog best ver schoppen. Je denkt toch niet dat alle een beetje fatsoenlijke zangers en zangeressen zomaar op een morgen een keertje opstonden en dachten: hé, nou kan ik opeens goed zingen
Verder gun ik hem ook een beetje mazzel want ondanks zijn ietwat te veel uitvergroten commandoverhalen vind ik het best een "goeie gozer" om het maar eens op z'n Brabants te zeggen. En zeg nou zelf, wie heeft er nou nooit een verhaal een beetje aangedikt voor de show.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_263141
Jolleke, Eric zou nog niet door de eerste selectieronde bij Hennie Huisman komen met zijn Froger-imitatie! De Bus is inderdaad zijn enige kans om een CD-tje te maken en de verkoop zal niet veel hoger liggen dan het aantal fans dat hij heeft.

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 10 mei 2000 @ 15:51:00 #13
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_263142
Wat een schande zeg, dat ze bij het selecteren van passagiers niet eens rekening hebben gehouden met hun zangprestaties!

* pluisje vraagt zich af waar iedereen zich zo druk over maakt.

  woensdag 10 mei 2000 @ 16:16:00 #14
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_263143
quote:
op 05-10-2000 om 03:51 PM schreef pluisje het volgende:
Wat een schande zeg, dat ze bij het selecteren van passagiers niet eens rekening hebben gehouden met hun zangprestaties!

[pluisje vraagt zich af waar iedereen zich zo druk over maakt]


Zo Pluisje, nu is het mijn beurt om het helemaal met jou eens te zijn. Kraak die jongen toch niet zo af. Er wordt hem karaoke in de schoenen geschoven, hij zingt redelijk en heel Nederland valt over hem heen.

Erik moet uit de bus omdat hij aardig kan zingen. Wat een onzin!

Laat die jongen toch lekker en als je niet naar hem wil luisteren luister je niet en anders niet zeuren. (maar drie voor de zekerheid na al die ruzies bij de klagers)

[Dit bericht is gewijzigd door Jolleke (Datum 10 Mei 2000).]

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_263144
Het zingen van Erik komt meer overeen met de paringsbalts van een Zee koe.

Hij kan niet zingen hij kan alleen een beetje balken.

Verder vind ik het een volgevreten zwetereige nepsoldaat.

Zo, dat is er uit.

pi_263145
ERIK ja, het blijft een eikel. hij heeft best wel een goede stem , maar zingen kan hij nog niet. ik walg nog steeds van die gozer.:[ wat een omhoog gehaalde zaadzak.
hij mag van mij zo snel mogelijk de bus uit.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')