Ik kan in principe met allebei maar er zit wel verschil tussen. Met rechts voor en met links afzetten geeft me meer stabiliteit dan andersom. Maar met rechts afzetten en links voor, nou ja de rechtervoet heeft meer kracht denk ik zo.
Hoe hoort het nu eigenlijk ? Of maakt het niet uit ?
Maar het is maar net hoe je het je aanleert.
quote:LOL hehe we kunnen elkaar de hand schudden. Ik ben vandaag op mn stutbonkje gedonderd en nou doet alles me zeer dus echt fanatiek nog iets proberen zit er niet in. Uit de stoel omhoogkomen voel ik al
Op woensdag 15 mei 2002 19:59 schreef cereal het volgende:
ligt volledig aan je eigen smaak probeer t alle2 de kanten en doe wat t beste gaat. ik zit dus met een probleem, ik kan alleen maar goofy rijden en goofy grinds en slides zetten en heelflips maken maar kan alleen regular ollien en dat soort dingen lekker vage boel dus. maar ik skate vanavond neit want ben vanmiddag op me muiol gegaan met nosegrind 2 rock n roll out
Nou sterkte en bedankt voor de reaktie. s kijken of er nog meer mensen een mening hebben over welke voet je nou eigenlijk het beste voor kunt hebben want tot nu toe lijken de meningen verdeeld.
Skateboarden heb ik trouwens al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik het zo goed kon, maargoed. Ik ben zo ongelofelijk vaak op mijn muil gegaan op de half-pipe vroeger, heb er nu nog nachtmerries van
Ben je rechts, dan links voor (regular)
Ben je links, dan rechts voor (goofy)
Maarja, je weet wat ze zeggen; de uitzonderingen maken de regel
quote:Ben een uitzondering, ben links en sta met links voor!!
Op zaterdag 18 mei 2002 19:13 schreef gepparidoga het volgende:
Meestal is het zo:Ben je rechts, dan links voor (regular)
Ben je links, dan rechts voor (goofy)Maarja, je weet wat ze zeggen; de uitzonderingen maken de regel
Kan wel goofy rijden, maar tis wel lastiger dat wel!
quote:één van de weinige regels die op mij wel van toepassing is, ben rechts en een regular skater, al is dat wel alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb.
Ben je links, dan rechts voor (goofy)Maarja, je weet wat ze zeggen; de uitzonderingen maken de regel
quote:
in mijn ogen is skaten altijd skateboarden geweest. zeer irritant dat er mensen zijn die dat inlinen ook skaten noemen, ontstaan nog weleens misverstanden op die manier, maar ja ik zal er maar niet teveel over zeuren
Op woensdag 15 mei 2002 19:51 schreef Sumer het volgende:
Ik heb even beetje uitgeskate dus nou wil ik naast skaten gaan Skateboarden.
quote:Lol dat laatste heb ik dus ook ja. Het maakt mij weinig uit hoor, zolang ze maar met sk8en bedoelen dat ze naar bijv een park gaan en hun grinds gaan oefenen.
Op zaterdag 14 september 2002 01:21 schreef PHOBoS het volgende:[..]
één van de weinige regels die op mij wel van toepassing is, ben rechts en een regular skater, al is dat wel alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb.
[..]in mijn ogen is skaten altijd skateboarden geweest. zeer irritant dat er mensen zijn die dat inlinen ook skaten noemen, ontstaan nog weleens misverstanden op die manier, maar ja ik zal er maar niet teveel over zeuren
![]()
Dus niet als ze de 20km gesk8 hebben op hun inlines... Dat vind ik wel irri... Maar goed ik ga er verder ook niet over zeuren
quote:En ik ben links(handig) en sta op mijn snowboard linksvoor
En het lijkt me dat je snowboarden kwa beenvoorstand wel met skateboarden mag vergelijken
quote:Neen dat is juist meestal weer andersom
Op maandag 16 september 2002 01:23 schreef keeper het volgende:[..]
En ik ben links(handig) en sta op mijn snowboard linksvoor
En het lijkt me dat je snowboarden kwa beenvoorstand wel met skateboarden mag vergelijken
quote:Grrrr
Op maandag 16 september 2002 01:25 schreef moredragons het volgende:
Neen dat is juist meestal weer andersom
op een snowboard sta ik ook linksvoor,
alleen dat truukje van iemand van een stoel af duwen is bij mij altijd andersom.
maar volgens mij is het ook wat je jezelf aanleeert, mijn broertje zet bijv. af met zijn voorstevoet. (mongo: You are mongo footed, or pushing mongo, if you are using your leading foot, the incorrect one, to push)
ik ben linksvoetig, ben goofy trouwens
Rechtervoet ook voor eigenlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |