abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4208175
Ik heb even beetje uitgeskate dus nou wil ik naast skaten gaan Skateboarden. Ik ben rechts. Maar hoor je nu dan je rechtervoet voor te hebben of je linker?

Ik kan in principe met allebei maar er zit wel verschil tussen. Met rechts voor en met links afzetten geeft me meer stabiliteit dan andersom. Maar met rechts afzetten en links voor, nou ja de rechtervoet heeft meer kracht denk ik zo.

Hoe hoort het nu eigenlijk ? Of maakt het niet uit ?

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
  woensdag 15 mei 2002 @ 19:53:20 #2
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_4208198
Ik ben rechts, maar sta toch met links voor, maar hé, als jij meer stabiliteit hebt met rechts voor, moet je dat doen, je traint je linkerbeen dan opzich ook
pi_4208213
Als ik al ga skaten, dan is het met mijn duimen .
  † In Memoriam † woensdag 15 mei 2002 @ 19:56:38 #4
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_4208240
Over het algemeen? Als je rechts bent, zet je volgens mij met je linkervoet af (rechts voor).

Maar het is maar net hoe je het je aanleert.

pi_4208280
ligt volledig aan je eigen smaak probeer t alle2 de kanten en doe wat t beste gaat. ik zit dus met een probleem, ik kan alleen maar goofy rijden en goofy grinds en slides zetten en heelflips maken maar kan alleen regular ollien en dat soort dingen lekker vage boel dus. maar ik skate vanavond neit want ben vanmiddag op me muiol gegaan met nosegrind 2 rock n roll out
Ik ben niet bruce maar willis, beginnen als het stil is. Met ille spuugdingen die ik wind om 10 vingers. En of t nou Juli November of April is, wat ik wil is wat ik doe, check goed wat de deal is! .....Opgezwolle!!!....
pi_4208351
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:59 schreef cereal het volgende:
ligt volledig aan je eigen smaak probeer t alle2 de kanten en doe wat t beste gaat. ik zit dus met een probleem, ik kan alleen maar goofy rijden en goofy grinds en slides zetten en heelflips maken maar kan alleen regular ollien en dat soort dingen lekker vage boel dus. maar ik skate vanavond neit want ben vanmiddag op me muiol gegaan met nosegrind 2 rock n roll out
LOL hehe we kunnen elkaar de hand schudden. Ik ben vandaag op mn stutbonkje gedonderd en nou doet alles me zeer dus echt fanatiek nog iets proberen zit er niet in. Uit de stoel omhoogkomen voel ik al k ben nog wel even ollie aan het oefenen geweest. Binnen 2 dagen oefenen nu toch al een keer of wat beetje (heel klein beetje) gelukt

Nou sterkte en bedankt voor de reaktie. s kijken of er nog meer mensen een mening hebben over welke voet je nou eigenlijk het beste voor kunt hebben want tot nu toe lijken de meningen verdeeld.

[url=http://www.slackware.com/]get slack[/url]
  woensdag 15 mei 2002 @ 20:36:49 #7
11881 Hemmond
De ALLERGOEISTE
pi_4208758
Laat je door iemand [b]ONVERWACHT!![/] (zeer belangrijk, anders helpt het niet)van achteren duwen...Het been wat je als eerste naar voren gooit is je goede stand.
Windows logica...Op Start drukken om af te sluiten !?
pi_4234162
Ik zet m'n linkervoet vooraan, zet af met rechts.. Ben rechts.
  zaterdag 18 mei 2002 @ 19:09:29 #9
28317 aca
bzzz bzzz tjsoef
pi_4234186
ben rechts en met snowboarden doe ik rechts achter-links voor
  zaterdag 18 mei 2002 @ 19:12:31 #10
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_4234227
rechtervoet vooraan, met links afzetten.

Skateboarden heb ik trouwens al jaren niet meer gedaan. Niet dat ik het zo goed kon, maargoed. Ik ben zo ongelofelijk vaak op mijn muil gegaan op de half-pipe vroeger, heb er nu nog nachtmerries van

Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_4234240
Meestal is het zo:

Ben je rechts, dan links voor (regular)
Ben je links, dan rechts voor (goofy)

Maarja, je weet wat ze zeggen; de uitzonderingen maken de regel

pi_5795724
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 19:13 schreef gepparidoga het volgende:
Meestal is het zo:

Ben een uitzondering, ben links en sta met links voor!!

Kan wel goofy rijden, maar tis wel lastiger dat wel!

pi_5795918
quote:
Meestal is het zo:

één van de weinige regels die op mij wel van toepassing is, ben rechts en een regular skater, al is dat wel alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb.

quote:
Op woensdag 15 mei 2002 19:51 schreef Sumer het volgende:
Ik heb even beetje uitgeskate dus nou wil ik naast skaten gaan Skateboarden.
in mijn ogen is skaten altijd skateboarden geweest. zeer irritant dat er mensen zijn die dat inlinen ook skaten noemen, ontstaan nog weleens misverstanden op die manier, maar ja ik zal er maar niet teveel over zeuren
pi_5796069
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 01:21 schreef PHOBoS het volgende:

[..]

één van de weinige regels die op mij wel van toepassing is, ben rechts en een regular skater, al is dat wel alweer een hele tijd geleden dat ik het gedaan heb.

[..]

in mijn ogen is skaten altijd skateboarden geweest. zeer irritant dat er mensen zijn die dat inlinen ook skaten noemen, ontstaan nog weleens misverstanden op die manier, maar ja ik zal er maar niet teveel over zeuren

Lol dat laatste heb ik dus ook ja. Het maakt mij weinig uit hoor, zolang ze maar met sk8en bedoelen dat ze naar bijv een park gaan en hun grinds gaan oefenen.

Dus niet als ze de 20km gesk8 hebben op hun inlines... Dat vind ik wel irri... Maar goed ik ga er verder ook niet over zeuren

zondag 15 september 2002 @ 23:01:09 #15
22085 kamikaze
Loyal to life
pi_5817840
als je rechts bent heb je ook meer kracht in je rechterbeen, dus rechts achter, dan kan je ook hogere olley's maken. Lukt ook wel met links, maar dan kom je eigenlijk nog maar 5 cm van de grond.
pi_5820885
quote:
Meestal is het zo:

En ik ben links(handig) en sta op mijn snowboard linksvoor

En het lijkt me dat je snowboarden kwa beenvoorstand wel met skateboarden mag vergelijken

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5820915
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:23 schreef keeper het volgende:

[..]

En ik ben links(handig) en sta op mijn snowboard linksvoor

En het lijkt me dat je snowboarden kwa beenvoorstand wel met skateboarden mag vergelijken

Neen dat is juist meestal weer andersom
pi_5820961
quote:
Op maandag 16 september 2002 01:25 schreef moredragons het volgende:
Neen dat is juist meestal weer andersom
Grrrr
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_5843261
ben linkshandig, zet mn linkervoet voor en zet af met mn rechtervoet

op een snowboard sta ik ook linksvoor,
alleen dat truukje van iemand van een stoel af duwen is bij mij altijd andersom.

maar volgens mij is het ook wat je jezelf aanleeert, mijn broertje zet bijv. af met zijn voorstevoet. (mongo: You are mongo footed, or pushing mongo, if you are using your leading foot, the incorrect one, to push)

pi_5843268
gewoon proberen, kom je er van zelf wel achter of je goofy of regular bent

ik ben linksvoetig, ben goofy trouwens

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  dinsdag 17 september 2002 @ 13:45:49 #21
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_5843292
* DaMSWer is rechts.

Rechtervoet ook voor eigenlijk.

PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')