Dit!quote:
Ja, we leggen ze ook steeds op hun kussen. Ik bleef ook bij tante thuis toen zij weer heen ging om op Lex te letten. Maar echt, zn hele onderkant, de binnenkant zat onder. Maar ja, als we dat nu een beetje gaan schoonmaken houd je het ook open, dus maar even afwachten eerst.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ze vooral lekker rustig houden de eerste 12 uur na de narcose.
Dat jullie geen kappen meekregen is wel een beetje vreemd hoor!
Chico had ook van die wakkere momenten , dan sprong ie op de bank om er vervolgens heel sloom weer af te kukelen.
En kleine beetjes laten drinken, en pas vanavond wat te eten geven.
Succes ermee!!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou er mss wel ff met een nat washandje overheen gaan om het ergste weg te halen als het zo veel is, want honden vinden het heel frustrerend om zo vies te zijn.
Ace ging met zn poot steeds stiekem een stukje dichterbij tot zn poot in het water lagquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:13 schreef Greys het volgende:
Kitteh is watching over you!![]()
Fijn dat het achter de rug is! Dat ze maar weer snel mogen opknappen.
Wie had je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:55 schreef Harajuku. het volgende:
De assistente vond mijn honden praaaaaaaachtig. Charlie woog 28 nog wat, toen ze Lex meenam gingen wij ook weg dus Lex weten we nog niet.
Ik heb Baloe geen eens een kap omgedaan. Die flipt als ie zo'n ding om moet. Dus ik heb de nacht doorgehaald, en overdag lette MM erop.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Tsssss, hadden ze geen oranje?
Bij Chico kon ik elke keer een handdoek om zn nek tapen zodat ie nergens bij kon, ze hebben ook soft collars tegenwoordig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |