Ooh ik, nou ja, MMquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt ranzig![]()
Ik heb werkelijk waar in al die jaren met al die reuen nog nooit ook maar 1 pik zelf schoongemaakt
Bij ons ook hoor als we het niet bijhouden.quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:28 schreef Harajuku. het volgende:
Als het bij jou maar wekelijks is heb je het niet bepaald over hetzelfde. Hier staan ze het gewoon op de vloer te druppelen.
Nee, ik kan me helaas wel voorstellen wat voor resultaten dat oplevert.quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:12 schreef Qwea het volgende:
Oke, ik zocht dus op hondensperma.. voor een piemelpus plaatje.
Geloof me, niet doen, en al helemaaaaal niet op google images klikken![]()
Wat voor resultaten dan? Ik kwam er zelf pas achter toen ik op google images kliktequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik kan me helaas wel voorstellen wat voor resultaten dat oplevert.
Oh, ik dacht aan seks, met dieren. Laatst in KLB nog een dikke neger die een klein geitje neuktequote:Op woensdag 23 juni 2010 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor resultaten dan? Ik kwam er zelf pas achter toen ik op google images klikteik had niet verwacht dat je nou dat soort plaatjes kreeg
Ja, je dacht goedquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik dacht aan seks, met dieren. Laatst in KLB nog een dikke neger die een klein geitje neukte![]()
Ik heb beide maar als ik niet in de toekomst nog eens zelf een nestje had willen fokken zou deze teef gelijk mijn laatste zijn. Wat een gesmeer met die loopsheid! Liever wekelijks een toedelejokus met een sopje afnemen als je toch met die hond aan het frutten bent dan twee keer per jaar twee weken die gore bloedspetters overal.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:26 schreef baniekje het volgende:
Leerzaam topic, maar ik ben erg blij dat ik alleen teefjes heb.
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb beide maar als ik niet in de toekomst nog eens zelf een nestje had willen fokken zou deze teef gelijk mijn laatste zijn. Wat een gesmeer met die loopsheid! Liever wekelijks een toedelejokus met een sopje afnemen als je toch met die hond aan het frutten bent dan twee keer per jaar twee weken die gore bloedspetters overal.![]()
Ik vind reutjes doorgaans ook leuker. Net even iets minder truttig en wat meer karakter. Al is dat natuurlijk ook wel een beetje afhankelijk van ras e.d.
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Wij hebben al 25 jaar reuen, en dat blijft. Ik vind de lichaamsbouw van een reu veel mooier, de kop.
Natuurlijk blijven ze mooi. Zolang jij ze niet extra gaat verwennen omdat ze zo zielig hun ballen kwijt zijn is er niks aan de hand. Natuurlijk verandert de hormoonhuishouding en dat kan invloed hebben op de manier waarop voedsel opgenomen wordt maar dat is doorgaans tijdelijk en als je op het oog voert en de hoeveelheid voedsel aanpast houd je dat prima in de hand.quote:
Ja, we voeren altijd met het oogquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven ze mooi. Zolang jij ze niet extra gaat verwennen omdat ze zo zielig hun ballen kwijt zijn is er niks aan de hand. Natuurlijk verandert de hormoonhuishouding en dat kan invloed hebben op de manier waarop voedsel opgenomen wordt maar dat is doorgaans tijdelijk en als je op het oog voert en de hoeveelheid voedsel aanpast houd je dat prima in de hand.
Sterkte morgen!
quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Natuurlijk blijven ze mooi. Zolang jij ze niet extra gaat verwennen omdat ze zo zielig hun ballen kwijt zijn is er niks aan de hand. Natuurlijk verandert de hormoonhuishouding en dat kan invloed hebben op de manier waarop voedsel opgenomen wordt maar dat is doorgaans tijdelijk en als je op het oog voert en de hoeveelheid voedsel aanpast houd je dat prima in de hand.
Sterkte morgen!
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 08:45 schreef Harajuku. het volgende:
Maar teven zijn sowieso lelijker natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |