Dat snap ik dan weer wel, alfa'squote:Op dinsdag 20 april 2010 09:01 schreef Anne het volgende:
Maar het voorkomt gewoon ook dat continu dezelfde auto in de OP staat. Als die regel er niet was, stond er minimaal elke week wel een Alfa (gezien de Alfappers hier) in de OP.
Als je de LaPo hebt moet je trouwens geen nieuwe maken. Gewoon wie zin heeft.
quote:
Jij mag dat welquote:
Een grasgroene fiat multiplaquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat wel![]()
En ik moest echt lachen, dus je hebt een goede daad gedaan met mijn dufheid vandaag
Maar vertel, wat voor auto rijd jij?
Oeh! Grasgroen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
Een grasgroene fiat multipla![]()
Maar nu even niet, staat geschorst op de oprit
Balen!quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:21 schreef Klonk het volgende:
hij koste me even meer geld dan ik had, dus idd kenteken geschorst enzo. maar ik wil hem niet verkopen omdat het gewoon de tofste auto ooit is, dus ik gok dat ie nog een jaartje stil staat, dan op een auto ambulance naar de fiat dealer gaat en dan compleet opgeknapt gaat worden
heb bewust een paar flinke stappen terug gedaan, ben van vrachtwagenchauffeur huisman geworden, en dat bevalt een stuk beter, wel een flinke stap terug qua inkomsten natuurlijk, maar ik ben nu gelukkiger dan ik ooit achter het stuur was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:36 schreef PeuRac het volgende:
Oei, klinkt niet goed Klonk. Hoe staat t met werk enzo?
twee linkerhanden qua techniekquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Balen!Zijn er geen kleine dingetjes die je evt zelf zou kunnen doen? Dat scheelt toch iets in de kosten... En heb je een fotootje van die tofste auto ooit?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zal er vanmiddag eens wat schieten
Wat een aparte carrière switch, maar goed en dapper dat je het gedaan hebt als dat je zoveel gelukkiger maakt!quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
twee linkerhanden qua techniek![]()
bandje wisselen enzo, dat gaat wel, maar verder
Ik geef je groot gelijk hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Klonk het volgende:
als het nou voor een of ander oud simpel gebakje was, zou ik dat overwegen, maar een relatief moderne auto als de mijne, die vol zit met electronica die gezien zijn italiaanse afkomst ook nog eens vrij kwetsbaar is op dat gebied, nah dat kan niet goed gaan
Pechhulp erbij en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:16 schreef Klonk het volgende:
ik moet wel eerlijk zeggen dat het me soms wel leuk lijkt om ergens voor 100 euro een auto op te kop te tikken, met apk ofzo en dan kijken hoe lang je er nog mee kunt rijden
gewoon voor de fun van de zomer ofzo (waar ik dan dan eigenlijk van plan was een week of twee een auto voor huren), maar ja met het technische know-how wat een pak hagelslag is dat natuurlijk nooit handig
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:22 schreef mstr het volgende:
Zo, weer een irritatiepunt uit m'n auto laten weghalen
Ja, een lampje van het kachel-regel-paneel werkte niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pechhulp erbij en gaan met die banaanIs goedkoper dan huren
En als er teveel aan moet gebeuren uiteindelijk dan breng je em naar de sloop
![]()
[..]Had jij een irritatiepunt in je auto? Wattan?
ik doet geen Alfa'squote:Op dinsdag 20 april 2010 09:01 schreef Anne het volgende:
Maar het voorkomt gewoon ook dat continu dezelfde auto in de OP staat. Als die regel er niet was, stond er minimaal elke week wel een Alfa (gezien de Alfappers hier) in de OP.
Als je de LaPo hebt moet je trouwens geen nieuwe maken. Gewoon wie zin heeft.
* Alfisti ziet het probleem nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:01 schreef Anne het volgende:
Als die regel er niet was, stond er minimaal elke week wel een Alfa (gezien de Alfappers hier) in de OP.
Een 75 dusquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die gaat vervangen worden door een RWD auto met bijna 50/50 gewichts verhouding, op benzine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |