abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80493826
Omdat niet iedereen terug leest (wat ik heul goed snap) post ik deze nog ff een keertje omdat ik denk dat lang niet iedereen het gelezen heeft

In zeeland word op zaterdag 19 Juni de PZC familie loop 2010 gehouden. Het jaarlijkse hardloop evenement wat nu voor de derde keer gehouden word.

Aangezien ik de laatste tijd zoveel CUL vriendjes hoor over hardlopen en fitnessen etc, wou ik de sugestie opperen om daar met een groepje Cullers aan mee te doen Ik zelf doe zowiezo al mee.

Je kunt je opgeven voor de afstanden 3, 5, 10 en 21,2 Kilometer, dus er zit voor iedereen wel wat bij En het is een familie loop, dus behalve die Forest Gumb achtige figuren zal het meerindeel van de deelnemers bestaan uit CUL niveau hardlopers

Mocht jullie het een goed idee vinden en in willen schrijven, google dan ff *inschrijven 19 Juni, PZC familie loop* dan vind je ht zo Lijkt me vet om met een aantal van jullie aan de start te verschijnen (of aanmoedigers langs de kant)

Soort CUL meet langs de Vlissingse boulevard (waar de start finish is)
pi_80493925
Zeeland is veel te ver
pi_80494013
En ik doe trouwens 4 Mei mee in Den Haag aan een 10 KM strandloop
pi_80494019
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Zeeland is veel te ver
Dat, en ik ben dan op vakantie.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80494044
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Dat, en ik ben dan op vakantie.
Wat vet, waar en wanneer ga je?
pi_80494162
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Wat vet, waar en wanneer ga je?
Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80494298
Leuk Krakke!!

@ Braam: uitstrijkjes doen ze om te kijken of er geen 'verkeerde' cellen aanwezig zijn die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Dat wordt door een virus veroorzaakt wat ze goed in een vroeg stadium kunnen ontdekken (mits ze de goede cellen te pakken krijgen bij het uitstrijkje dus ) zodat een tijdige behandeling eventueel mogelijk is.
pi_80494363
En het is toch niet te geloven!!! Sinds kerst heb ik een nieuwe bril omdat het schroefje van de oude stuk was. Is nu al het schroefje eruit! Lekker wel, zit ik weer te prutsen om er een schroefje in te krijgen. Want zonder bril kan ik echt niet naar de brillenboer fietsen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80494371
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!
Klinkt vet, laat ff de hotspots weten

De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
pi_80494387
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Krakke!!

@ Braam: uitstrijkjes doen ze om te kijken of er geen 'verkeerde' cellen aanwezig zijn die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Dat wordt door een virus veroorzaakt wat ze goed in een vroeg stadium kunnen ontdekken (mits ze de goede cellen te pakken krijgen bij het uitstrijkje dus ) zodat een tijdige behandeling eventueel mogelijk is.
OOOOWWWWWWW
pi_80494471
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:

[..]

De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
Ik weet alleen leuke restaurantjes en Romeinse opgravingen. Ik houd niet van uitgaan en door alle frisse lucht lig ik meestal om 22.00 te slapen.
Wat wordt je dan?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80494590
Wooh! Cool!! Captain Beefheart cover bij DWDD
pi_80494645
Ben bang dat het voor ons heul anders word

Rond 22:00

Rond 07:00

Rest van de dag:
pi_80494672
Goed...wat ik nog wlde posten in he andere topic
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ze was er uiteindelijk ook bij gaan liggen en is er nu klaar mee
Ik heb Muffin een keer dat rondrennen zien doen. Vervolgens probeerde hij ergens naar toe te lopen, maar hij liep als een dronken aap
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80494704
quote:

[..]

En waarnaartoe ga je bevorderd worden?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_80494781
quote:
Das ook toevallig daar gaan wij ook heen van de zomer
pi_80494788
Even zwaaien hier

Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating heb Stuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken

pi_80494862
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier

Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating heb Stuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken

Succes en veel plezier!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_80494981
pasta (heb een klein beetje genomen) was lekker heel basic ... en das vaak juist zo lekker bij pasta
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80495001
succes aure komende week
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_80495029
Ohh spannend Aure!! Succes er mee
pi_80495068
quote:
Even zwaaien hier

Succes
pi_80495109
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En waarnaartoe ga je bevorderd worden?
Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.

Maargoed, nu ben ik Sld2 en zou ik dus bevorderd worden naar of Sld1 of Fus1.
pi_80495158
quote:
Even zwaaien hier

Voert jou extra energie !

Ik wou zeggen,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80495243
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.

Maargoed, nu ben ik Sld2 en zou ik dus bevorderd worden naar of Sld1 of Fus1.
Padden? Ga je Sunny achterna? Padden, kikkers.....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')