Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!quote:
Klinkt vet, laat ff de hotspots wetenquote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!
OOOOWWWWWWWquote:Op maandag 19 april 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Krakke!!![]()
@ Braam: uitstrijkjes doen ze om te kijken of er geen 'verkeerde' cellen aanwezig zijn die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Dat wordt door een virus veroorzaakt wat ze goed in een vroeg stadium kunnen ontdekken (mits ze de goede cellen te pakken krijgen bij het uitstrijkje dus) zodat een tijdige behandeling eventueel mogelijk is.
Ik weet alleen leuke restaurantjes en Romeinse opgravingen. Ik houd niet van uitgaan en door alle frisse lucht lig ik meestal om 22.00 te slapen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt vet, laat ff de hotspots weten
De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze was er uiteindelijk ook bij gaan liggen en is er nu klaar mee
En waarnaartoe ga je bevorderd worden?quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt vet, laat ff de hotspots weten
De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
Das ook toevallig daar gaan wij ook heen van de zomerquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Succes en veel plezier!quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating hebStuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken
![]()
Succesquote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating hebStuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken
![]()
Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.quote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarnaartoe ga je bevorderd worden?
Voert jou extra energie !quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Padden? Ga je Sunny achterna? Padden, kikkers.....quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.
Maargoed, nu ben ik Sld2 en zou ik dus bevorderd worden naar of Sld1 of Fus1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |