Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!quote:
Klinkt vet, laat ff de hotspots wetenquote:Op maandag 19 april 2010 20:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Begin juni, 3 weken naar Zuid-Frankrijk, met mijn moeder. Doen we sinds mijn vader is overleden, ze gingen altijd naar hetzelfde appartement. Vorig jaar wwaren oom en tante in de buurt, deze keer 2 ooms en tantes. Dat wordt heel gezellie, en zeer CUL verantwoord!
OOOOWWWWWWWquote:Op maandag 19 april 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Leuk Krakke!!![]()
@ Braam: uitstrijkjes doen ze om te kijken of er geen 'verkeerde' cellen aanwezig zijn die baarmoederhalskanker kunnen veroorzaken. Dat wordt door een virus veroorzaakt wat ze goed in een vroeg stadium kunnen ontdekken (mits ze de goede cellen te pakken krijgen bij het uitstrijkje dus) zodat een tijdige behandeling eventueel mogelijk is.
Ik weet alleen leuke restaurantjes en Romeinse opgravingen. Ik houd niet van uitgaan en door alle frisse lucht lig ik meestal om 22.00 te slapen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt vet, laat ff de hotspots weten
De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze was er uiteindelijk ook bij gaan liggen en is er nu klaar mee
En waarnaartoe ga je bevorderd worden?quote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Klinkt vet, laat ff de hotspots weten
De Baas stuurt mij in de week van 3 Juli naar normandië waar ik, bij puur toeval, bevorderd ga worden.
Das ook toevallig daar gaan wij ook heen van de zomerquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Braamyo het volgende:
Succes en veel plezier!quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating hebStuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken
![]()
Succesquote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
Ik ben deze week niet zo aanwezig hier, er lag vanochtend een brief hier dat ik volgende week dinsdag toelating hebStuk sneller dan verwacht dus ik ga nog even al mn energie in mn portfolio en de toelatingsopdracht steken
![]()
Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.quote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarnaartoe ga je bevorderd worden?
Voert jou extra energie !quote:Op maandag 19 april 2010 20:15 schreef Aure het volgende:
Even zwaaien hier![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Padden? Ga je Sunny achterna? Padden, kikkers.....quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afhankelijk, als men het ooit nog ergens de tijd vandaan haalt om mijn padden test af te nemen, dan ben ik tegen die tijd fuselier 2 en word ik dus bevorderd naar Fuselier 1.
Maargoed, nu ben ik Sld2 en zou ik dus bevorderd worden naar of Sld1 of Fus1.
Afgeleid van het woord 'patje'quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Padden? Ga je Sunny achterna? Padden, kikkers.....
Dus dat dingetje op de baret wat op de foto rood is?quote:Op maandag 19 april 2010 20:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afgeleid van het woord 'patje'
Dat wazige stukje stof wat tussen je embleem en je baret inzit, word een patje genoemd. En bij sommige eenheden krijg je hem net als een pakje boter in de supermarkt.
Maar bij sommige eenheden zoals het 17e GFPI heeft het echt een meerwaarde, een soort voorbepaalde ontrgoening. Eigenlijk nogsteeds slecht omschreven, maar iets beters weet ik niet.
Bij het 17e is dit patje Oranje, met een blauwe achtergrond.
http://www.sint-sebastianus.nl/geschiedenis/beroep/baret.jpg
Jaaaaa ik zag het wat een leuk verhaal, en Frank Lammersquote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Wooh! Cool!! Captain Beefheart cover bij DWDD
Vreselijkquote:
Gaaf he!quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaa ik zag het wat een leuk verhaal, en Frank Lammers![]()
![]()
Don Glen Vliet zelfs lees ikquote:Op maandag 19 april 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Gaaf he!Ze voerden het ook heel behoorlijk uit
![]()
Briljante gast was dat, die Don van Vliet
Het is een Zappa adept, en laat ik nu opgevoed zijn door 2 Zappa-fans..quote:Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Don Glen Vliet zelfs lees ik
Ik kende die hele man niet, dus ben even in gaan lezen.
Hey liefkop. Alles goed? Uitstrijkje gehad, las ik even vluchtig terug. Wat vervelend dat je er zo'n last van hebt. Maar nu ben je er weer vijf jaar vanaf joh!quote:
Ja, dat dacht ik 2 maanden geleden ookquote:Op maandag 19 april 2010 21:26 schreef Duderella het volgende:
Maar nu ben je er weer vijf jaar vanaf joh!
Oh en wat je zegt ben je zellufquote:Hey liefkop.
O herkenbaar Isa. En niet eens zo veel mishandeling hier.quote:Op maandag 19 april 2010 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Dank je Dude
Ik geloof dat ik mijn haar de afgelopen jaren teveel heb mishandeld en nu heb ik nog maar weinig (vergeleken met...) haar overIk moet me toch eens verdiepen in de mogelijkheid weer een mooie volle bos haar te kweken. Pokon anyone?
Aure, heel erg veel succesSpannend.
Oh!quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik 2 maanden geleden ook![]()
Dan moeten er mannelijker hormonen worden geslikt! HOE'A!quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Duderella het volgende:
O herkenbaar Isa. En niet eens zo veel mishandeling hier.
Het zijn hier gewoon de ouwe wijven-hormonen die huishouden.
Ja goedoor!quote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik 2 maanden geleden ook![]()
[..]
Oh en wat je zegt ben je zelluf![]()
En ja, verder gaat het goed hoor! Met jou dan??
Ben je blond geweest? Echt hoogblond?quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moeten er mannelijker hormonen worden geslikt! HOE'A!
(maar goed, blonderen en zo was denk ik niet zo geweldig voor mijn haar)
Ohh heerlijk he!! Hier ook allemaal bloempjes en bloesems en zo..quote:Op maandag 19 april 2010 21:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja goedoor!
Veel dingen te doen, projectjes, dingetjes, werkgedoetjes. Allemaal goed en leuk. En veel belangrijker: het islente
en ik geniet er met volle teugen van. De pruimenboom staat in de bloesem en de tuin is meteen zo gezellig!
Vanmiddag de tuinamoebe in de olie gezet en volgende week wordt het huis geschilderd. We zijn dus elemaal het heertje voor de zomer aanbreekt.
En in huize Tafsunkap? Hoe'st met Sam? Vindt zo'n hond het nou ook fijn, dat het zonnetje weer schijnt?
Oh nee, dat zou ik ook niet hebben nee.quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef Laydina het volgende:niet zo'n grote motivatie om thuis te sporten
dat herken ikquote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
Blegh heb ineens een kutmomentje. Hoor weer eens dat een kennis een vriendin heeft gevonden. Waarom lukt het anderen altijd zo goed en kom ik niet eens in de buurt van iets![]()
zow, weer genoeg geklaagd![]()
Heb net half uurtje niet erg intensief gezumba'tquote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh nee, dat zou ik ook niet hebben nee.
Maar je zou een muziekje kunnen opzetten en een uurtje kunnen dansen.
hi meisquote:
Leiden:quote:Op maandag 19 april 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohh heerlijk he!! Hier ook allemaal bloempjes en bloesems en zo..
Ja Sam geniet er van dat de deur lekker open staat de hele dag. Hij gaat dan heerlijk op de mat in het zonnetje naar buiten liggen kijkenEn nu het zulk lekker weer is lopen we 's avonds ook een lange ronde, bijna iedere avond. En dat vind hij natuurlijk helemaaaaal niet erg
![]()
Verder met ons alles goed hoor. Ik ga komend weekend met mijn vader Leiden onveilig maken en die week er na mag ik met groep 8 mee op kamp![]()
Af en toe klagen moet kunnen hequote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
Blegh heb ineens een kutmomentje. Hoor weer eens dat een kennis een vriendin heeft gevonden. Waarom lukt het anderen altijd zo goed en kom ik niet eens in de buurt van iets![]()
Die standaard cliche dingen haat ikquote:Op maandag 19 april 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Af en toe klagen moet kunnen heEn tegen mij roepen ze altijd het standaard-cliche-dingetje "het komt vanzelf wel op je pad" als ik weer eens zo'n bui he
Oh ik vind het super dat ik mee mag op kamp! Lijkt me dodelijk vermoeiend maar ook heel tof. En het zijn bijna allemaal oud-leerlingen van me he, dat is leukquote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Leiden:!
Met groep 8 op stap: Mjah...![]()
Wat lekker dat Sam zo geniet. Hier knappen de beestjes ook zo op joh. Het is net alsof we allemaal een beetje ontwaken uit een winterslaap.
Check. Heel irritant jaquote:
Jaquote:Klopt klagen mag zo af en toe. Maar tis gewoon weer kut als je ermee geconfronteerd wordt.
Ow daar ook al gekeken. Maar ik heb maar 1 leuke vent ertussen zien staan en dat is een vriend van mijquote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Duderella het volgende:
Jullie nooit overwogen om naar zo'n site te gaan?
quote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Duderella het volgende:
Ik zou binnen drie minuten vrijgezellenbestaan op een datingsite ingeschreven staan denk ik. Ik vind dat na de garnalenkroket één van de briljantste uitvindingen ooit. Lekker praktisch, want je weet allemaal waar je voor komt, zeg maar.
Dat gedoe en gedraai in een kroeg o.d., daar zou ik geen zier zin an hebben meer.
Jij hebt mij dus duidelijk niet gezienquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow daar ook al gekeken. Maar ik heb maar 1 leuke vent ertussen zien staan en dat is een vriend van mij
Ik denk even terug aan het gekeet dat wij zelf deden in groep acht, op kamp. Dat gun ik werkelijk niemand, geloof ik!quote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh ik vind het super dat ik mee mag op kamp! Lijkt me dodelijk vermoeiend maar ook heel tof. En het zijn bijna allemaal oud-leerlingen van me he, dat is leuk![]()
Leuk hè? Ik heb de eerste libelles ook al gespot. Dat vind ik zó lente, die dansende libelles boven het gazonnetje!quote:Ja, de mussen hier zijn ook weer razend druk in de heg bezig! Het is een gekwetter van jewelste. Ben benieuwd wanneer ik de eerste ukkies voorbij zie fladderen
Ik heb er tien jaar geleden of zo eens een profiel aangemaakt (E-matching, meen ik). Geen foto en een fake naam en meer uit nieuwsgierigheid. Reageert mijn ex.quote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ow daar ook al gekeken. Maar ik heb maar 1 leuke vent ertussen zien staan en dat is een vriend van mij
Lijkt heel wat, maar als je terug denkt was het vooral herrie maken en niet slapen tot een uur of 1 in de nacht. Wisten wij veel dat de leraren waarschijnlijk toch nog vrolijk aan de borrel zatenquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk even terug aan het gekeet dat wij zelf deden in groep acht, op kamp. Dat gun ik werkelijk niemand, geloof ik!Aan de andere kant: Het is in mijn herinnering vast allemaal ondeugender dan we daadwerkelijk waren.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef Duderella het volgende:
Ik heb er tien jar geleden of zo eens een profiel aangemaakt. Geen foto en zo en meer uit nieuwsgierigheid. reageert mijn ex.![]()
Ik heb snel alles gedelete en er noooit met hem over gepraat(we waren toen nog goed bevriend).
Jij bent enorm leuk. Ik snap er (oprecht) niks van dat jij de dames niet voor het kiezen hebt.quote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij hebt mij dus duidelijk niet gezienIk ben hartstikke leuk
Vraag maar aan Sunny, Dude, Bluezz, SOL en zo
* PdeHoog zoekt dekking
Geen reacties en als ik "actie onderneem" dan volgt er meestal een afwijzingquote:
Is het uit?quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef LieLie het volgende:
Dude![]()
Ik ben-loos, en bij m'n ouders
![]()
En hardlopen ging
quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij bent enorm leuk. Ik snap er (oprecht) niks van dat jij de dames niet voor het kiezen hebt.
O wacht, ik dacht wel eens: hij moet een keer een andere bril.![]()
Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat het daar op stuk loopt.
We gaan naar een kampeerboerderij in Lemele (dat is hier redelijk vlak bij) En idd, we zullen wel tot een uur of 1 moeten surveilleren maar op een gegeven moment slapen ze echt wel. Gewoon zorgen dat het dagprogramma dodelijk vermoeiend isquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik denk even terug aan het gekeet dat wij zelf deden in groep acht, op kamp. Dat gun ik werkelijk niemand, geloof ik!Aan de andere kant: Het is in mijn herinnering vast allemaal ondeugender dan we daadwerkelijk waren.
Waar ga je naartoe met ze?
Ohh cool! Hier heb ik nog geen libellen of juffertjes gezien bij de vijver, maar er zijn al wel de nodige vlinders voorbij gekomen. En veel kleine koddige bijtjes en hele dikke vette hommelsquote:Leuk hè? Ik heb de eerste libelles ook al gespot. Dat vind ik zó lente, die dansende libelles boven het gazonnetje!
quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jij bent enorm leuk. Ik snap er (oprecht) niks van dat jij de dames niet voor het kiezen hebt.
niet zeuren,quote:Op maandag 19 april 2010 21:36 schreef Laydina het volgende:
We hebben ze wel eens betrapt tijdens een kamp. Lag de meester met zijn neus in de boezem van de juf van de derde, terwijl hij boertjes liet!quote:Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt heel wat, maar als je terug denkt was het vooral herrie maken en niet slapen tot een uur of 1 in de nacht. Wisten wij veel dat de leraren waarschijnlijk toch nog vrolijk aan de borrel zaten
Ik ken haar collega´s, en nee, inderdaad nietquote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
We hebben ze wel eens betrapt tijdens een kamp. Lag de meester met zijn neus in de boezem van de juf van de derde, terwijl hij boertjes liet!Ik was geschókt!
![]()
Sun doet dat allemaal niet natuurlijk.![]()
Vrouwen boeren überhaupt niet.
Kom dan verdorie eens op de koffie man.quote:Op maandag 19 april 2010 21:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Die ander bril heb ik tegenwoordig hoor
Je hebt me al een paar jaar niet gezien he
quote:Op maandag 19 april 2010 21:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
We hebben ze wel eens betrapt tijdens een kamp. Lag de meester met zijn neus in de boezem van de juf van de derde, terwijl hij boertjes liet!Ik was geschókt!
![]()
Sun doet dat allemaal niet natuurlijk.![]()
Vrouwen boeren überhaupt niet.
quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
2 lobo-studenten (gymlerarenopleiding) maar die zijn veel te jong<
Van de zomerquote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Kom dan verdorie eens op de koffie man.![]()
Kan ik je bewonderen!
Hier nog eenquote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om nu eens een keer m'n vriend niet op internet te leren kennen, maar ik zie dat helemaal niet zitten. Ik heb een hekel aan uitgaan (tenzij uit eten en naar de film en zo).
.
Nee, ik vind ´t verschrikkelijkquote:Op maandag 19 april 2010 21:45 schreef Duderella het volgende:
Ik zou binnen drie minuten vrijgezellenbestaan op een datingsite ingeschreven staan denk ik. Ik vind dat na de garnalenkroket één van de briljantste uitvindingen ooit. Lekker praktisch, want je weet allemaal waar je voor komt, zeg maar.
Dat gedoe en gedraai in een kroeg o.d., daar zou ik geen zier zin an hebben meer.
yes you pretended all rightquote:
Ja hoor. Je hebt het niet al te erg verprutst hoor..quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ik heb toch een goeie indruk gemaakt bij de dames zo te horen
Oh oh oh..en bedankt he ...dit deukt mijn net opgebouwde zelfvertrouwen weer zo ergquote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja hoor. Je hebt het niet al te erg verprutst hoor..
Awww.. nou moe.. was lief bedoeld hoor, en stiekem heb je natuurlijk helemaal niets verprutst joh gekkie!!quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh oh oh..en bedankt he ...dit deukt mijn net opgebouwde zelfvertrouwen weer zo erg![]()
![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Awww.. nou moe.. was lief bedoeld hoor, en stiekem heb je natuurlijk helemaal niets verprutst joh gekkie!!
Jij bent weer veeeeeeeeeeeeel te ver aan het doordenkenquote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Kweekweek... dan zou je toch juist samen moeten zijn
Hoezo weer?quote:Op maandag 19 april 2010 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij bent weer veeeeeeeeeeeeel te ver aan het doordenkenof doe ik dat juist
Ik zat je te stangen, jaquote:
Wantquote:
Tsssquote:Op maandag 19 april 2010 22:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zat je te stangen, jaMoet je niet gelijk gaan slaan
hoewel, dat kan ook leuk zijn
![]()
ja.quote:Op maandag 19 april 2010 22:02 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat ik een relatie heb gehad?
Ja 1tje.. drie jaar terug. of bedoelde je wat anders?
Dat doe ik ook niet hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Kop op! Je bent nog lang niet zo oud dat je de moed op moet geven hoor!!!
Ik las ergens dingen. Wat jammer joh.quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om nu eens een keer m'n vriend niet op internet te leren kennen, maar ik zie dat helemaal niet zitten. Ik heb een hekel aan uitgaan (tenzij uit eten en naar de film en zo).
.
Oeps sun!quote:
O doen! Wel een beetje handig plannen, zodat we er ook zijn en zo en niet in een tent hotel ergens zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Van de zomerIk ga toch niet op vakantie
Doe ik wel een rondje NL
Verschrikkelijk ja? O ik vind het enorm praktisch. Maar ik heb er nog nooit serieus gebruik van gemaakt. En nu ben ik getrouwd, dus ik heb het ook nooooooit meer nodig natuuuluuk.quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, ik vind ´t verschrikkelijk![]()
Ik geloof ook dat ik niet goed uit de verf kom op een datingsite.
Lekker een stevig potje kweken!quote:Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
Kweekweek... dan zou je toch juist samen moeten zijn
Kijk, ik ken jelui allen niet, maar ik denk dat Z80 een garpje wilde (trachtte te) maken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef Laydina het volgende:
[..]
En doordat ik die ene heb gehad mag ik niet even zeuren?
it'z true not sadquote:
Dat is Jude.quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
it'z true not sad
Take a thrash song and make it better
Remembah! That metal iz in your heart
Then you can start to be a fretter
quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
it'z true not sad
quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
it'z true not sad
Het is alleen al belangrijk om hier af en toe te komen, omdat ik dan weer even wordt herinnerd aan mijn easy peazy baantje. Ik heb alle lof voor jouw vriend en ook voor sun, dat ze met zo'n gemak met een club kinderen op pad gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Da's een beetje zoals jij en moskou geloof ik? Maar dan met pubers..
Voor de verandering. Maar eigenlijk wil ik nog helemaal niet denken aan het ontmoeten van nieuwe mannen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik las ergens dingen. Wat jammer joh.![]()
Maar waarom niet via internet? Het is hetzelfde als in de kroeg, maar dan zonder gedoe.![]()
Nou ja.. gemak... och.. ik ben maar de reserve leerkracht he, dat scheeltquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is alleen al belangrijk om hier af en toe te komen, omdat ik dan weer even wordt herinnerd aan mijn easy peazy baantje. Ik heb alle lof voor jouw vriend en ook voor sun, dat ze met zo'n gemak met een club kinderen op pad gaan.
Man, ik vind mijn twee Franse draken al spannend!
Nou, mij niet gezien hoor, met 11 pubers in een stadquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het is alleen al belangrijk om hier af en toe te komen, omdat ik dan weer even wordt herinnerd aan mijn easy peazy baantje. Ik heb alle lof voor jouw vriend en ook voor sun, dat ze met zo'n gemak met een club kinderen op pad gaan.
Man, ik vind mijn twee Franse draken al spannend!
quote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, mij niet gezien hoor, met 11 pubers in een stad![]()
Dudequote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef Duderella het volgende:
En nu ben ik getrouwd, dus ik heb het ook nooooooit meer nodig natuuuluuk.![]()
Per leraarquote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
11 maar??? Man, wij gaan met ruim 60 kinderen op stap
![]()
OMGquote:
Ik wist niet dat golfer oma wasquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha!mietjes!!
Wij dan dus 20 per leerkrachtwaar ben ik aan begonnen
The horror, knap dat je dat leuk vind hoorquote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
11 maar??? Man, wij gaan met ruim 60 kinderen op stap
![]()
Tja, het is mijn werk he..quote:Op maandag 19 april 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror, knap dat je dat leuk vind hoor![]()
Honkbalknuppel meequote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha!mietjes!!
Nee, eerst weer op eigen benen, toch? Dat is meestal ook wel even prettig om jezelf te herpakken en zo.quote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor de verandering. Maar eigenlijk wil ik nog helemaal niet denken aan het ontmoeten van nieuwe mannen..
Ik zou af en toe ook best met mijzelf willen ruilen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. gemak... och.. ik ben maar de reserve leerkracht he, dat scheelt![]()
En daarbij zou ik volgens mij ook best met jou willen ruilen af en toe hoor
Half juli. Maar we weten nog niet zeker of de Twee Gezustertjes komen die voor ons bedacht waren. Maar zo niet, dan komen er twee andere Franse dames. Het is echter nog niet tastbaar genoeg om met de voorbereidingen te beginnen, terwijl we toch echt nog een kamer moeten verbouwen voor hun komst.quote:Op maandag 19 april 2010 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, mij niet gezien hoor, met 11 pubers in een stad![]()
Wanneer komen je franzoosjes?
Ja en gelukkig vind je het leukquote:Op maandag 19 april 2010 22:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja, het is mijn werk he..![]()
maarehh.. zwijmelen
Toen ik in groep 8 zat waren er acht oudjes mee op 33quote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ha!mietjes!!
Zwijmel ff een paar deuren verderquote:
DEquote:
Oma'squote:Op maandag 19 april 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Maar met oma bloes gaat het wel. Zit net te zwijmelen van een nieuwe foto het kleinkind met een muts van een luier op zijn koppie
Ja ik weet het, het is ongeleufleuk. Maar waar!quote:
Ik wist ook niet dat het kon. Al dat ge oha met zo'n omaquote:
Zeg dudel, zijn jullie al zwanger van de fransroosjes? Hoe oud zijn ze nou, en wanneer komen ze en krijg je vantevoren foto's te zien? En zij van jullie?quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Duderella het volgende:
Ja ik weet het, het is ongeleufleuk. Maar waar!
Hey!quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwijmel ff een paar deuren verder![]()
Dat doe je maar op de bank hoor
![]()
Jij hebt lekker op het (water)bed gelegen, ik ook vandaag uuuuuuuuren zodat ik nu nog redelijk 'fit' ben.quote:
Ik herleid hier uit dat iets niet helemaal goed is gegaanquote:Op maandag 19 april 2010 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor de verandering. Maar eigenlijk wil ik nog helemaal niet denken aan het ontmoeten van nieuwe mannen..
Met een grote joint in zijn mond en praat ie plat haagsquote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Duderella het volgende:
DE, hoi!![]()
Bluezz, je moet zeker even gaan knuffelen hoor. Voor je het weet, rijdt hij brommer.
Ik vind het wel een goed teken stiekem..quote:
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja ik weet het, het is ongeleufleuk. Maar waar!
voel je je wat beter na de rust vandaag?quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij hebt lekker op het (water)bed gelegen, ik ook vandaag uuuuuuuuren zodat ik nu nog redelijk 'fit' ben.
Wow, scherp.quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik herleid hier uit dat iets niet helemaal goed is gegaan![]()
*insert (dikke) knuffel* 1
1Of-ie dik is mag je zelf bepalen
Soms heb ik zo mijn momentenquote:
Ja enórm zwanger, dus ik kan nu eindelijk al mijn kutbuien goedpraten en mijn man schofferen mét reden en veertien frikandellen eten per week én stoppen met werken omdat mijn linker enkel soms pijn doet als ik hoest.quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg dudel, zijn jullie al zwanger van de fransroosjes? Hoe oud zijn ze nou, en wanneer komen ze en krijg je vantevoren foto's te zien? En zij van jullie?
morgen beetje in huis rommelen en om 12 uur de huisarts bellen die mij dan meer kan vertellen over de actievere pancreas. Das spannend dus maar probeer mij niet te druk te makenquote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind het wel een goed teken stiekem..![]()
Heb je plannetjes voor morgen?? Of wordt het een bijtankdagje?
Ohja, dat was morgen al.. Nou ja, ik ben ook lekker de hele dag bij huis (wachten tot onze nieuwe telefoons geleverd wordenquote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef DarkElf het volgende:
[..]
morgen beetje in huis rommelen en om 12 uur de huisarts bellen die mij dan meer kan vertellen over de actievere pancreas. Das spannend dus maar probeer mij niet te druk te maken
Maison Prettyboy voor al uw dameswensen.quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Met een grote joint in zijn mond en praat ie plat haags
Ja dat wel. Het is een combinatie van vanalles: darmen of zoiets, hooikoortsdoorbraak (ondanks meds) hormonen die weer lekker lopen te overgangen, erg druk in mijn hoofd/stressgerelateerd qua veel ingrijpende veranderingen op het werk en échte koorts/verhoging + knallende koppijn en een vaatdoekgevoel. Ik mocht me van mezelf wel ziekmelden, andere collega is ingesprongen voor mequote:Op maandag 19 april 2010 22:36 schreef DarkElf het volgende:
voel je je wat beter na de rust vandaag?
Oeh ja dat is wel heeeel belangrijk in jou gevalquote:Op maandag 19 april 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
En omdat ik morgen weer een hele dag scherp moet zijn op kantoor een cursus in de communicatieve vaardighedenga ik nu maar afnokken
quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ohja, dat was morgen al.. Nou ja, ik ben ook lekker de hele dag bij huis (wachten tot onze nieuwe telefoons geleverd worden) dus voor afleiding ende vermaeck hoeft u maar te roepen
![]()
oh das lief van ze en klinkt alsof het idd even hoognodig was /is. Fijn nog even 2 dagen rust dusquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat wel. Het is een combinatie van vanalles: darmen of zoiets, hooikoortsdoorbraak (ondanks meds) hormonen die weer lekker lopen te overgangen, erg druk in mijn hoofd/stressgerelateerd qua veel ingrijpende veranderingen op het werk en échte koorts/verhoging + knallende koppijn en een vaatdoekgevoel. Ik mocht me van mezelf wel ziekmelden, andere collega is ingesprongen voor me
Donderdag pas weer werken dus kan nog even rustig aan doen.
oe nieuwe foons, geilquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, dat was morgen al.. Nou ja, ik ben ook lekker de hele dag bij huis (wachten tot onze nieuwe telefoons geleverd worden) dus voor afleiding ende vermaeck hoeft u maar te roepen
![]()
Ergens in juli vorig jaar! Besloten uit praktische overwegingen. We moesten nog een testament laten maken - trouwen bleek simpeler (ik zei al eerder: ik ben een praktisch mens). Dus besloten tijdens het lezen van de krant: "Zullen we?" "Ja sgoed". Paar weken later getrouwd op de gratis woensdagochtend. Naar het stadhuis gewandeld met de getuigen, hen exorbitant mee uit lunchen genomen en daarna weer over tot de orde van de dag.quote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaWanneer dan
Jij bent wel de laatste waar ik het van dacht te verwachten eigenlijk
zegt genoeg over mijn mensenkennis dit
![]()
wat veel allemaalquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat wel. Het is een combinatie van vanalles: darmen of zoiets, hooikoortsdoorbraak (ondanks meds) hormonen die weer lekker lopen te overgangen, erg druk in mijn hoofd/stressgerelateerd qua veel ingrijpende veranderingen op het werk en échte koorts/verhoging + knallende koppijn en een vaatdoekgevoel. Ik mocht me van mezelf wel ziekmelden, andere collega is ingesprongen voor me
quote:Op maandag 19 april 2010 22:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja dat is wel heeeel belangrijk in jou geval
kiezen tussen een kus of een lik? hmmmquote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat veel allemaal. Als het donderdag nog niet gaat ook niet werken hoor! ziek maar goed uit...
zoo, bijgelezen (posts vanaf 17u), nu tijd om te slapen. kus voor degene die willen, en lik voor degene die niet willen
Tof dudequote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ergens in juli vorig jaar! Besloten uit praktische overwegingen. We moesten nog een testament laten maken - trouwen bleek simpeler (ik zei al eerder: ik ben een praktisch mens). Dus besloten tijdens het lezen van de krant: "Zullen we?" "Ja sgoed". Paar weken later getrouwd op de gratis woensdagochtend. Naar het stadhuis gewandeld met de getuigen, hen exorbitant mee uit lunchen genomen en daarna weer over tot de orde van de dag.
En ik vond het léuk joh!Op de foto's van die dag (snapshots, geen fotograaf), sta ik echt op knappen van geluk.
We bijven stiekem toch allemaal meisjes die willen trouwen.
Ik althans. Zo bleek.
Jemig meisje... Dat klinkt allemaal niet goed. Rust uit!quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hmmmm....echt heel veel beterschapquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slaap lekker!!quote:Op maandag 19 april 2010 22:45 schreef DarkElf het volgende:
nu wel bedtijd. Trusten allemaal en slaap lekker
Ik snap de zin nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
Haha, je zal ze wel kennen Braam, maar ik vind ze leuk!![]()
Met een juffie van de pleegzorg erbij, neem ik aanquote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja enórm zwanger, dus ik kan nu eindelijk al mijn kutbuien goedpraten en mijn man schofferen mét reden en veertien frikandellen eten per week én stoppen met werken omdat mijn linker enkel soms pijn doet als ik hoest.Zwanger zijn.
![]()
(Ik lees te veel in OUD mee.)
Maar even au sérieux: Volgens mij krijgen we geen foto's hoor, en zij ook niet van ons. Op een dag komt de trein gewoon aan en dan grijp je daar al namen gillend een koppeltje meiden uit!
Is het weer zo ver?quote:Op maandag 19 april 2010 22:55 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik snap de zin niet
maar jullie hebben 6 pagina's vol gepost sinds ik dronken ben
en ik benk dronken wnhoei !!!!!
fgijen avond en trusthe
!!!!!"
!
!
!!
!
!!
Ik vond het heel mooi (en heerlijk een tikkeltje dellerigquote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Duderella het volgende:
Ben je blond geweest? Echt hoogblond?
Zou je staan ook zeg!
Gefeliquote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef Isabeau het volgende:
Net een babytje geboren en mama is ook vandaag jarig
Nee hoor, we pikken gewoon de knapste kinderen eruit! Een soort Dolle Dwaze Minuten.quote:Op maandag 19 april 2010 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Met een juffie van de pleegzorg erbij, neem ik aan
Oh, 't is een hele wagonlading vol Franse, ondervoede snotneuzenquote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee hoor, we pikken gewoon de knapste kinderen eruit! Een soort Dolle Dwaze Minuten.![]()
Ja hele wagons vol!! To pick!quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, 't is een hele wagonlading vol Franse, ondervoede snotneuzen
Zo stel ik mij dat voor he. Mijn tante had vroeger 's zomers ook altijd zo'n grauwig jongetje met viezige kleren
Ach joh, dat is echt misplaatst feminismequote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat trouwen, Dude, dat lijkt me ook wel een keer wat. Alleen voelt het een beetje aan als een door de kerk en staat verzonnen instituut om man en vrouw aan elkaar te binden en het toch wel erg ingewikkeld te maken elkander in de steek te laten. En wat nu als ik dat zelf wil?
Mijn grootouders met agrarisch bedrijf (dat heette destijds nog boerderij) hadden in de hongerwinter ook allemaal van die bleekmuiltjes in huis en daar hebben ze nog heeeeel lang contact mee gehad na de oorlog. Dus voor je het weet zit je er over 50 jaar nog steeds mee opgescheept qua kerstkaarten sturen! Weest op uw hoede.quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, 't is een hele wagonlading vol Franse, ondervoede snotneuzen
Zo stel ik mij dat voor he. Mijn tante had vroeger 's zomers ook altijd zo'n grauwig jongetje met viezige kleren
Dat lijkt het mij stiekem dus ookquote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
Ach joh, dat is echt misplaatst feminismeDiep in hun hart willen heel wat vrouwen toch maar wat graag de bruid zijn
Trouwen is gaaf
Ik moest wel een beetje turen voor ik je redenering doorgrondde hoor Isa.quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Isabeau het volgende:
Dat trouwen, Dude, dat lijkt me ook wel een keer wat. Alleen voelt het een beetje aan als een door de kerk en staat verzonnen instituut om man en vrouw aan elkaar te binden en het toch wel erg ingewikkeld te maken elkander in de steek te laten. En wat nu als ik dat zelf wil?
Relaties stranden, niet huwelijken.quote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt het mij stiekem dus ook
Alleen zie ik zoveel huwelijken ook strandenword je ook niet vrolijk van.
Juridische eenheid klinkt akelig kilquote:Op maandag 19 april 2010 23:12 schreef Duderella het volgende:
Ik moest wel een beetje turen voor ik je redenering doorgrondde hoor Isa.
Volgens mij is de juridische kant geen kerkelijke uitvinding, dus dat konden we hier gemakkelijk afvinken. Wat er feitelijk is gebeurd, is dat Arty en ik een juridische eenheid vormen nu. Mijn is dein en v.v. Reuze handig. Hetzelfde doe je met een samenlevingscontract+testament. Maar ik vond dat gedoetje op het stadhuis toch net iets grappiger dan een bijeenkomst bij een duurbetaalde notaris.
Scheiden is dat wel weer even een gedoe ja. Maar vooral als er kinderen of inkomensverschillen in het geding zijn.
quote:
Maar watsup met je haar? Stuk korter, pony wat laten doorgroeien en iets meer laagjesquote:Op maandag 19 april 2010 23:19 schreef Isabeau het volgende:
ja, je kan het natuurlijk ook dubbelop doen
....erm, neequote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Maar watsup met je haar? Stuk korter, pony wat laten doorgroeien en iets meer laagjes
Voor ons was alleen de praktische kant een aanleiding, hoe kil ook. Maar het is wel geregeld dat wij voor elkaar zorgen nu, ook na overlijden. Dat wilden we heel graag zekerstellen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Juridische eenheid klinkt akelig kilmaar zo'n net iets te zoet romantische trouwdag dat lijkt me dus wel wat. Alleen tot welke leeftijd kan je je in het wit hijsen? En als het dan not done is, moet je weer iets anders, maar wel nets aan. Ik krijg er nu al hoofdpijn van.
Iewquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Isabeau het volgende:
....erm, nee
Ik hou het gewoon lekker stijl en lang en niet meer laagjes. Alsjeblieft zeg. En de pony was ook een hype in de modewereld van het afgelopen jaar.
Ik krijg direct dit beeld bij jouw beschrijving:
[ afbeelding ]
Nee, bedankt
Meldt. 2X in white pantsquote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Duderella het volgende:
En in het wit kan toch altijd? Daar zit toch geen leeftijdsgrens aan?
quote:Op maandag 19 april 2010 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Awwww muntjacs net bij The great british menu![]()
[ afbeelding ]
Als 1 persoonsportie toch prima te doen?quote:
Ik dacht aan een amuse, op een lepeltjequote:Op maandag 19 april 2010 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Als 1 persoonsportie toch prima te doen?
Jaja, maar je was voor je 40ste ook al een keer getrouwdquote:Op maandag 19 april 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Wat voor taart Isa
En ik trouwde ná mijn 40e. Als ouwe hippie
Veel plezier en slaap lekker straksquote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef Bluezz het volgende:
we gaan nog een wallandertje kijken
Isa werkzeen trusten voor de slapers
quote:Op maandag 19 april 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Als je zoekt op bad taste weddingdresses kom je wel heel vage dingen tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Als ik twitter lees moet ik aan Steerke denken, Steer voor jou:
[ afbeelding ]
Avondquote:Op maandag 19 april 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Als je zoekt op bad taste weddingdresses kom je wel heel vage dingen tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
.
Mijn zus heeft zo haar man leren kennen (en dochtertje is nu 7 maandenquote:Op maandag 19 april 2010 21:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
*burp* beetje droog, ze gingen over een kwartier sluitenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Relaties stranden, niet huwelijken.
Truste Memoquote:
Je bent een stukkie vergeten Dude.quote:Op maandag 19 april 2010 22:44 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ergens in juli vorig jaar! Besloten uit praktische overwegingen. We moesten nog een testament laten maken - trouwen bleek simpeler (ik zei al eerder: ik ben een praktisch mens). Dus besloten tijdens het lezen van de krant: "Zullen we?" "Ja sgoed". (Daarna heb ik een week lang in de gordijnen gehangen van geluk.) Paar weken later getrouwd op de gratis woensdagochtend. Naar het stadhuis gewandeld met de getuigen, hen exorbitant mee uit lunchen genomen en daarna weer over tot de orde van de dag.
Eensch.quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ach joh, dat is echt misplaatst feminismeDiep in hun hart willen heel wat vrouwen toch maar wat graag de bruid zijn
Trouwen is gaaf
quote:Op maandag 19 april 2010 23:47 schreef Isabeau het volgende:
Als ik twitter lees moet ik aan Steerke denken, Steer voor jou:
[ afbeelding ]
Ik heb geen nachtdienst, heb gewerkt tot 22.30quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Okee, dat was het.
ff tanden poetsen en dan naar bed. Wil morgen weer zwemmen.
Lieve Hob, veel succes met je nachtdienst
Mja, ik las van iemand uit Engeland een weekje geleden een bash over 'those Pakis who can't speak English properly in the metro' en dat vond ik heel fout. Het was zelfs het professionele twitter account van zijn website.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp wel dat het heel leuk is om van collega's werk en privegerelateerde dingen door elkaar te lezen. Zolang prive ook een beetje prive blijft natuurlijk("morgen abortus, poeh poeh wat zie ik er tegen op" lijkt me niet zo tof
)
Ik schreef niet dat ik morgenochtend wilde zwemmenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:42 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb geen nachtdienst, heb gewerkt tot 22.30
en zit nog even series te lurken
Sweet dreams jij enne zwem ze morgen ochtend ( goed idee
Tsja, ook erg not done natuurlijk als je veel klanten hebt die meelezenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik las van iemand uit Engeland een weekje geleden een bash over 'those Pakis who can't speak English properly in the metro' en dat vond ik heel fout. Het was zelfs het professionele twitter account van zijn website.
Stok achter de deur post danquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik schreef niet dat ik morgenochtend wilde zwemmen![]()
Ergens morgen
hob
Kus terugquote:
* Bluezz haalt ook kusje opquote:
Morning!quote:Op maandag 19 april 2010 23:18 schreef Isabeau het volgende:
Juridische eenheid klinkt akelig kilmaar zo'n net iets te zoet romantische trouwdag dat lijkt me dus wel wat. Alleen tot welke leeftijd kan je je in het wit hijsen? En als het dan not done is, moet je weer iets anders, maar wel nets aan. Ik krijg er nu al hoofdpijn van.
Jij bent idd heel handig bezigquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:40 schreef Braamyo het volgende:
Maar ik had haar telefoon nummer dus via de kms sergeante gekregen die er bij had gezegt dat ik haar niet moest lastig vallen. Dus omdat ik het wel humor vond sms'te ik naar haar 'je zus valt mij lastig'. Kreeg ik nog geen twee seconden later een smsje terug over hoe vervelend en iritant ze mij wel niet vond![]()
Dus of ik kan heel slecht mensen inschatten. Of de kms sergeante is kei Jaloers
Da's echt beroerd jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:20 schreef cybermans het volgende:
http://standaard.typepad.(...)nde-passagiers-.html
Spannendquote:Op dinsdag 20 april 2010 07:30 schreef cybermans het volgende:
* cybermans zenuwachtig
straks huisje kijken
Die arme en benen waren echt beroerd klein voor een manquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's echt beroerd jaZijn gezicht ook
Waren? ik denk dat ze dat nog steeds zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Die arme en benen waren echt beroerd klein voor een mangewoon eng
Ik denk ik dan ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Waren? ik denk dat ze dat nog steeds zijn
Maar zo mager is ie niet hoor. Ja wel te voor mijn smaak, maar hebben wel meer mannenz o
1,78 op me bloote voetjesquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:03 schreef Laydina het volgende:
Ik vroeg mij alleen af hoe lang je bent.
Dat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
Zijn er al foto's van casa Cyber of van casa Hobs?
Ik heb ze nog niet gespotquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
doe ik pas nadat ze niet meer op funda staan (als het doorgaat)quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:31 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
super vetquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:02 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, over Twitter: zag gister dit filmpje op school:
Goed bezig :pquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:oh man wat heb ik vast geslapen..
Oh en spannend Hobsel!! En Cyber ook??
ken het probleem te goed. daarom geen snoepgoed meerquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik gelukkig maar 1 onderbreking vannacht, normaal 5![]()
die choc pinda's naast me zijn irritant. heb nog een 0,5 kg en mn hand verdwijnt er iedere keer in
*krijgt een briljante ingeving*quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik gelukkig maar 1 onderbreking vannacht, normaal 5![]()
die choc pinda's naast me zijn irritant. heb nog een 0,5 kg en mn hand verdwijnt er iedere keer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |