quote:Op maandag 19 april 2010 22:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
haal ik afgeschreven en afgelikt weer door elkaar
Gaat ie bij jou ook altijd op?quote:
o dan heb je je geld er bijna uit!quote:Op maandag 19 april 2010 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, een oude Corsa waar ik al 7 jaar mee rondtuf... ooit gekocht voor een paar honderd euro
quote:
heilig boontjequote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
zoveel fuckbuddies heb ik nou ook weer niet gehad. (you know, in de kast and shit)
jij met je glazenkastquote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
zoveel fuckbuddies heb ik nou ook weer niet gehad. (you know, in de kast and shit)
Met een camera erbij is het geen FB, maar gewoon 'werk' ?quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.quote:
Dat hoeft ook nie... D'r zit geen verschil tussen afgelikt worden door 100 man of 100 keer afgelikt door 1 man... hoe dan ook ben je 100x afgelikt...quote:Op maandag 19 april 2010 22:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
en toch wil je me niet zien...quote:Op maandag 19 april 2010 21:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
met vleierij krijg je alles gedaan.![]()
daar? ik ben nog steeds in Nederland. Ik probeer einde deze week te vliegen. Tis zo'n chaos nu.
ahh, een grote zak.quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef creno het volgende:
[..]
ik heb hem dichtgedaan en terug in de kast gelegd. Als het zo'n kleinere sensations-zak was dan waarschijnlijk wel.
Ik ookquote:
No i am telling the truth.quote:
Weet je nog dat we ooit zwarte chips haddenquote:Op maandag 19 april 2010 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook
maar ze zijn niet zo lekker (croky hula hoops bbq)
Ik mocht het al spreiden over 4 behandelingen, met tussendoor wel pijn (maar de tandarts belde zelf nog op om te vragen of het ging!), 1: boren, open leggen, ontsteking er uit laten gaan.. 2: schoonspoelen en alleen stiften vullen, 3: helemaal afvullen. 4: mondhygiëniste alles er omheen nog schoonmaken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.
Maar dat heb ik nooit gedaan. Mijn werk bestond uit het regelen van alles en nog wat. Het had net zo goed mainstream kunnen zijn, dat betekent niet dat ik erin speel.quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Met een camera erbij is het geen FB, maar gewoon 'werk' ?
als dat niet zo is, sue that bitch.quote:Op maandag 19 april 2010 22:16 schreef creno het volgende:
[..]
Hee peter, heb jij na je wortelkanaalbehandeling nog pijn gehad ? ik namelijk wel, en ben vandaag terug gegaan, al had ik nu dus geen pijn meer, alleen wat gevoelig bij koude lucht en water, en nu heeft de tandarts er fluoride tussen gespoten. Hij zei dat het zou komen doordat de zwelling was vermindert ofzo.
Werk.. fluff-boyquote:Op maandag 19 april 2010 22:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar dat heb ik nooit gedaan. Mijn werk bestond uit het regelen van alles en nog wat. Het had net zo goed mainstream kunnen zijn, dat betekent niet dat ik erin speel.
You only hear what u wanna... Lisa Loeb
Die heb ik nog steedsquote:Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Weet je nog dat we ooit zwarte chips hadden?
quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat hoeft ook nie... D'r zit geen verschil tussen afgelikt worden door 100 man of 100 keer afgelikt door 1 man... hoe dan ook ben je 100x afgelikt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |