Wel een minderwaardig soort verderfelijk mens.quote:
i call it bullshit..quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar ik weet dat de deur openstaat en jij denkt dat jouw deur nog dicht is
ben je verdwaald hier?quote:
ja, en? geloof me. sommige hetero's lusten er ook pap van. Willen experimenteren and shit. i should know.quote:
alle chips van kettle is yam yamquote:Op maandag 19 april 2010 22:30 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat is het onderwerp? chips? ik vind die sea salt wel lekker...
geen idee of mn ouders het wetenquote:Op maandag 19 april 2010 22:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
i call it bullshit..![]()
ja, maar jouw ouders weten het toch niet en vrienden toch wel?
Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.quote:
Die jongen in het filmpje is een "echte". Ik niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Wondy.... de jongen in het filmpje geeft zelf aan dat hij wel gedeeltes van zichzelf verliest, of iig dat ze flink veranderen. Hoe sta jij daar tegenover? En Brad?
Kort verhaal: ik word een jongetjequote:Op maandag 19 april 2010 22:13 schreef TheVulture het volgende:
Wonderer, zou je in een notedop even kunnen melden wat dit allemaal inhoudt waar je mee bezig bent... ik heb denk ik maar een heel klein deel meegekregen omdat ik hier nog niet zo lang post
Het zal wel een kloon zijn.quote:Op maandag 19 april 2010 22:31 schreef creno het volgende:
[..]
Oe, een nieuwe, wie pakt hem als eerste ?
ja das waar. Ken het nog uit mijn tijd van dat ik Pfeiffer had. Ik at alles. Was toen ook flink aangekomen.quote:
Waarover?quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef Peter het volgende:
Is het niet weer eens tijd voor een G_E-poll?
quote:Op maandag 19 april 2010 22:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen idee of mn ouders het weten
zoals iedereen in het begin.quote:
iedereen waar ik mee omga weet het dusquote:Op maandag 19 april 2010 22:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar je vrienden weten het wel. Althans sommigen, toch?
dus ik kan net zo goed tegen jou zeggen: glazenkast.![]()
Dus net zoals ik, 1 been eruit. LOL
dan mag hetquote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik wou alleen even buurten, niet rellen
ik hoor net dat je nog gebruik kan maken van de sloopregeling.quote:
moet je alles zelf betalen? beware of the cheap shit...quote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[quote]Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.
quote:Kort verhaal: ik word een jongetje
buurten kan altijd, je bent niet de eerste.quote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik wou alleen even buurten, niet rellen
o echt waar? dan ben je nog verder dan dat ik ben.quote:Op maandag 19 april 2010 22:43 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen waar ik mee omga weet het dus
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaaldequote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je alles zelf betalen? beware of the cheap shit...
[..]
wel je nieuwe birthday noteren..
Ik had helemaal niet in de gaten dat jij als vrouw geboren bentquote:
waarom zou ik het hun 'moeten' vertellen dan, ze weten het denk ik toch alquote:Op maandag 19 april 2010 22:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o echt waar? dan ben je nog verder dan dat ik ben.![]()
waarom vertel je je ouders en broers het dan niet?
dat is wel een enorm prijsverschilquote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaalde
jezus, wat een verschil.quote:Op maandag 19 april 2010 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, maar $108 is een beetje veel als een vriend in een andere staat er $30 voor betaalde
mijn ideequote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
waarom zou ik het hun 'moeten' vertellen dan, ze weten het denk ik toch al
hoe oud was je toen?quote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat ik het mijn ouders vertelde... da's de langste zondag van mijn leven geweest geloof ik
maar jij denkt dat je hier nog diep in de kast zit maar je hebt niet door dat die eigenlijk van glas isquote:
Da's het handigst denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had helemaal niet in de gaten dat jij als vrouw geboren bent
Oh ja, ik vond dat hier ook zo'n ongemakkelijk en beschamend gesprekquote:Op maandag 19 april 2010 22:53 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat ik het mijn ouders vertelde... da's de langste zondag van mijn leven geweest geloof ik
je bedoelt met 'hier' Nederland? Ik denk dat het net zo is als jij met je ouders, als ik het er niet over heb, dan bestaat het niet.quote:Op maandag 19 april 2010 22:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar jij denkt dat je hier nog diep in de kast zit maar je hebt niet door dat die eigenlijk van glas is
met je ouders?quote:Op maandag 19 april 2010 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ja, ik vond dat hier ook zo'n ongemakkelijk en beschamend gesprek.
dat was 3 jaar geleden... ik was laatquote:
Dus toch 40+!quote:Op maandag 19 april 2010 22:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik begrijp niet zo goed waarom mensen het woord afgelikt gebruiken. Lijkt wel een vorm van jealousy. Ik bedoel niet dat jij dat in die context zegt, maar ik vraag me dat af nu in het algemeen.
en ja, 100 keer?? ik ben 15 jaar ouder dan dat jij bent. geloof ik
Ik was 17quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was 3 jaar geleden... ik was laat
Je valt in herhalingquote:
o nee, xag nu pas je geboortedatum. ik bedoel dus 7 jaar.quote:
Dat klinkt echt onwijs viesquote:Op maandag 19 april 2010 22:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, een olie-emulsie die ik moet injecteren in een spier. Dat spul is alleen nogal duur, merkte ik net, dus eens even kijken of ik het ergens anders goedkoper kan krijgen.
Nee, Nee, Nee Mike'je, nu niet terugkrabbelen he!quote:Op maandag 19 april 2010 23:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o nee, xag nu pas je geboortedatum. ik bedoel dus 7 jaar.
o die foto...had ik em hier al eerder gepost?quote:Op maandag 19 april 2010 23:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je valt in herhaling
Of is dat je nieuwe tattoo en wil je em erg trots aan ons showen
worden we oud?quote:Op maandag 19 april 2010 23:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o die foto...had ik em hier al eerder gepost?![]()
pics or it didnt happenquote:mijn nieuwe tattoo?? hello, ik heb een sixpack, geen kratje...
Hoezo dat?quote:Op maandag 19 april 2010 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat was 3 jaar geleden... ik was laat
40+ he... heeft ie net zelf toegegevenquote:
Omdat ik nu 30 ben... meestal zijn mensen er vroeger bijquote:
dat heeft ie al vermeld. dementie?quote:Op maandag 19 april 2010 23:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat klinkt echt onwijs vies
Moet je dat zelf betalen?
Nee... i'm pulling a Mike... Ik las niet voldoende terugquote:Op maandag 19 april 2010 23:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heeft ie al vermeld. dementie?
Ja nee dat snap ikquote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik nu 30 ben... meestal zijn mensen er vroeger bij
toegegeven? like hell. ik ben van september '75quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
40+ he... heeft ie net zelf toegegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |