Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigstequote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsMisschien dat het dan pas echt uitdiept, maar ik heb al zoveel jongens op youtube gevolgd die na twee maanden een jongens-/mannenstem hadden...
Nee, dat klopt ook wel. Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigste.
Maar je had toch ook al nooit een bijzonder hoge prinsessenstem?
Niet echt van plan. Heb wel het verslag op je blog gelezenquote:Op maandag 19 april 2010 20:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook wel. Ik vind het wel grappig.
Overigens, ben jij nog van plan om naar Notre Dame de Paris te gaan in Antwerpen? Moet je wel opschietenhttp://www.stadsschouwbur(...)/notre-dame-de-paris
quote:Op maandag 19 april 2010 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[quote]Veel mensen beginnen hun tweede jeugd pas rond hun veertigste.
geef eens een voorbeeldje van een YouTube filmpje danquote:Op maandag 19 april 2010 20:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, 't is wel snel. Kreeg van de endo een blaadje met gemiddelde tijden. "Deepening of the voice" 6-12 monthsMisschien dat het dan pas echt uitdiept, maar ik heb al zoveel jongens op youtube gevolgd die na twee maanden een jongens-/mannenstem hadden...
tuurlijk wel, als je frequent met elkaar n***kt, dan is dat ook een soort relatie.quote:
Mja, het is inderdaad wel duur... Ik vond het geld voor onze originele plaatsen ook echt VEEL te veel. Gelukkig konden we naar beneden sneakenquote:Op maandag 19 april 2010 20:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet echt van plan. Heb wel het verslag op je blog gelezen. Moneywise is het allemaal ook een beetje krap allemaal, sinds ik sociaal doe soms
.
ik vind van nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je frequent met elkaar n***kt, dan is dat ook een soort relatie.
Nee, relatie is toch aan jouw kant iets meer open, toch?quote:Op maandag 19 april 2010 20:24 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wij hebben een relatie met duidelijke afspraken die echt niet geheel open is, zoals je denkt
ben je besodemieterd.quote:Op maandag 19 april 2010 20:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij ging toch al richting je midlifecrisis
let's agree to disagree.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeldje van een YouTube filmpje dan
Mocht ie willenquote:
waarom zit ie op testosteron? filmpje doet het hier nietquote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een compilatie van een jaar on T, daar kun je het goed op horen. Vooral rond 2:20, 15 weken.
Moet er wel bij zeggen dan jonge jongens sneller het effect merken.
Zelfde reden als ik...quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waarom zit ie op testosteron? filmpje doet het hier niet
afspraken gelden voor beide kanten, wat een van de twee er mee doet is voor zijn verantwoodelijkheid. En btw hij is er nu dus echt geen behoefte aan een andere open ietsquote:Op maandag 19 april 2010 20:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, relatie is toch aan jouw kant iets meer open, toch?![]()
nee, voor iedereen is dat verschillend..das waar.
Dank jequote:Op maandag 19 april 2010 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dit is een compilatie van een jaar on T, daar kun je het goed op horen. Vooral rond 2:20, 15 weken.
Moet er wel bij zeggen dan jonge jongens sneller het effect merken.
ik moest ff kutten met die url.. maar hij deed het..quote:
dan zal je er wel om vragen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik wil helemaal niet besodemieterd worden
Ja, da's het punt van T... dat je mannelijk wordtquote:Op maandag 19 april 2010 20:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik moest ff kutten met die url.. maar hij deed het..
Tering! als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dat een jongen was.Jezus, wat een verschil met een jaar geleden..
OMG, ga ik je nog wel herkennen later..
ga je ook een video dagboek bijhouden m.b.t. de veranderingen?quote:Op maandag 19 april 2010 20:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, da's het punt van T... dat je mannelijk wordt
have funquote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
R. is er dus ik ga me even opknappen en we gaan eten. Ciao tot later
Yep. Ik kan je de link wel sturen, kun je meelezen/kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ga je ook een video dagboek bijhouden m.b.t. de veranderingen?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Ik kan je de link wel sturen, kun je meelezen/kijken.
don't drink too much..quote:Op maandag 19 april 2010 20:51 schreef Nuno_G het volgende:
R. is er dus ik ga me even opknappen en we gaan eten. Ciao tot later
Sent.quote:Op maandag 19 april 2010 20:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mail maar naar mijn gmail... (die met manuel)
Wat houdt je tegen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 20:56 schreef Deceit het volgende:
En ik sta weer op t station zoals elke dag.. wil me rijbewijs halen gvd
wel andere dingen bereiden?quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
Mijn rijkunstenheb nu 28 lessen gehad! En nog verre van het opgaan
ben nooit goed in vehicles berijden geweest
thanx!quote:
Oh, da's kut.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
dit is wel zo fout on so many levels.quote:
Is ie een goede kok?quote:
en nog geen sprake van afrijden? ik vind het trouwens wel erg duur als ik dat zo hoor wat het kost.quote:Op maandag 19 april 2010 21:03 schreef Deceit het volgende:
zo makkelijk dat ie moestquote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dit is wel zo fout on so many levels.
quote:Op maandag 19 april 2010 21:07 schreef Deceit het volgende:
Ik zei expres berIJden want wist dat ik jullie opmerkingen zou krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |