Dit klinkt als fraude! Uiteraard is de klap voor de voorste auto minder hard als er al een auto als "demping/massa" tussen zit.quote:Inmiddels heeft de voorste partij wel deze verklaring bijgesteld (op ons verzoek)
Dus? Al zeggen ze dat dat de fatale klap voor jullie auto was kan het toch nog wel minst harde geweest zijn?quote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef wsloep het volgende:
Wij hebben de voorste partij gevraagd waarom ze deze verklaring hebben gegeven, terwijl ze op de avond van het ongeluk aangaven dat de 2de klap de fatale klap voor onze auto was. Is absoluut geen fraude, we hebben het vriendelijk gevraagd en ook gekregen (zonder druk).
Het is toch echt zo dat de airbag pas plofte bij de 2de klap. We werden hierdoor verder naar voren geschoven en kwamen hierdoor verder onder de 1ste auto. We zagen ook de motorkap opkrullen.
De voorste partij was toevallig ook als expert bij een verzekeraar werkzaam o.i.d.? Of verzinnen ze dit ter plekke?quote:Op maandag 19 april 2010 18:40 schreef wsloep het volgende:
Wij hebben de voorste partij gevraagd waarom ze deze verklaring hebben gegeven, terwijl ze op de avond van het ongeluk aangaven dat de 2de klap de fatale klap voor onze auto was.
Je hoopt nu dus hard te kunnen maken dat je er meer voor hebben gekregen als de achterkant nog heel was? Beetje laat niet, als je het wrak al verkocht hebt...quote:Op maandag 19 april 2010 18:35 schreef wsloep het volgende:
De auto is al verkocht en daar kregen we 300Euro voor.
En hoe moeten wij dat via het internet voo je gaan aantonen dan?quote:Op maandag 19 april 2010 18:59 schreef wsloep het volgende:
Mijn verzekering heeft inmiddels de schade van 3.000 E aan de voorste partij (auto 1) al betaald. Dus mijn verz. mij heeft zich gehouden aan de achteroprijdende partij is "schuldig".
Die van auto 3 geeft aan dat hun op een wrak reden, omdat onze auto waacschijnlijk al totall los was.
Is natuurlijk lastig om hard te maken, maar ik zoek naar feiten waar ik ze toch mee kan aantonen dat er inderdaad een schade was, maar dat het niet is vast te stellen dat de auto al total loss was. Een verdeling (50/50) was eerlijk geweest.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoe moeten wij dat via het internet voo je gaan aantonen dan?
Omdat het een 'vraag' is.quote:Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef Ayca het volgende:
Waarom staat dit topic nog hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |