Ik zit hier echt hardop te lachen!!!!quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zeg Tombo, doe es niet mijn primeur verpesten
Heej, jouw post is anders dan mijn quote!quote:
Niet straks Baloe weg doen he!quote:
Awwquote:
Ik ben 69quote:Op maandag 19 april 2010 18:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AwwEen klein, sarcastisch & cynisch Q'tje!
Hoe oud ben je eigenlijk Qwea? Als ik vragen mag?![]()
Vind dat altijd zo lastig inschatten, zeker als iemand geen geboortejaar heeft staan enzo![]()
Ik open als mn kind er is een topic in F&F dat de arts zegt dat het kind allergisch is voor de hondquote:
Feli Q!quote:Op maandag 19 april 2010 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik open als mn kind er is een topic in F&F dat de arts zegt dat het kind allergisch is voor de hondEn dat hij voor zondag weg moet want dan is MM er nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Volg je neus.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 16:00 schreef Qwea het volgende:
baloe hoeft geen operatie
Wel hills j/d en veel trainen. En hij heeft anabolen gehad.
Nog ffquote:Op maandag 19 april 2010 17:08 schreef Qwea het volgende:
Ja nee, ik was ff met van alles bezigAnyway ;
Bij krooshof geweest. Top wijf trouwens. Maar nee, zij zou er NIET in gaan snijden. Ja, er zit flink wat artrose in... maar dat blijf je houden. Ze kan het wel deels weghalen maar het komt supersnel weer terug. En hij heeft niet echt last van de artrose... er zitten geen hele scherpe punten aan die pijn doen zeg maar. Zijn knie is een klein beetje instabiel, en glijdt niet helemaal recht. Soms komt hij net tegen. half over het randje... en dat doet dus pijn.
Wat we moesten doen was geen operatie... maar trainen met die dikkerd. Vaak laten zitten en dan weer op staan om zn kont spieren te trainen.. zodat zn spieren het van zn gewrichten deels kunnen overnemen. Hij mocht juist wel traplopen, mits hij dat normaal kan. Nou, dat doet hij altijd vet rustig. Met dat traplopen train je juist zn achterhand.
Zwemmen was ook een goed idee, maar het mulle zand wat minder.
Om die spieren sneller te kweken heeft ie een anabolen injectie gehad. Op mijn verzoek, en zij dacht ook wel dat dat zou helpen. Op korte termijn heeft anabolen geen nadelige risico's. Over 3 weken moet hij weer een injectie.
Verder staat hij nu op Hills J/D. Daar zit omega 3 en glucosamine in. Dan hoef ik dat niet meer los bij te voeren. Eens zien hoe dat gaat, of het werkt, en of hij er uberhaupt tegen kan met zn voedselallergie.
Ik heb ook een pot groenlipmossel uit nieuw-zeeland besteld om hem te geven, en de souplesse van Ml-etje is ook binnen (Doe me ff een PM met je adres! Ik heb metacam voor je!)
Al met al viel het 100% mee en waren we 1000 euro minder kwijt dan ingecalculeerdEn dik dik vindt het ook veel toffer zo
Dat zag ik ook wel mutsjequote:Op maandag 19 april 2010 18:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heej, jouw post is anders dan mijn quote!
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:43 schreef Maes het volgende:
Ik vind het superfijn dat Baloe geen operatie hoeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |