Dat komt goedquote:
Maar dat kost duurquote:
Dat kost duur?quote:Op maandag 19 april 2010 14:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Maar dat kost duur
Tot vrijdag?Ik vraag me wel serieus ff af wat er aan het handje is
ik zal de hele week mn kut niet scherenquote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
laten jullie je baard ook staan dames ?
Als ik een baard had, zou ik ;t doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef JanPiraat het volgende:
laten jullie je baard ook staan dames ?
quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s vanquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik zal de hele week mn kut niet scheren
En dat dusquote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet! maar daar komen geen foto;s van
50 ct per mmsje.quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]en nog meer kosten is niet echt iets wat ik er op dit moment bij kan hebben
Als ik vragen mag, terugval van wat?quote:Op maandag 19 april 2010 14:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kost duur?
Terugval, weekje opgenomen
Gewoon meedoen en de foto's sturen we via een topic of via pm ofzoquote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, terugval van wat?Ik ben te lang niet hier meer geweest
Bij dezen wie het kan doen, gelieve erwin veel sterkte namens mij te wensen
quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:
Vraag bart volgende week maar.quote:
Nee dat snap ik, maar ik zat te denken aan pm ofzo, maargoed, zal het hem persoonlijk ff vragen als ie terug isquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is aan Erwin om te vertellen, en ook al zou ik ;r iets over zeggen, zou ik ;t niet zo openbaar doen.
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maandenquote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
je bent al goed bezig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[ [url=http://foto-uploaden.nl/imgs/baard.jpg]afbeelding ] [/url]
And we have a new babyfacequote:Op maandag 19 april 2010 14:41 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zo veel heb ik nieteens na bijna 2 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |