quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Mag deze link: HTC Touch HD 6 even in de lapo van dit topic: HTC Touch HD 5: Het broertje is op komst! geknalt worden? Bij voorbaat dank, ook namens de ONZ josti's
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef SpeedyRich het volgende:
print server speelt spelletjes met me :'(
echt een goede nuttige post![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef PiRANiA het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
is dubbel.
Ja leuk voor ONZquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:42 schreef Karrs het volgende:
Zeer traag internet!
Wat een grappig grapje!
En nu staat je leven op z'n kop?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Er verdween gewoon net een topic.Geen slotje of wat, gewoon verdwenen.
Het was dan ook een baggertopic, daar niet van. Vond het alleen wel apart.
Alles kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet dat topics, hoe bagger ze ook zijn, verwijderd werden.
Wij mods kunnen niks met css maar zal het doorzetten naar de FA'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:02 schreef LightLuke het volgende:
Zou een van de mods even kunnen helpen, Slaribot wil sinds vanochtend de css niet meer meenemen,
In deze post van gisteren doet hij het nog wel: Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Maar vandaag weigert hij alles, Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Ik heb al geprobeerd te editten (code gewijzigd), de vorige post er ingekopieerd, niks werkt? Is css uitgeschakeld in posts?
Of datquote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Sander het volgende:
Er is een nieuwe SML parser, PM GlowMouse even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |