wat je kan opeten of waar je alleen maar in kan bijten?quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
nee, vlees!
oke dan, ik ga straks wel een fles rose halen denk ik zo....quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drink geen bier op maandag, tenzij vakantie
Dat mag!quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke dan, ik ga straks wel een fles rose halen denk ik zo....
Nou ja, in een fles zit max. een liter. In een krat bier zit veel meer.quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag!
Jij kan je vast beter inhouden met alcohol dan ik
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantischquote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ja, in een fles zit max. een liter. In een krat bier zit veel meer.
En meestal ga ik door totdat het op is.
1 fles rose gelijk aan een klein kratje bier?quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantisch
[autimodus]quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantisch
Nee, dat niet, maar een klein kratje bier equalt ongeveer anderhalve liter wijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
1 fles rose gelijk aan een klein kratje bier?
liefst allebeiquote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat je kan opeten of waar je alleen maar in kan bijten?
Rose haalt geen 14%quote:Op maandag 19 april 2010 13:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
[autimodus]
In een fles rosé van 0.75 liter zit 0.105 liter alcohol (uitgaande van 14%).
In een klein kratje bier (3.6 liter) zit 0.180 liter alcochol.
7 flesjes bier = 1 fles rosé.
[/autimodus]
conclusie: ik zou beide niet overleven.
Het grapje van bier is dat het je dorstig maaktquote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Het enige wat ik niet snap van bierdrinkende mensen is de hoeveelheid wat ze weg zuipen.
Een fles rose is 0.75 liter, wellicht in een hele goede bui drink ik er 2. Dat is dus 1.5 liter.
Bierdrinkers drinken in een hele goeie bui een klein kratje leeg, 12 x 0.3 liter is 3.6 liter.
3.6 liter van een en hetzelfde spul, dat krijg ik niet weg ook niet met frisdrank oid.
Rose krijg ik soms ook dorst van maar dan snak ik naar iets anders dan rose...quote:Op maandag 19 april 2010 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het grapje van bier is dat het je dorstig maakt
bier?quote:Op maandag 19 april 2010 13:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Rose krijg ik soms ook dorst van maar dan snak ik naar iets anders dan rose...
een beurtquote:
Dat snap ik dus ook nooit.quote:Op maandag 19 april 2010 13:24 schreef -moppie- het volgende:
Het enige wat ik niet snap van bierdrinkende mensen is de hoeveelheid wat ze weg zuipen.
Een fles rose is 0.75 liter, wellicht in een hele goede bui drink ik er 2. Dat is dus 1.5 liter.
Bierdrinkers drinken in een hele goeie bui een klein kratje leeg, 12 x 0.3 liter is 3.6 liter.
3.6 liter van een en hetzelfde spul, dat krijg ik niet weg ook niet met frisdrank oid.
I haz eclectic bbqsquote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kan, maar dan moet je een electrische nemen
Mijn pa steekt de bbq altijd aan met een gasbranderquote:Op maandag 19 april 2010 13:56 schreef Levitation het volgende:
Gewoon nog even de gasbrander er overheen.
V. ook.quote:Op maandag 19 april 2010 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn pa steekt de bbq altijd aan met een gasbrander
quote:Jij
· hebt HBO werk en denkniveau
· hebt bij voorkeur kennis van Hard Fruit
niet meer mieuwen dat je te dik bent he..quote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Inu het volgende:
Die citroentaart-kwark van de AH is echt lekker! Heb al bijna de hele bak op
Ik dacht al zoiets.. maar ja wat voor kennis moet je daarvan hebben dan.quote:Op maandag 19 april 2010 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Appels, peren, dat soort dingen. Aardbeien zijn zacht fruit, net als bananers...
Ja, want citronkwark is een echte vetmaker!!!11!!!1!quote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet meer mieuwen dat je te dik bent he..
Ja nou ja, er valt een hoop te weten over appelen!quote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets.. maar ja wat voor kennis moet je daarvan hebben dan.
Als ik een appel eet dan krijg ik honger en moet ik boeren.. zo iets?
Daar miep ik nooit overquote:Op maandag 19 april 2010 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
niet meer mieuwen dat je te dik bent he..
wel als je er veel van eet.quote:Op maandag 19 april 2010 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, want citronkwark is een echte vetmaker!!!11!!!1!
Ik heb ook nog een bakkie staan, nog nooit gegeten, straks maar aanbreken als avondetenquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
wel als je er veel van eet.Heel veel.
![]()
Oh, met citroenkwark kun je ook lekkere kwarktaart maken.Tijdje geleden had ik een 2 laagskwarktaat gemaakt, onderste laag citroen, bovenste laag kers.
Alleen maar kwark als avondeten? Welk dieet is dat precies?quote:Op maandag 19 april 2010 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een bakkie staan, nog nooit gegeten, straks maar aanbreken als avondeten
Het "uw saldo is ontoereikend" dieetquote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen maar kwark als avondeten? Welk dieet is dat precies?
En BB dan?quote:Op maandag 19 april 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het "uw saldo is ontoereikend" dieet
Broodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Mn schoonmoeder heeft ook met accupunctuur geprobeerd af te vallen en toen mocht ze alleen kwark en bouillon de hele dag....quote:Op maandag 19 april 2010 14:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Alleen maar kwark als avondeten? Welk dieet is dat precies?
Als dat alles is wat je op hebt is het zelfs erg weinig.quote:Op maandag 19 april 2010 14:24 schreef Inu het volgende:
Het is 100 kcal per 100 gram en ik heb 2 bakjes op, een voor ontbijt en een voor lunch, dus dat is zo'n 400 kcal. Valt wel mee toch?
want dat prikt handiger?quote:Op maandag 19 april 2010 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Mn schoonmoeder heeft ook met accupunctuur geprobeerd af te vallen en toen mocht ze alleen kwark en bouillon de hele dag....
ze vergat de friet speciaal, de kipcorn en de gehaktbal te vermeldenquote:Op maandag 19 april 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je op hebt is het zelfs erg weinig.
Dan word ze wel dik van die kwark.quote:Op maandag 19 april 2010 14:32 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze vergat de friet speciaal, de kipcorn en de gehaktbal te vermelden![]()
ja, zowel een 2 jarige als een 4 jarige variant. (ik heb gekijkt op fontys.nlquote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Is HBO Accountancy ook in deeltijd te doen?
Misschien....quote:
Heb om 11 uur nog een cracker met kaas opquote:Op maandag 19 april 2010 14:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als dat alles is wat je op hebt is het zelfs erg weinig.
Mooi, dan ga ik vandaag nog beginnen!quote:Op maandag 19 april 2010 14:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
ja, zowel een 2 jarige als een 4 jarige variant. (ik heb gekijkt op fontys.nl)
Dat klinkt errug lekkerquote:Op maandag 19 april 2010 14:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
wel als je er veel van eet.Heel veel.
![]()
Oh, met citroenkwark kun je ook lekkere kwarktaart maken.Tijdje geleden had ik een 2 laagskwarktaat gemaakt, onderste laag citroen, bovenste laag kers.
Vast welquote:Op maandag 19 april 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Is HBO Accountancy ook in deeltijd te doen?
Bazin al terug?quote:Op maandag 19 april 2010 14:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat klinkt errug lekker. Wij hadden dit weekend kwarktaart
met verse slagroom
en aardbeien erbij
.
[..]
Vast wel.
Zit vast in Keniaquote:
Oh ja, natuurlijkquote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit vast in Kenia. Hoopt er maandag weer te zijn op kantoor.
Als ze nu naar Spanje vliegt, half november gaat daar weer een boot richting NL.quote:Op maandag 19 april 2010 14:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit vast in Kenia. Hoopt er maandag weer te zijn op kantoor.
Heb je nog veel lopen, momenteel?quote:Op maandag 19 april 2010 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
en die flamoes van Randstad belt ook maar niet terug
Nee stuk of drie.quote:Op maandag 19 april 2010 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb je nog veel lopen, momenteel?
Of stylingadvies aan smaakloze vrijgezelle mannenquote:Op maandag 19 april 2010 14:47 schreef Levitation het volgende:
SQ: ben je handig met photoshop?
Dan weet ik nog wel een gat in de markt... photoshopopdrachtjes voor makelaars.
Deze kan wel wat hulp gebruiken:
[ afbeelding ]
ook dat. Sowieso dat apartement, 529.500 euro voor een apartement in groningen.quote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of stylingadvies aan smaakloze vrijgezelle mannen
jaquote:Op maandag 19 april 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Of stylingadvies aan smaakloze vrijgezelle mannen
-edit- heeft ie nou een kast weggesoept?
Nee leueueueueuk juist! Nagellakquote:Op maandag 19 april 2010 14:58 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook geverfde nagelsZe vallen wel heel erg op
[ afbeelding ]
Het is heel snel drogende nagellak, maar hij bladdert wel snelquote:
Welk merkje?quote:Op maandag 19 april 2010 15:00 schreef Inu het volgende:
[..]
Het is heel snel drogende nagellak, maar hij bladdert wel snelEn ik lak de helft van mn vingers mee
Maybelline express finish, was 2 halen 1 betalenquote:Op maandag 19 april 2010 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Welk merkje?
En vingers meelakken voorkom je door langzaam en rustig te lakken met je hand plat op tafel
En door topcoat te gebruiken bladdert nagellak aanzienlijk minder snel
Oefening baart kunstquote:Op maandag 19 april 2010 15:03 schreef Inu het volgende:
[..]
Maybelline express finish, was 2 halen 1 betalenHeb ook nog een pearl, voor mooie glans
Ik kan mn vingers niet stilhouden, moet ook vooral geen chirurg wordenMaar ik bibber dus tijdens het opbrengen, dat is best lastig. En ik had gister mn moeder het op laten doen, maar die zat te schelden op het kwastje
Waar maak je je druk om en waarom lees je nog steeds mee in OUD?quote:Op maandag 19 april 2010 15:24 schreef -moppie- het volgende:
Die Ymme wordt ook compleet genegert in het ouders topic...
Ik vind het gewoon leuk en ik lees heel soms om te kijken of Keshet iets geplaatst heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om en waarom lees je nog steeds mee in OUD?![]()
Je bent gewoon een aagje!quote:Op maandag 19 april 2010 15:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon leuk en ik lees heel soms om te kijken of Keshet iets geplaatst heeft.
Ik vind het leuk om te lezen hoe goed dat meisje het doet aangezien ze heel veel te vroeg geboren is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Maar ze kan nooit ver zijn...quote:Op maandag 19 april 2010 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
Krijg nu ineens een out-of-office autoreply van mijn intercedente. Zaterdag niet, dus is ze adhoc vertrokken, zal wel iets aan de hand zijn
Stond ook geen termijn bij.
Het zit gewoon nooit mee
quote:Op maandag 19 april 2010 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bent gewoon een aagje!aagje alleen voor Keshet dan, wat jij wilt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zul je vast een nieuwe/andere krijgen.quote:Op maandag 19 april 2010 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tenzij ze dood is![]()
Nee, zal wel gewoon ziek zijn, maar toch. Ik ongeduldig tiepje.
Onzin, je las al mee voor keshet zwanger was. Geeft niets, ik lees ook meequote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
aagje alleen voor Keshet dan, wat jij wilt.
Jamaar, die vacatures blijven niet wachten!quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zul je vast een nieuwe/andere krijgen.
Ze gaan allemaal stukquote:Novum/AP) - De Lutherse bisschop Mieczyslaw Cieslar, het plaatsvervangend hoofd van de Poolse Protestantse Kerk, is verongelukt op de terugweg van de staatsbegrafenis van de Poolse president Lech Kaczynski. Dit heeft de kerk maandag bekendgemaakt.
Cieslar (60) reed zondagavond na afloop van de plechtigheden in zijn auto terug naar Lodz. Onderweg, echter, kreeg hij een ongeluk dat hem het leven kostte, zei de kerk, zonder verder in details te treden.
Voordat ze zwanger was?!!!!! Echt niet!quote:Op maandag 19 april 2010 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, je las al mee voor keshet zwanger was. Geeft niets, ik lees ook mee
Rustig maar, ik heb het ook niet over dat specifieke topic, en daarbij geeft ut niet! Echt niet!quote:Op maandag 19 april 2010 15:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Voordat ze zwanger was?!!!!! Echt niet!
Heb wel in het laatst van Ama dr zwangerschap meegespiekt, dat is trouwens ook niet waar want toen keek ik alleen in Z&G
Ik hou niet zo van mensen die denken te denken wat ik doe.quote:Op maandag 19 april 2010 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rustig maar, ik heb het ook niet over dat specifieke topic, en daarbij geeft ut niet! Echt niet!![]()
Ja, daar behoorde Ama toen bij.quote:Op maandag 19 april 2010 15:47 schreef Levitation het volgende:
Z&G, zeugen en gansen?
nouja, je refereerde wel eens naar dingen die je had gelezen in OUD, daar baseerde ik het op. No sweat.quote:Op maandag 19 april 2010 15:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van mensen die denken te denken wat ik doe.
Nou, 9 maanden geleden nog niet hoor! Is begonnen met Ama dr laatste loodjes.quote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nouja, je refereerde wel eens naar dingen die je had gelezen in OUD, daar baseerde ik het op. No sweat.
Okee okee, rustig en relax. het spijt mequote:Op maandag 19 april 2010 15:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou, 9 maanden geleden nog niet hoor! Is begonnen met Ama dr laatste loodjes.
Hebben we van de week toch al een paar keer gehad?quote:
Niet toch? Althans niet in Eindhoven nog volgens mij?quote:Op maandag 19 april 2010 15:51 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben we van de week toch al een paar keer gehad?
Volgens mij was het laatst -2 's nachts.quote:Op maandag 19 april 2010 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet toch? Althans niet in Eindhoven nog volgens mij?
Ik had het gewoon niet helemaal meer verwachtquote:Op maandag 19 april 2010 15:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij was het laatst -2 's nachts.
Lafbekken zijn het, beetje god overal de schuld van geven.quote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef Juup© het volgende:
NPD: 'Aswolk straf van God'
Die zielepoten grijpen ook elke mogelijkheid aan om het geloof te verkondigen
Lekker makkelijk ook, iets wat niet bestaat de schuld geven.quote:Op maandag 19 april 2010 16:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lafbekken zijn het, beetje god overal de schuld van geven.
Lijkt me juist tof man, kleiduiven skieten!quote:Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef Levitation het volgende:
hmm.. afdelingsuitje, we mogen stemmen wat we willen gaan doen. Opties:
Raften
Hightech Challenge
Kleiduifschieten
Die laatste...
Nee, man... ik heb wel genoeg duckhunt gespeeld in mijn jeugd.quote:Op maandag 19 april 2010 17:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lijkt me juist tof man, kleiduiven skieten!
Nou dan ga je toch raftenquote:Op maandag 19 april 2010 17:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nee, man... ik heb wel genoeg duckhunt gespeeld in mijn jeugd.
Ik twijfel tussen raften in Z'meer (quote:
Ja jij, mij lijkt het leukquote:Op maandag 19 april 2010 17:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen raften in Z'meer () of die Challenge.
![]()
Maar kleiduivenschieten, neh.Dat lijkt me saai met een hoofdletter z.
![]()
Mij ookquote:Op maandag 19 april 2010 17:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja jij, mij lijkt het leukZo is er voor ieder wat wils
Ik ben ooit gevraagd mee te werken aan zoiets met GPS dingen enzo, maar dat vond ik echt helemaal niksquote:Op maandag 19 april 2010 17:04 schreef Levitation het volgende:
hmm.. afdelingsuitje, we mogen stemmen wat we willen gaan doen. Opties:
Raften
Hightech Challenge
Kleiduifschieten
Die laatste...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he
disclaimer
nope. komt waarschijnlijk morgen.quote:Op maandag 19 april 2010 16:50 schreef febster het volgende:
BB: heb je je Desire al?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:32 schreef Stormqueen het volgende:
Uitzendbureau's
Krijg je dit als antwoord op een mail:wat was dat voor een vacature dan? ik zou gewoon die knakker bellen die je terug mailde waarom hij dat antwoordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt he
quote:Zweedse voetbalsters te gast bij PSV
19 april 2010 10:30
De Zweedse club Västeras IK was afgelopen weekeinde te gast in Eindhoven met haar meisjesteam in de leeftijdscategorie 13-15 jaar. Op De Herdgang was er een ontmoeting met Andreas Isaksson en Ola Toivonen. Verder werden er vriendschappelijke wedstrijden gespeeld tegen leeftijdgenoten van de Eindhovense amateurclubs DBS en Brabantia.
Ontmoeting met Isaksson en Toivonen
De meisjes uit Västeras, zo’n 100 kilometer van Stockholm, waren in Eindhoven voor een trainingskamp ter voorbereiding op hun seizoen. Het team maakte tijdens hun bezoek gebruik van de accommodatie van amateurclub Brabantia om ook trainingen af te werken op nieuw aangelegde kunstgrasvelden. Een oefenwedstrijd tegen DBS werd met 5-3 gewonnen, van de leeftijdgenoten van Brabantia werd met 5-2 verloren. Op zaterdag waren de speelsters en hun begeleiders te gast op De Herdgang, waar Andreas Isaksson en Ola Toivonen na de training handtekeningen uitdeelden en uitgebreid op de foto gingen met hun landgenoten. Zondag waren de meisjes van Västeras ook aanwezig bij PSV tegen FC Groningen. Overigens stond de hele trip op losse schroeven door de sluiting van het luchtruim, maar in allerijl werden er busjes gehuurd en maakten de voetbalsters een reis van bijna twintig uur per auto.
Verrekte kut.quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Levitation het volgende:
Ik kwam zojuist nog een linkje tegen met een juweeltje van een Ymme-topic (uit 2006).
Hulp nodig met nieuwe laptop. IBM ThinkpadSkip the installatie bladiebla, het wordt interessant zodra ter sprake komt hoe ze aan de laptop komt.
neen.quote:Op maandag 19 april 2010 20:11 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof jij het niet zou doen als jij de aanbieding krijgt?
Ik vind het niet eens gek. Als ik ergens bij een bedrijf kom en vraag of ze misschien iets kunnen regelen en zij kunnen dat zou ik dat ook doen.quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef Levitation het volgende:
Ik kwam zojuist nog een linkje tegen met een juweeltje van een Ymme-topic (uit 2006).
Hulp nodig met nieuwe laptop. IBM ThinkpadSkip the installatie bladiebla, het wordt interessant zodra ter sprake komt hoe ze aan de laptop komt.
Ik jat hem liever zelf.quote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan al vind ik het moeilijk te geloven.
edit slet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik neem het van je aan al vind ik het moeilijk te geloven.
Bij Ymme zit er altijd een luchtje aan. Ze heeft altijd duistere handeltjes. Gewoon een slechte oplichtster/ kruimeldief.quote:Op maandag 19 april 2010 20:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens gek. Als ik ergens bij een bedrijf kom en vraag of ze misschien iets kunnen regelen en zij kunnen dat zou ik dat ook doen.
Onder andere ja.quote:Op maandag 19 april 2010 20:16 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
edit slet.
Waarom, omdat ik in de handel zit?
Ik heb er geen ervaring mee gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 20:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij Ymme zit er altijd een luchtje aan. Ze heeft altijd duistere handeltjes. Gewoon een slechte oplichtster/ kruimeldief.
Jij met je vooroordelen. Je hebt mij tussen het kijken naar de stoep hooguit een seconde gezien.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:23 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Jij met je vooroordelen. Je hebt mij tussen het kijken naar de stoep hooguit een seconde gezien.
Hier nog zoietsquote:Op maandag 19 april 2010 16:21 schreef Juup© het volgende:
NPD: 'Aswolk straf van God'
Die zielepoten grijpen ook elke mogelijkheid aan om het geloof te verkondigen
Ik vind het wel jammer dat ik niet zoiets gedaan heb met mijn camera.quote:Op maandag 19 april 2010 21:02 schreef bleiblei het volgende:
Ik denk niet dat dat helpt bij dat tuig uit Veldhoven, levi.
ooh!quote:Op maandag 19 april 2010 20:22 schreef DuchessX het volgende:
Evi krijgt haar eigen paspoort![]()
Pasfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ooh!Ik zie jullie allebei er trouwens heel sterk in terug
quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welles, het gezicht van duchess en jouw dikke kale kop
Jij bent te eerlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ik niet zoiets gedaan heb met mijn camera.![]()
Dan ben jij de eerste, de meeste mensen zien meer mij erin. Maar het is maar wat de mensen er in willen zien, mij maakt het helemaal niets uitquote:Op maandag 19 april 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie er in elk geval qua gezichtje meer duchess dan juup in
echt? Oh nee, ik vind het echt meer duch! Maar misschien ben ik wel raarquote:Op maandag 19 april 2010 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste, de meeste mensen zien meer mij erin. Maar het is maar wat de mensen er in willen zien, mij maakt het helemaal niets uit
quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt? Oh nee, ik vind het echt meer duch! Maar misschien ben ik wel raar
quote:Op maandag 19 april 2010 22:46 schreef Juup© het volgende:
Niet alleen bij AH maken ze domme taalfouten, ook de C1000 is er niet vies van:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 23:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik moet de foto's nog eens van mijn telefoon trekken, heb ook nog wat pareltjes van super de boer er op staan
Kan ook een marketingstunt zijn, je weet maar nooit.quote:Op maandag 19 april 2010 23:29 schreef febster het volgende:
Iemand bij Apple is zijn baan kwijt: http://gizmodo.com/5520164/this-is-apples-next-iphone
Ik denk dat inderdaad. Als Apple ERGENS goed in is, is het verkopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kan ook een marketingstunt zijn, je weet maar nooit.
Luchten! Er komt ozon uit zo'n aparaat en dat is niet zo gezond.quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben momenteel 500 pagina's aan het printen op een colorlaser en ik begin kopfschmerz te krijgen
Ja, raam staat openquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Luchten! Er komt ozon uit zo'n aparaat en dat is niet zo gezond.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben momenteel 500 pagina's aan het printen op een colorlaser en ik begin kopfschmerz te krijgen
Tja, dat mogen ze wel en misschien hebben ze nog wel herinneringen gestuurd, maar als jij daar niet meer woont... Ben je nooit langs geweest om te kijken of er nog post voor je was?quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:34 schreef Inu het volgende:
Fufrt, jij in jouw alwetendheid kan mij vast verheldering geven.
Ik ben een hele tijd terug gaan paardrijden, daar had ik een lidmaatschap nodig van een ruitervereniging die je dan een ruiterpaspoort gaf. Ik netjes betaald, paspoort gekregen en niet meer aan gedacht. Daarna ben ik verhuisd, maar zij hebben dus een rekening gestuurd voor verlenging. Die heb ik dus niet gezien, omdat ik niet meer aan hun had gedacht en geen adreswijziging door had gegeven. De TNT zou ook niet meer hebben kunnen helpen, want het was ongeveer een half jaar na de verhuizing schat ik. Nu kreeg ik een telefoontje van een deurwaarder dat ik dus niet betaald heb en of ik dat alsnog wil doen. Is shit, maar moet toch gebeuren.
Mag ik boos worden op die ruitervereniging dat ze me niet eerst zelf hebben gebeld ipv meteen een deurwaarder te sturen of is dit de gebruikelijke gang van zaken?
Jawel, maar niet meer zolang daarna... Mn huisgenoten hadden ook contactgegevens, dus was misschien te naief in denken dat ze even zouden bellen als er veel lag...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tja, dat mogen ze wel en misschien hebben ze nog wel herinneringen gestuurd, maar als jij daar niet meer woont... Ben je nooit langs geweest om te kijken of er nog post voor je was?
Geloof me. Dat doen ze nooitquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer zolang daarna... Mn huisgenoten hadden ook contactgegevens, dus was misschien te naief in denken dat ze even zouden bellen als er veel lag...
In het studentenhuis waar ik een tijdje gebivakeerd heb ging alles gewoon op een grote hoop.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me. Dat doen ze nooitZou jij er achteraan gaan?
Ik heb wel eens mensen een mail gestuurd als er weer een zoveelste rekening kwam ja... Vooral als er dan ook nog iets komt van een deurwaarderskantoor zou ik iig dat kantoor even bellen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geloof me. Dat doen ze nooitZou jij er achteraan gaan?
Dan ben je echt een uitzonderingquote:Op dinsdag 20 april 2010 09:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb wel eens mensen een mail gestuurd als er weer een zoveelste rekening kwam ja... Vooral als er dan ook nog iets komt van een deurwaarderskantoor zou ik iig dat kantoor even bellen...
je kunt proberen het nog rechtstreeks met de RV te regelen maar ik ben bang dat ze daar niet op in willen gaan... in dat geval kun je de zaak nog uitstellen door een brief naar de rechtbank te sturen waarin je uitstel vraagt (max 2x4 weken) om de betaling te regelen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Jawel, maar niet meer zolang daarna... Mn huisgenoten hadden ook contactgegevens, dus was misschien te naief in denken dat ze even zouden bellen als er veel lag...
Oh, het is maar 90 euro, dus het valt wel mee. Vind het gewoon zo vreemd dat het meteen op deze manier moet...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:03 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt proberen het nog rechtstreeks met de RV te regelen maar ik ben bang dat ze daar niet op in willen gaan... in dat geval kun je de zaak nog uitstellen door een brief naar de rechtbank te sturen waarin je uitstel vraagt (max 2x4 weken) om de betaling te regelen.
ja hoor,quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh, het is maar 90 euro, dus het valt wel mee. Vind het gewoon zo vreemd dat het meteen op deze manier moet...
Ik heb iig al een mail gestuurd dat ik het opzeg en dat ik het niet op prijs stel dat ik meteen een deurwaarderskantoor op mn dak krijg. Belt die stomme deurwaarder vanochtend ook nog een keer om te zeggen dat die brief vandaag wordt verstuurdIk ben pas vrijdag weer thuis, zolang mag ik nog wel wachten met betalen, toch?
Ja, want alle Bulgaren zijn natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:28 schreef -moppie- het volgende:
Laat ik mijn buurman eens even gaan pesten![]()
![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)hond_af__.html?p=2,2
Dat die landen bij de EU horen, een ware verrijking.
Dat is wel echt mazzel hebben. Vriend van ons zou gisteren vertrekken vanuit Johannesburg, vanaf vandaag vliegen ze weer maar hij moet wachten omdat er nog zoveel mensen al langer aan het wachten zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:19 schreef Levitation het volgende:
Mijn zwager is weer eens de mazzelaar van de week. Hij zat in NY en landt vanmiddag op Schiphol met slechts 6 uur vertraging.Zijn vlucht was de eerste die toevallig weer deze kant op kwam. Mazzelaartje.
Het is in ieder geval een land waar dit soort dingen niet strafbaar zijn en dat is voor mij al reden genoegquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, want alle Bulgaren zijn natuurlijk zo.
Dat is echt pech hebben en daar was mijn zwager ook een beetje bang voor. Die mensen staan echt achteraan in de rij...quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is wel echt mazzel hebben. Vriend van ons zou gisteren vertrekken vanuit Johannesburg, vanaf vandaag vliegen ze weer maar hij moet wachten omdat er nog zoveel mensen al langer aan het wachten zijn.
Tja, in een land waar zaken voor mensen al niet optimaal geregeld zijn, loopt het recht voor dieren vaak helemaal achter.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een land waar dit soort dingen niet strafbaar zijn en dat is voor mij al reden genoeg
ze hebben alles van jequote:Op dinsdag 20 april 2010 10:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik betwijfel of mijn mobiel nummer in het GBA staat eigenlijk....
Vergeet niet: kleur van je onderbroek.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben alles van je
mobiel nummer, tietmaat, de soort wol waarmee je de sokken van Job aan het breien bent...alles
ze weten zelfs wanneer je ongesteld moet worden want dat wordt geregistreerd bij de AH wanneer je maandverband/tampons koopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vergeet niet: kleur van je onderbroek.
Oeh, tof, dan ga ik opzettelijk op het verkeerde moment maandverband kopen. Ik zal ze!quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze weten zelfs wanneer je ongesteld moet worden want dat wordt geregistreerd bij de AH wanneer je maandverband/tampons koopt.
Dan denken ze dat je incontinent bentquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, tof, dan ga ik opzettelijk op het verkeerde moment maandverband kopen. Ik zal ze!
Of een keer niet, dan krijg je misschien wel de 'blije doos' toegestuurd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Oeh, tof, dan ga ik opzettelijk op het verkeerde moment maandverband kopen. Ik zal ze!
dan krijg je gratis Tena lady!quote:
Dan zou ik die al een boel moeten hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Of een keer niet, dan krijg je misschien wel de 'blije doos' toegestuurd.![]()
blije doos, wie zou dat nou weer hebben verzonnen.
je uitgescheurde blije doosquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zou ik die al een boel moeten hebben.![]()
De naam blijedoos is inderdaad wel extreem fout.
Ik heb dan weer helemaal niks met rap, maar RIP aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 20 april 2010 12:47 schreef ArTiC het volgende:
De oude muziekhelden sneuvelen bij bosjes de laatste tijd![]()
Rapper Guru (43) overleden
AMSTERDAM - Rapper Guru is op 43-jarige leeftijd overleden. De rapper, onder meer bekend van Gang Starr en Jazzmatazz, raakte onlangs in een coma tijdens zijn strijd tegen kanker.
"Sorry mensen. Het is waar. Guru is gisteren overleden", twitterde DJ Premier dinsdag. Guru, die eigenlijk Keith Helma heette, was bij het grote publiek vooral bekend van zijn project Jazzmatazz.
Hierbij werkte hij samen met grote namen zoals Chaka Khan, Herbie Hancock en Roy Ayers. Daarvoor timmerde hij met DJ Premier aan de weg met het rapduo Gang Starr.
Coma
Eind februari raakte de rapper in een coma nadat hij een hartaanval kreeg. Drie weken later ontwaakte hij en werd zijn toestand nog omschreven als stabiel.
De website yoraps.com heeft een afscheidsbrief van de overleden rapper geplaatst, geschreven voor zijn fans.
Gewoon voortaan ook de dinsdag vrijpakken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:58 schreef Inu het volgende:
Grote gaaahaaap, ik ben brakIk moet maandag niet meer vrij zijn, dan start je nog moeilijker op...
Altijd vrijquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gewoon voortaan ook de dinsdag vrijpakken.
Schijnt ook weer te gaan vervelen.quote:
Zijn je flyers klaar?quote:
Allang. Was aan het wachten op de pakketbode.quote:
Aïda is een mooie opera.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Aïda.
BB had er geen zin an, dus met mama
Mocht u deze mail niet hebben ontvangen, bel ons dan. Wat een lolbroekenquote:Mocht u deze tweede bevestigingsmail niet ontvangen, dan kan er iets fout gegaan zijn. Wij verzoeken u in dit geval vriendelijk om, of per mail (info[at]123inkt.nl) of telefonisch (0294-255***), contact met ons op te nemen. Zodat wij er voor kunnen zorgen dat u niet onnodig op uw bestelling zit te wachten.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Loller![]()
[..]
Mocht u deze mail niet hebben ontvangen, bel ons dan. Wat een lolbroeken
uit de lucht slaan...er hangt as binnen in huis!!!!111 1quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
Vliegt er ineens een kanon van een wepsenkoningin langs je hoofd
Ik ga zo'n gargantuar niet boos maken, ik heb braaf het raam voor d'r open gedaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
uit de lucht slaan...er hangt as binnen in huis!!!!111 1
ja maar zo'n koningin gaat nu ergens onder de dakgoot een opening zoeken...hedde straks in juli een wepsennestquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga zo'n gargantuar niet boos maken, ik heb braaf het raam voor d'r open gedaan
* SQ is bang voor wepsels![]()
![]()
Wil ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde vrij met een oneindige voorraad geld
Klootzakquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja maar zo'n koningin gaat nu ergens onder de dakgoot een opening zoeken...hedde straks in juli een wepsennest
knap van die dooie.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Loller![]()
[..]
Mocht u deze mail niet hebben ontvangen, bel ons dan. Wat een lolbroeken
eigen schuld, dikke bult...ge hebt de poort opengezet en d'n vreemdelingenkoningin binnen gelaten...over enkele maanden worde ge geteisterd door de terroriserende 3e generatie vreemdelingen.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eigen schuld, dikke bult...ge hebt de poort opengezet en d'n vreemdelingenkoningin binnen gelaten...over enkele maanden worde ge geteisterd door de terroriserende 3e generatie vreemdelingen.
meet bb een wilders kapsel aan en zet die queen uit!quote:
En dan praat zij terugquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
meet bb een wilders kapsel aan en zet die queen uit!
Juup's foute disco verzamelingquote:
Stomme wesp.. die zijn eng!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga zo'n gargantuar niet boos maken, ik heb braaf het raam voor d'r open gedaan
* SQ is bang voor wepsels![]()
![]()
welnee, men neme een krant of tijdschrift en PATS!quote:
ik vang ze altijd met een luciferdoosje, veel diervriendelijkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, men neme een krant of tijdschrift en PATS!
weg weps.
en dan flink met het doosje schudden en in de fik zettenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vang ze altijd met een luciferdoosje, veel diervriendelijker
en dan stampen op het luciferdoosjequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik vang ze altijd met een luciferdoosje, veel diervriendelijker
mail maar ff naar bea@nederland.nlquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Inu het volgende:
Ik wil een gedigitaliseerde foto bestellen, maar ik kan nergens een factuur krijgenErg klantvriendelijk, die archieven
krijgt ze een keer GEEN factuur, is het weer niet goed..quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Inu het volgende:
Ik wil een gedigitaliseerde foto bestellen, maar ik kan nergens een factuur krijgenErg klantvriendelijk, die archieven
ikquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
en dan stampen op het luciferdoosje
welke gast gebruikt nog lucifers?
Ik wil het ook best wel voorschieten, maar ik heb geen Rabodingetje bij de hand.... En ik vind een factuur toch altijd netter staan wil ik het doorbelasten eigenlijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
krijgt ze een keer GEEN factuur, is het weer niet goed..
office->templates->factuur.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil het ook best wel voorschieten, maar ik heb geen Rabodingetje bij de hand.... En ik vind een factuur toch altijd netter staan wil ik het doorbelasten eigenlijk
Daar gaat het mis...die factuur is al gearchiveerd voordat ie verzonden isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil juist een factuur van het archief... heb nu een mail gestuurd
retromanquote:
net zo retro als templates lokaal per systeem gebruikenquote:
ik kan niet anders, ik zit thuis te werken. Dus alleen lokale templeets voor moiquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef ArTiC het volgende:
[..]
net zo retro als templates lokaal per systeem gebruiken
ik zit ook thois te werken...wel alles netjes centraal opgeslagenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan niet anders, ik zit thuis te werken. Dus alleen lokale templeets voor moi
* CTRL ALT DELETE!quote:
15 graden is geen lekker weer!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
'Zeker tot aan Koninginnedag lekker weer'
FUF moppert wel want met 15 graden heb ik stijve tepelsquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef Levitation het volgende:
Het wordt 20 graden!En FUF moet niet zo mopperen. 15 graden is in juli shit weer, maar voor april is het prima!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUF moppert wel want met 15 graden heb ik stijve tepels
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef FUFR het volgende:
[..]
FUF moppert wel want met 15 graden heb ik stijve tepels
Mag het aub in de nacht dan wel een keer regenen? Mijn pilletjes beginnen niet meer te werkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
is nu weer een andere fiets gejat of twitterde je nog steeds over die ene gejatte fiets?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Mag het aub in de nacht dan wel een keer regenen? Mijn pilletjes beginnen niet meer te werken*hatsjoe*
Mijn pilletjes doen het ook maar half/half. Zolang ze werken zijn de klachten minder erg dan zonder, maar na een uur of 9 zijn ze volledig uitgewerkt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Mag het aub in de nacht dan wel een keer regenen? Mijn pilletjes beginnen niet meer te werken*hatsjoe*
Ja, of je mist net en ze vallen je aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
welnee, men neme een krant of tijdschrift en PATS!
weg weps.
Ook tot en met koninginnedag? Anders staat die 17 meter lange opblaasstormbaan zo voor jan lulquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Levitation het volgende:
Ik hoop het voor je!quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook tot en met koninginnedag? Anders staat die 17 meter lange opblaasstormbaan zo voor jan lul
je zou bij dat beestje geld bij moeten krijgenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef FUFR het volgende:
ding dong
ik: wah?
hij: hallo, gemeente eindhoven, heeft u een hond?
ik: wat staat er naast me?
hond: hijg hijg, snuffel
hij: dan moet u hondenbelasting betalen.
ik
Nee..laat maar regenen, groene zeep erover en gaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook tot en met koninginnedag? Anders staat die 17 meter lange opblaasstormbaan zo voor jan lul
mupkequote:
Dat probleem heb ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:15 schreef febster het volgende:
[..]
Nu nog een vette boete omdat jij mormel het niet aangegeven hebt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef FUFR het volgende:
ding dong
ik
Ik heb even met ze gebeld toen ik hoorde dat je aan het thuiswerken was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:26 schreef FUFR het volgende:
ding dong
ik
gaar..buikpijn maar de zon schijnt idd dus het is een geweldige dagquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Gelukkig schijnt de zon weer![]()
![]()
Hoe is het hier?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb even met ze gebeld toen ik hoorde dat je aan het thuiswerken was.
Is een goeie, dat zijn de beesten waar we allemaal het meest last van hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:46 schreef ArTiC het volgende:
*pakt knuppel en loopt naar het hoenderhok*
wanneer komt er nou eens belasting op katten?
Dat geld ook voor binnenhonden. Er zijn mensen (onze buren b.v.) die de honden in de bestraatte achtertuin uitlaten en elke dag de vloer schoonspuiten en schrobbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is een goeie, dat zijn de beesten waar we allemaal het meest last van hebben.
Overigens vind ik niet dat je voor binnenkatten belasting moet betalen, ik betaal al genoeg aan kattebakmeuk.
'quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat geld ook voor binnenhonden. Er zijn mensen (onze buren b.v.) die de honden in de bestraatte achtertuin uitlaten en elke dag de vloer schoonspuiten en schrobbenzodat er niets te ruiken valt zeg maar.
De tuin is ook buiten Inu!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:05 schreef Inu het volgende:
[..]
'
Dat is toch zielig voor de honden? Onze ene hond is niets liever dan buiten, die baalt al als ie naar binnen moet als het even regent
Maar dat geldt dan ook voor katten, want dat zijn eigenlijk buitenbeesten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:05 schreef Inu het volgende:
[..]
'
Dat is toch zielig voor de honden? Onze ene hond is niets liever dan buiten, die baalt al als ie naar binnen moet als het even regent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |