wat je kan opeten of waar je alleen maar in kan bijten?quote:Op maandag 19 april 2010 13:09 schreef FUFR het volgende:
nee, vlees!
oke dan, ik ga straks wel een fles rose halen denk ik zo....quote:Op maandag 19 april 2010 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drink geen bier op maandag, tenzij vakantie
Dat mag!quote:Op maandag 19 april 2010 13:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
oke dan, ik ga straks wel een fles rose halen denk ik zo....
Nou ja, in een fles zit max. een liter. In een krat bier zit veel meer.quote:Op maandag 19 april 2010 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat mag!
Jij kan je vast beter inhouden met alcohol dan ik
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantischquote:Op maandag 19 april 2010 13:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nou ja, in een fles zit max. een liter. In een krat bier zit veel meer.
En meestal ga ik door totdat het op is.
1 fles rose gelijk aan een klein kratje bier?quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantisch
[autimodus]quote:Op maandag 19 april 2010 13:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In een fles wijn zit ook veel meer alcohol, per saldo is het verschil tussen een klein kratje en een fles rose ook niet gigantisch
Nee, dat niet, maar een klein kratje bier equalt ongeveer anderhalve liter wijn.quote:Op maandag 19 april 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
1 fles rose gelijk aan een klein kratje bier?
liefst allebeiquote:Op maandag 19 april 2010 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
wat je kan opeten of waar je alleen maar in kan bijten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |