Hapquote:Op maandag 19 april 2010 13:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vind ik niet. De muziek, de scenes en de meesterlijke Depp-humor maken het de moeite waard!
NIET.quote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Tjaapo het volgende:
Depp is de meest overrated acteur die er is man
Van iemand die pineapple express aanraadt verbaast deze reactie me niksquote:Op maandag 19 april 2010 13:39 schreef Tjaapo het volgende:
Depp is de meest overrated acteur die er is man
wtf vind je die film niet lachen dan? Is toch gewoon grappig die film?quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van iemand die pineapple express aanraadt verbaast deze reactie me niks
quote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Kreator het volgende:
Ik heb al zoveel films gezien en goed gevonden dat ik geen top 10 zou kunnen maken zonder 100 films te missen in het lijstje.
* Kreator is gek op films.
Of in Fight Club.quote:Op maandag 19 april 2010 13:36 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Edward Norton![]()
vooral in primal fear echt geniaal
Ja, maar absoluut geen topfilm. Als ik een lachfilm zou aanraden zou het die niet zijnquote:Op maandag 19 april 2010 13:40 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
wtf vind je die film niet lachen dan? Is toch gewoon grappig die film?
Om een of andere reden heb ik Terminator 1 nog steeds niet gezienquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Tjaapo het volgende:
Zal wel boel reacties krijgen over dat het een k*tfilm is maar terminator 1 en 2 vind ik ook echt nog steeds supertof om te zien. Vooral 2
Ik zou hem cker aanraden voor een lachfilm, maar goed ik heb hem dan ook onder invloed van pineapple gezien ....quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar absoluut geen topfilm. Als ik een lachfilm zou aanraden zou het die niet zijnEn zeker niet in het perspectief van requiem for a dream
Niet te vergeten Lord of the Cock Ringquote:Op maandag 19 april 2010 13:43 schreef Kluts het volgende:
En verder natuurlijk zijn er nog films als "The amazing cocksucking adventures of Dr. Fellatio" en Buffy the Vampire layer", die niet in het rijtje met juweeltjes op filmgebied mogen ontbreken.
Die is echt goed. Oh ja, hoiquote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
Salsa, Pretty woman, Dogma, the Cube, the Goonies, Kill bill (ivm muziek), Trainspotting, Escape from sobibor, Pretty in Pink, the Breakfast club euh zo een paar die ik even weet....
Kevin Spacey vind ik wel tof. Heb laatst nog Shrink gezien, ook een leuke film van hem.quote:Op maandag 19 april 2010 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Crap. Ik ben in de war met Kevin Spacey
the cube laatst nog gezien met mn lieverd, of was dat nou cube 2, weet het even niet meer. zeer verwarrende maar goeie film. jaaa de goonies, die was ik even helemaal vergeten, zeker goeie film met huilfactor (euh althans voor mij)quote:Op maandag 19 april 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
the Cube, the Goonies,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |