Bedankt voor het plaatje. Ik vroeg me al af wat een praatpaal was.quote:
Hoezo? Dan moet je toch alsnog erheen lopen, naar die paal?quote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Pharkus het volgende:
Wat zou het fijn zijn als er een apparaat uitgevonden zou worden waar je draadloos mee zou kunnen telefoneren
Het zou helemaal mooi zijn als zo'n apparaat ook z'n eigen batterij heeft en bovendien ook buiten op grotere afstand van een zender zou werken. Misschien gaan we in de toekomst ons hele land wel volzetten met zenders zodat iedereen die zo'n apparaat heeft overal kan bellen waar ie maar wil.quote:Op maandag 19 april 2010 08:32 schreef Pharkus het volgende:
Wat zou het fijn zijn als er een apparaat uitgevonden zou worden waar je draadloos mee zou kunnen telefoneren
Wij hebben er hier al één... Paupers.quote:Op maandag 19 april 2010 08:38 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Het zou helemaal mooi zijn als zo'n apparaat ook z'n eigen batterij heeft en bovendien ook buiten op grotere afstand van een zender zou werken. Misschien gaan we in de toekomst ons hele land wel volzetten met zenders zodat iedereen die zo'n apparaat heeft overal kan bellen waar ie maar wil.
Wow, die van mij past niet eens in mijn broekzak. Die van jou wel?quote:Op maandag 19 april 2010 08:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wij hebben er hier al één... Paupers.
[ afbeelding ]
trein had pech. rails was te warm geworden door de tropische temperaturen van afgelopen weekendquote:
Nee, keertje met de auto.quote:Op maandag 19 april 2010 09:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Je ging niet met de trein?
ah, is tegenwoordig het bashen op italiaanse auto's omgeslagen in franse auto's?quote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef kikoooooo het volgende:
Welkom in 2010, rukker.
TS rijdt een Franse autoAlthans, dat zijn de enige automobilisten die ik nog gebruik zie maken van praatpalen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |