Krijgen we nu dit soort reacties?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:36 schreef xFriendx het volgende:
Sexy gaan lopen op je schoolplein voor zo'n gangsta figuur, dan ben je al niet goed bezig natuurlijk.
Nee natuurlijk niet. Zo'n vent moet hoe dan ook van haar afblijven, maar het is meer dat blijkbaar de aandacht van zo'n grietje al getrokken kan worden met wat luide muziek en stoere look. Zie ook het smaatjes/guido topic waarin velen er met hun pet niet bij kunnen wat daar aantrekkelijk aan is. Hoewel dat natuurlijk ook allemaal persoonlijke smaak is. Maar er dan ook nog eens op ingaan door sexy te lopen geeft dan dus al aan dat ze na zoiets al gecharmeerd is van zo'n knakker.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Krijgen we nu dit soort reacties?
Zometeen ga je vertellen dat meisjes die in rokjes lopen er om vragen verkracht te worden....
Dat soort boekenlezen.quote:
Manoe vond het carriereperspectief qua baan niet de hoogste prioriteit hebbenquote:Op zondag 9 mei 2010 21:44 schreef sjorsvdg het volgende:
Voor alles minstens een 5. Dan haal je het nog niet hoor!
quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Henkdenktank het volgende:
[..]
Manoe vond het carriereperspectief qua baan niet de hoogste prioriteit hebben
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?quote:Op zondag 9 mei 2010 21:45 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Dat soort boekenlezen.
Ikheb dat kind van dag 1 al wazig gevonden.
Neequote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n afgesloten abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Ja.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja en? Ik kreeg het boek bij m'n abonnement bij eci..Moet ik het dan weggooien?
Dat was bij De Wereld Draait Door ja. Er klopt echt geen zak van dat boek.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Zag Peter gisteren in 1 of ander actualiteitenprogramma , er staat o.a. dat ze altijd op tijd thuis kwam (dus s'morgens de deur uit zogenaamd naar school en op tijd weer thuis) en dat ze duizenden guldens/euro's verdiende. Gezien de afstand tot haar werkplek en haar woonplaats zou ze dan gemiddeld 1 á 2 uur per dag hebben gewerkt. Luxe klanten die dan zoveel geld betaalden
Jaquote:Op zondag 9 mei 2010 22:21 schreef Loedertje het volgende:
Zag Peter gisteren in 1 of ander actualiteitenprogramma , er staat o.a. dat ze altijd op tijd thuis kwam (dus s'morgens de deur uit zogenaamd naar school en op tijd weer thuis) en dat ze duizenden guldens/euro's verdiende. Gezien de afstand tot haar werkplek en haar woonplaats zou ze dan gemiddeld 1 á 2 uur per dag hebben gewerkt. Luxe klanten die dan zoveel geld betaalden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |