Ho stop! Waar zie jij ons reageren dat we je vervelend en depri vinden?!quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist ook niet dat mijn post zoveel aandacht zou trekken. En dat was ook niet echt helemaal de bedoeling. Ik weet niet eens hoe ik op Dirk moet reageren want telkens als ik iets typ denk ik "meehhhh, dat is niet wat ik bedoel".
Want waar ik nu weer bang voor ben is dat dit wordt gezien als weer een episode in de Erikdiaries, welke getuigt van een nare depressieve Erik (wat niet zo is, echt), terwijl ik die bedoeling helemaal niet had vandaag.
Nee niet bang voor zijn, pipo!quote:Op maandag 19 april 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist ook niet dat mijn post zoveel aandacht zou trekken. En dat was ook niet echt helemaal de bedoeling. Ik weet niet eens hoe ik op Dirk moet reageren want telkens als ik iets typ denk ik "meehhhh, dat is niet wat ik bedoel".
Want waar ik nu weer bang voor ben is dat dit wordt gezien als weer een episode in de Erikdiaries, welke getuigt van een nare depressieve Erik (wat niet zo is, echt), terwijl ik die bedoeling helemaal niet had vandaag.
Erik, kom eens uit Greys account?quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet bang voor zijn, pipo!
Je vroeg hoe het kwam dat wij altijd non-stop heppie de peppie lijken, en nu weet je het
Ik vind je de laatste tijd juist heel vrolijk hoor!
En het is toch prima en goed juist dat we het ook eens over iets serieus kunnen hebben?
HEUJ GREYS! LEER EENS QUOTEN!quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vroeg hoe het kwam dat wij altijd non-stop heppie de peppie lijken, en nu weet je het
En het is toch prima en goed juist dat we het ook eens over iets serieus kunnen hebben?
Dat dus!quote:
Ah, zo klopt iequote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 19 april 2010 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het quoten ging niet helemaal goed![]()
Heb het al geëdit hierboven!
Ah. Ik dacht al.quote:Op maandag 19 april 2010 00:26 schreef Greys het volgende:
Ik klikte bij zijn post per ongeluk op wijzigen ipv quote
Of iedereen even wil kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Greys het volgende:
http://bit.ly/aL6sJS
De officiële clip van de Deense inzending.
Aparte ogen heeft die man! Ze kloppen niet helemaal, maar toch is het sekseh!
quote:Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
ik zou gewoon als ik jou was mijn koffer inpakken en tussen paddo en Dirk in gaan liggen
Ik zie het niet zo letterlijk. Maar het is een beetje gebaseerd op oudere gesprekken hier, en op wat Dirk zegt (ruzie in het echt, vooral negatief (terwijl ik dat echt niet zo voel dat ik hier alleen negatief doe)). Niet dat ik hem dat enorm kwalijk neem hoor. Iedereen denkt wat ie denkt en we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)quote:Op maandag 19 april 2010 00:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho stop! Waar zie jij ons reageren dat we je vervelend en depri vinden?!
Ja, dat is ook tofquote:Jij slingert, heel terecht, een gedachtengang het topic en daar reageren we op. Niet meer niets minder.
Ja mamquote:Op maandag 19 april 2010 00:28 schreef Greys het volgende:
En nu KIJKEN NAAR DE DENEN!
Shalalie!
[DEN] Chanée & Tomas N'evergreen - In a Moment Like This
En met de beste bedoelingen, srsly!quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, dat is ook tof. Ik had alleen niet gedacht dat er zo serieus op door gegaan zou worden
.
quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)
Maar ik zei het liever!quote:
Gedaan!quote:
Expect the unexpected.quote:Op maandag 19 april 2010 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo letterlijk. Maar het is een beetje gebaseerd op oudere gesprekken hier, en op wat Dirk zegt (ruzie in het echt, vooral negatief (terwijl ik dat echt niet zo voel dat ik hier alleen negatief doe)). Niet dat ik hem dat enorm kwalijk neem hoor. Iedereen denkt wat ie denkt en we zullen de 15e wel zien hoeveel ruzie we hebben (en goedmaakseks natuurlijk!)
En ik zeg dat ik er bang voor ben dat ik zo over ga komen nu, niet dat jullie dat al denken ofzo.
[..]
Ja, dat is ook tof. Ik had alleen niet gedacht dat er zo serieus op door gegaan zou worden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |