Ik weet je woonplaatsquote:Op maandag 19 april 2010 00:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan blijf ik voor jou een eeuwig geheimzinnig persoon.... ergenssss uit het lannnnnnnd............
JAquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat Nuno interessant is?
ja ben vroeg thuis, moet morgen werkenquote:
Wat een lame excusequote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Niet het mijnequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
ang3l:'ja, het is ook te koud om nu nog naar huis te rijden'! dus tibo blijft slapen, had ik nu maar oordopjes meegenomen, gewoon om ieder risico te voorkomen...
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 wasquote:Op maandag 19 april 2010 01:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
My point exactlyquote:Op maandag 19 april 2010 01:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zei ie nooit tegen mij na een filmavond toen het buiten -15 was...
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?quote:Op maandag 19 april 2010 01:30 schreef oinaru_isan het volgende:
En morgen komt het hele verhaal nog een keer, vanuit het perspectief van Ang3l.
Ik claim de rechten!quote:Op maandag 19 april 2010 01:32 schreef Peter het volgende:
[..]
Zou FOK! hier nu een soap van mogen maken?
Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy.quote:
quote:
Misschien is Tibo dat welquote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
Ik vind em geniaalquote:
:-) nee joh niets aan de hand :-)quote:Op maandag 19 april 2010 01:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik dacht dat je een persoonlijk drama had.
nothing changedquote:Op maandag 19 april 2010 01:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
:-) nee joh niets aan de hand :-)
hoe is het hier, of hier, met jouw en de rest :-)
me 2 maar het is hier nu al zwaar benauwdquote:Op maandag 19 april 2010 01:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben vooral moe en ga zo slapen denk ik.
quote:Op maandag 19 april 2010 01:52 schreef Stroekie het volgende: blijkbaar niet nee
![]()
![]()
[..]
nothing changed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |