Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uraniumquote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is altijd zo gezellig bij jullie...![]()
Ik doelde vooral op de opmerking "en dat m'n buren me eventueel kunnen zien"...quote:Op zondag 18 april 2010 23:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oooooohhh nou gelukkig, want je moet niet denken dat ik een of andere neurotische afvaller ben (Hai Bartjebart, niet dat het mij wat uit maakt verder wat mensen van mij denken maar ik ben geen neurotische afvaller die alleen nog maar rechtdraaiende bioproducten eet, gewoon even voor mijn online image), maar ik wil gewoon graag wat fitter worden en dat mijn tieten wat in omvang afnemen.![]()
En dan is 't klaar.
kwartier terug welquote:Op zondag 18 april 2010 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ben jij helemaal bol dan tegenwoordig?
alsof ze alle 2 niet van het verleden geleerd hebben ?quote:Op zondag 18 april 2010 23:43 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Geen zorgen, je kunt hetzelfde verhaal nu weer opnieuw meemaken.
hoe was de voorstelling?quote:Op zondag 18 april 2010 23:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof ze alle 2 niet van het verleden geleerd hebben ?
Oh, okee. Nou ja, niet echt okee, want je blijft een beetje voor het blok gezet worden... Vlinder waardeert het vast wel.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik zonder mezelf een beetje af, dat doe ik zelf, ik ken mij, en jij ook, flapuit
ik voel me niet buitengesloten, alleen wat ongemakkelijk, ik weet MIJZELF geen houding te geven, ik voel me geen slachtofferquote:Op zondag 18 april 2010 23:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja je kruipt zelf een beetje in de slachtoffer rol... ik dacht in eerste instantie hetzelfde...
Welnee.quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het is altijd zo gezellig bij jullie...![]()
quote:Op zondag 18 april 2010 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tijd voor een feestje bij O_I. Lekker Nasi Uranium.
Ik zou al lang weg zijn gesneakedquote:Op zondag 18 april 2010 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik voel me niet buitengesloten, alleen wat ongemakkelijk, ik weet MIJZELF geen houding te geven, ik voel me geen slachtoffer
Whut? Het was een grapje, dat van die nasiquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 23:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Het was een grapje, dat van die nasi. Een grapje van jou zelfs wat ik herhaalde.
heftig en indrukwekkend en nog geen 50 bezoekers in de zaal. En jeroen is erg afgetraind en aangenaamquote:
Wel.quote:
Ja maar ik kán dat niet.quote:Op zondag 18 april 2010 23:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op de opmerking "en dat m'n buren me eventueel kunnen zien"...
quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik kán dat niet.Het zal wel een luxeprobleem zijn. Onzekerheid.
Complexen.
En wat dies meer zij.
Ja naja ik bedoel....quote:Op maandag 19 april 2010 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh het derde wiel aan de wagen zijn (als het een tweewielige wagen is dan he!) is vervelend..
Hij heeft geen auto.quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is maar een kwartier met de auto!
Als-ie maar uitlogt op Fok!.
Wat zal een luxeprobleem zijn? Dat je complexen hebt? Dat je onzeker bent?quote:Op maandag 19 april 2010 00:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar ik kán dat niet.Het zal wel een luxeprobleem zijn. Onzekerheid.
Complexen.
En wat dies meer zij.
Ja als jij rijdt.quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het is maar een kwartier met de auto!
Als-ie maar uitlogt op Fok!.
ik moet hier morgen poetsen en ik heb geen sleutel dus daarom slaap ik de nacht vooraf hierquote:Op zondag 18 april 2010 23:52 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik zou al lang weg zijn gesneaked
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!quote:Op maandag 19 april 2010 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik heb je nooit gezien, maar ik weiger te geloven dat je afzichtelijk bent
. Je hebt tenslotte een
. (
).
je lijkt saj welquote:Op maandag 19 april 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, ik moet hier mijn imago hoog houden van een gemeen, cynisch en onaangenaam mensch.
Misschien wel. En vast ook wel in Vlarps enge fotoarchief, maar ik ben dat allemaal alweer vergeten enzoquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!Ik ben geen hunk ofzo, maar om nu te zeggen daar komt een spook aan... nee.
Heb jij nog nooit gezien dat mijn fotoboek actief was dan?!
daar staat alleen een oog in dusquote:Op maandag 19 april 2010 00:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja nou maar dat ben ik ook niet, dat durf ik nog wel van mezelf te zeggen!Ik ben geen hunk ofzo, maar om nu te zeggen daar komt een spook aan... nee.
Heb jij nog nooit gezien dat mijn fotoboek actief was dan?!
Ja, maar wij hebben hier nog een geweldig tweepersoons opblaasmatras met elektrische opblaasmotor.quote:Op maandag 19 april 2010 00:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja als jij rijdt.
Ik geloof je meteen hoor, maar inderdaad.Maar dan moet je wel een auto hébben. Stel dat ik naar E. zou gaan en
zou onverwacht weg moeten en ik denk, kom, ik bel eens aan bij o_i en i_o. En dan zit ik daar blabla en ik blaat maar door en ein-de-lijk heb ik ook eens door dat de sfeer er hangt van, joh, Waxxer, tijd om te gaan. Dan zou ik daar stáán met mijn Spartra.
![]()
Want E. naar Z. is openbaar vervoerstechnisch... ja... nou ja.,.. er rijden geen nachttreinen.
Trappist + Rijden =quote:Op maandag 19 april 2010 00:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als o i een heer is biedt hij nu aan om tmm naar huis te brengen met leaseauto
Nee nee....quote:Op maandag 19 april 2010 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zal een luxeprobleem zijn? Dat je complexen hebt? Dat je onzeker bent?
Kerel... ik ben zelf ook onzeker, maar ik trek me de laatste tijd ook wel minder aan van wat anderen van me denken...
Gelukkig maar want ik sta er eigenlijk vooral heel erg eng gel-loos op. Tegenwoordig ben ik zo go-gan-tisch hip!quote:Op maandag 19 april 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien wel. En vast ook wel in Vlarps enge fotoarchief, maar ik ben dat allemaal alweer vergeten enzo.
Vind het wel lullig dat je je zo opgelaten voelt... zeker omdat jullie al plannen hadden en dit er vanuit het niets tussendoor is komen fietsen....quote:Op maandag 19 april 2010 00:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok, de afwasmachine ook al ingeruimd
Elgoog!quote:Op maandag 19 april 2010 00:20 schreef Waxxer het volgende:
*zucht*
Zal ik dan eens een fotootje uploaden in mijn fobo?
Of toch niet.
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.quote:Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaaaaa nee niet die oude vreselijke dingen!Ik heb een mooie actuele en alles!
zo bedoel ik het niet, ik begrijp het en gun het Ang3lquote:Op maandag 19 april 2010 00:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind het wel lullig dat je je zo opgelaten voelt... zeker omdat jullie al plannen hadden en dit er vanuit het niets tussendoor is komen fietsen....
Okay. Ja nee ik laat het ook zitten (zie wijziging boven). Ik dacht even, ja, dan stel ik mezelf ook maar op de een of andere manier voor als méns, maar ik heb me juist zo veel mogelijk anoniem gemaakt om inderdaad niet op straat te worden herkend of dat ergens duidelijk te zie.... Nou ja, allemaal dingen dus.quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.
Mijn nieuwe phone () heeft iets dat Google Goggles heet. Je richt het op iets, en Google probeert dan dat beeld te herkennen.
Dat dat trouwens kan, dat Google-snufje. Ik moet er niet achterkomen dat de Legend dat ook heeft.quote:Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik bedoelde, denk nou aan het Grote Google gevaar.
Mijn nieuwe phone () heeft iets dat Google Goggles heet. Je richt het op iets, en Google probeert dan dat beeld te herkennen.
Je hoeft van mij geen foto te doen hoorquote:Op maandag 19 april 2010 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Okay. Ja nee ik laat het ook zitten (zie wijziging boven). Ik dacht even, ja, dan stel ik mezelf ook maar op de een of andere manier voor als méns, maar ik heb me juist zo veel mogelijk anoniem gemaakt om inderdaad niet op straat te worden herkend of dat ergens duidelijk te zie.... Nou ja, allemaal dingen dus.
Nee ik gun het hem ookquote:Op maandag 19 april 2010 00:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet, ik begrijp het en gun het Ang3l
Dan blijf ik voor jou een eeuwig geheimzinnig persoon.... ergenssss uit het lannnnnnnd............quote:Op maandag 19 april 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hoeft van mij geen foto te doen hoor. Eigen keuze, niet omdat ik niet weet hoe je eruit ziet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |