Haajquote:
Goed met hem, aan het werk nu. En het weekend naar Venlo gegaan, van zijn nicht verjaardagscadeau gekregen; Guido Weijersquote:
Je hebt zeker niet de groeten gedaan hequote:Op maandag 19 april 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Goed met hem, aan het werk nu. En het weekend naar Venlo gegaan, van zijn nicht verjaardagscadeau gekregen; Guido Weijers
Ik heb m toch niet gezien!quote:Op maandag 19 april 2010 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de groeten gedaan he
TROELA!
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!quote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Dit is wel heel voorspelbaar allemaal. Ang3l & TMM, jullie moeten wonderer maar vragen om een nieuw scenario te schrijven, want dit lijkt te veel op de afleveringen van het vorige seizoen.
straks komen er nog meer vervolgen van Arthur Hartman en wordt het nog een feuilletonquote:Op maandag 19 april 2010 16:39 schreef oinaru_isan het volgende:
Dit is wel heel voorspelbaar allemaal. Ang3l & TMM, jullie moeten wonderer maar vragen om een nieuw scenario te schrijven, want dit lijkt te veel op de afleveringen van het vorige seizoen.
Het verbreken? Nee hoor. Het stopt al daarvoor.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!
Geef maar een nieuw kalmeringspilletje ipv die opruiende ritalin!quote:Op maandag 19 april 2010 17:14 schreef Stroekie het volgende:
Wie is de Job Cohen van het H topic en gaat met Ang3l en TMM een paar koppen rustgevende kamille thee drinken om de boel bij elkaar te houden ?
Ik verwijt niemand iets, en ik bemoei mij ook niet met de hele issue op zich. Ik reageer alleen maar op het feit dat jullie hier van alles online zetten.quote:Op maandag 19 april 2010 16:58 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en er is niemand die het vreemd vind dat Ang3l het verbreken van al zijn relaties mij verwijt, nee, ik ben onvolwassen en een dramaqueen, maar heilige Ang3l kan toch niets fout doen, nee natuurlijk niet!
Zulks een zondige gedachte!quote:Op maandag 19 april 2010 17:11 schreef Ang3l het volgende:
maar ik hoop toch nog wel gelukkig te worden ooit.
ja omdat ik toch niet vaak of nooit in eindhoven te vinden benquote:Op maandag 19 april 2010 17:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh, is het een "waar ken je die van"-vrager?.
Suggestie, geef een nietszeggend vaag antwoord, wat toch heel concreet lijkt.quote:Op maandag 19 april 2010 17:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja omdat ik toch niet vaak of nooit in eindhoven te vinden ben
Ja net!quote:Op maandag 19 april 2010 17:46 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Suggestie, geef een nietszeggend vaag antwoord, wat toch heel concreet lijkt.
"Oh, die ken ik van internet/MSN/Hyves/Twitter/gay.nl/dudesnude.com//kleuterschool/Albert Heijn/de padvinderij."
lolzquote:Op maandag 19 april 2010 17:48 schreef oinaru_isan het volgende:
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=nl&tl=af&u=http%3A%2F%2Fforum.fok.nl%2Ftopic%2F1444539%2F1%2F305
Dit topic in het Afrikaans.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |