quote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
Apebeer, Doler12, Gillette_M5, Irritatie100, Karina, Maraca, Q.E.D., Stephan1237, StephanL, SuperrrTuxxx, TheKC, Wasmachinemann, WcPot, henrydg, ouderejongere, sinterklaaskapoentje, teamlead, vulkaan en xxiessiexx
DOEEEEEEEEEEIIIIIIIquote:Op zondag 18 april 2010 23:02 schreef PiRANiA het volgende:![]()
![]()
![]()
Apebeer, Doler12, Gillette_M5, Irritatie100, Karina, Maraca, Q.E.D., Stephan1237, StephanL, SuperrrTuxxx, TheKC, Wasmachinemann, WcPot, henrydg, ouderejongere, sinterklaaskapoentje, teamlead, vulkaan en xxiessiexx
Jaja, straks stuur ik geile smsjes naar "Alberto" en blijk het jouw nummer te zijnquote:
We zijn allemaal best aandachtsgeilquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zodra namen worden genoemd hapt iedereen
Ik weet niet hoe ik het kan bewijzen, maar het is echt het nummer van Albertoquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaja, straks stuur ik geile smsjes naar "Alberto" en blijk het jouw nummer te zijn
Idd er is nog nooit iemand zo enthousiast uitgezwaaidquote:Op zondag 18 april 2010 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zodra namen worden genoemd hapt iedereen
Komen we maar op 1 manier achter nietwaar?quote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het kan bewijzen, maar het is echt het nummer van Alberto
Dus Maraca, bel em eensquote:Op zondag 18 april 2010 23:04 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het kan bewijzen, maar het is echt het nummer van Alberto
Jaquote:Op zondag 18 april 2010 23:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Komen we maar op 1 manier achter nietwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |