Well excuse mequote:Op zondag 18 april 2010 22:55 schreef Apebeer het volgende:
[..]
We hadden het even niet over de meet Maraca
Tot volgende weekquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Dusss.... Ik ga er vandoor lieve mensen, nog even mails en RSS lezen en dan ben ich da vandor!
Uiteraard. Maar hoe krijgen we hem daar?quote:
Welterustenquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Dusss.... Ik ga er vandoor lieve mensen, nog even mails en RSS lezen en dan ben ich da vandor!
Tip hem dat er iets crimineels gaande is en dat hij kan confronterenquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar hoe krijgen we hem daar?
waarom nu al?quote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Jij hebt zijn nummerquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
In kartonnen versie moet lukkenquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef TheKC het volgende:
[..]
Tip hem dat er iets crimineels gaande is en dat hij kan confronteren. Zeg dat de hacker van z'n site er is bijvoorbeeld
Illegale handel opzettenquote:Op zondag 18 april 2010 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Biertje met Alberto drinkenquote:Op zondag 18 april 2010 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar hij vind Apebeer aardig dus dat helpt niet echt
A dream will come truequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
We doen ons gewoon allemaal voor als Alberto
Volgens betrouwbare bron (Apebeer) drinkt hij Heineken. Wat een droomventquote:Op zondag 18 april 2010 22:58 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij drinkt vast Grolsch want hij komt uit Twente
Wat een neptukkerquote:Op zondag 18 april 2010 22:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens betrouwbare bron (Apebeer) drinkt hij Heineken. Wat een droomvent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |