abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2000 @ 23:40:00 #1
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263068
Is nu opgericht.

Heb je problemen met T***A net als Sniper (zie de mag ik ff kotsen topic), meld je dan aan als lid van deze Stichting.

Een van de Moskofietsjes zal ons gaan vertegenwoordigen in een LAW SOET! Heb je last van SPontane Misselijkheid aanvallen of andere Post Traumatische Shit meldt je dan aan! En wel NU!

  dinsdag 9 mei 2000 @ 23:58:00 #2
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_263069
Uhm... Als iemand mij in het dagelijks leven iets vraagt, zoals: "Wat issssss dit?", of "Vertel, vertel, vertel..."(met uitermate nieuwsgierige blik) en er schieten tessa-achtige beelden voor mijn netvlies(gelukkig heel snel,... dacht ik). Heb ik dan een probleem?
ach, hersenspinsels en details.....

pi_263070
Klassiek symtoom-beeld, HEI, onmiddellijk inschrijven bij drs. Sniper, misschien valt er nog iets van je sanity te conserveren, na wegsnijding van een groot deel der frontale lobben.
  woensdag 10 mei 2000 @ 09:29:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263071
Ik begin veel moeite te krijgen met het zinnetje 'dat méén je niet...'.
Ik kijk elke keer wanneer iemand in mijn omgeving deze woorden uitspreekt, verschrikt op en ben bang dat de TeSS mij heeft opgespoord via dit forum en wraak komt nemen.
Is er voor mij nog hoop. Zal dit gevoel na een paar jaar gaan slijten?
  woensdag 10 mei 2000 @ 11:48:00 #5
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_263072
Waar ik schijt ziek van word is dat ge ... is oke ole ole.. dat is gejat van voetbalsupporters. Die het nu niet meer zingen omdat ze niet met de bus geassocie.. euhm in een zin genoemd willen worden.

Maw door tessa & co. wordt de sfeer in stadions minder.

pi_263073
Op zijn minst als je Tessa heet laten procederen voor een andere naam (uiteraard kostenloos)want daar kan je nu niet meer mee aankomen.
Zie je het voor je ik heet Tessa iedereen "dat meen je niet "
als je niets zinnigs kunt zeggen, zeg dan niets.
  woensdag 10 mei 2000 @ 12:34:00 #7
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263074
pi_263075
Kinders, jullie dachten toch niet dat vadertje FOK! jullie hier zonder enige nazorg zou loslaten? 't is hier SBS-niet!

Onderstaande link biedt jullie licht in deze lange duistere Tessa-Tunnel:
i/s/Forum15/HTML/000123.html

Een laatste tip: houd je niet in, GÁ er voor, dat is de meest effectieve weg naar resultaat
p.s. Dit is therapie zònder wachtlijsten

The trick is to keep breathing
pi_263076
quote:
op 05-10-2000 om 09:29 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Ik begin veel moeite te krijgen met het zinnetje 'dat méén je niet...'.
Ik kijk elke keer wanneer iemand in mijn omgeving deze woorden uitspreekt, verschrikt op en ben bang dat de TeSS mij heeft opgespoord via dit forum en wraak komt nemen.
Is er voor mij nog hoop. Zal dit gevoel na een paar jaar gaan slijten?

Ah joh, dah wiljuh nie wetuh!
Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

  woensdag 10 mei 2000 @ 20:57:00 #10
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263077
Aadnbieding voor nieuwe leden:

Wordt nu voor 5 jaar (geschatte minimale T***A-detox periode) lid en ontvang twee paar vrolijk gekleurde braakzakken. Extra stevige kwaliteit!

(Let op: Dit kwaliteitsprodukt is NIET in de winkel verkrijgbaar!)

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')