abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 april 2010 @ 21:06:44 #1
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_80459084
Hoe kan het zijn dat zo'n sympathieke politicus zo'n blunder maakt als vandaag? De beste knaap wordt volgens mij flink gebrainwashed door lobbyisten uit de luchtvaart..
quote:
Volgens Eurlings moet Europa een voorbeeld nemen aan de Verenigde Staten. Daar wordt bij een aswolk niet het hele luchtruim gesloten, maar alleen de gevaarlijke delen. Daarnaast vindt hij dat de huidige situatie niet te lang kan duren, omdat de luchtvaartsector dat niet aankan.
Heeft hij de luchtruimen van beide landen wel eens met elkaar vergeleken? Een aswolk die as blaast van de faraoer eilanden tot aan zuid-frankrijk, van de Shetlandeilandjes tot aan diep in hongarije heeft geen 'minder gevaarlijke delen' die zich kunnen concentreren boven Nederland. En als er al een ongevaarlijk deel boven ons zweeft kunnen we leuk vliegen van Limburg naar Schiphol, maar de aswolk is natuurlijk ook op plaats van bestemming of onderweg daarvandaan/naartoe.

Klacht: Domme opmerkingen.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_80459142
Ben ik blij dat ik met de boot naar Engeland ging.
pi_80459736
Eurlings lijkt me een hardstikke leuke buurman die steeds braaf de voetbal teruggooit als je hem door z'n rut geschupt hebt. Keer op fucking keer.

Hij lijkt me niet erg slim.
pi_80460194
quote:
Op zondag 18 april 2010 21:20 schreef zovty het volgende:
Eurlings lijkt me een hardstikke leuke buurman die steeds braaf de voetbal teruggooit als je hem door z'n rut geschupt hebt. Keer op fucking keer.

Doh!

"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_80460603
As? Dat is Sugar Lee Hooper's crematie die.. of is die hier al gemaakt?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwijder het achterwiel niet.
  zondag 18 april 2010 @ 21:47:09 #6
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_80461109
zeurpiet
'wat niet rekt, dat scheurt'
  dinsdag 20 april 2010 @ 01:40:46 #7
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_80507265
* Ofyles2 zich weer gesterkt voelt in zijn opinie dat Camiel Eurlings een incompetente pretentieuze minister is. Hij had zich aan het begin veel voorgesteld...
pi_80507291
GasUrine
pi_80507315
Vulkanen. Goed dat ze er zijn.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_80507609
Nog een glimmer in een hoektand en klaar:
Farts are jazz to assholes
pi_80507933
quote:

Dat dacht ik laatst ook
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 20 april 2010 @ 07:29:51 #12
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_80508116
MINISTER SCHEURLINKS LINKS LULLEN RECHTS INHALEN WEG MET DEZE SPEELPOP VAN DE SLINKSE KERK
pi_80510885
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 07:29 schreef Penisbaard het volgende:
MINISTER SCHEURLINKS LINKS LULLEN RECHTS INHALEN WEG MET DEZE SPEELPOP VAN DE SLINKSE KERK
Ej tjap, dit grapje kennen we nu wel.
En ook het groetjes van de kinderen en een likje van de hond grapje.

Verzin wat anders
pi_80510898
quote:

Hartstikke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')