@ 3:21 die gast met het petje en de fel gestreepte trui ging mij laatst vertellen dat hij gingen rukken bij chatroulettequote:
Nutteloos + eindhoven zit vol studenten die niks beter te doen hebben na hun studie aan de TU.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:52 schreef Levitation het volgende:
Ik vind Zoetermeer niet écht tot leven komen in dit topic.Neem eens een voorbeeld aan het Eindhoven topic in ONZ. Dát leeft.
Zit maar 1 student in het topic.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nutteloos + eindhoven zit vol studenten die niks beter te doen hebben na hun studie aan de TU.
Toch heeft mijn vader mij weten te verwekken.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zit maar 1 student in het topic.Oh en die studeert niet eens aan de TU/e.
TU-ers zijn autisten, die praten alleen met zichzelf.![]()
Mijn man komt ook van de TU/equote:Op donderdag 29 april 2010 16:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Toch heeft mijn vader mij weten te verwekken.
Want jij bent mooi?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Prachtigdan krijg je vast mooie dochters
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Sorry ik ben kankerlelijk
the obvious..quote:Op donderdag 29 april 2010 15:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
TU-ers zijn autisten, die praten alleen met zichzelf.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |