Los ging hij niet, maar uit de keuze Cohen en Wilders ging hij met volle overtuiging voor Wilders !quote:Op donderdag 22 april 2010 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Wat een lam idee om deze kwaad ogende vent zendtijd te geven. Eigenlijk moet iemand hem even vragen naar zijn politieke voorkeur en zijn gedachten over 'buitenlanders'. Wedden dat ie los gaat.
Jammer nou dat ik dat heb gemist, ik hou ervan om mijn vermoedens uit te zien komenquote:Op donderdag 22 april 2010 17:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Los ging hij niet, maar uit de keuze Cohen en Wilders ging hij met volle overtuiging voor Wilders !
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
Haha, knar wordt pissig omdat iemand klaar met hem is. En je kunt met hem beter niet over politiek beginnen, zegt ie.
Inderdaad, maar ik wilde het hem even horen zeggen.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lag er al wel duimendik bovenop.
Exactquote:Op donderdag 22 april 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
[..]
Bovenaan de tweede van rechts?
[ link | afbeelding ]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoorquote:Op donderdag 22 april 2010 17:21 schreef pullup het volgende:
[..]
ExactHet is ook iemand met hetzelfde gevoel voor zelfspot
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoor
We kunnen geen weddenschap afsluiten want ik denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.
Precies! Zo'n mannetje dat maar één waarheid kent en dat is de zijne.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze man heeft geen zelfspot, die neemt zichzelf serieus en is volgens mij behoorlijk dominant. Bovendien kan hij het nu al slecht zetten dat iemand in de chat hem niet kon waarderen; daar gaat nog wel een keer heibel van komen hoor
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geef hem twee dagen max en dan is hij ontploft. Men is voorlopig nog erg mild op de chat.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:48 schreef Disana het volgende:
Altijd prettig om te horen dat iemand de wc doortrekt.
Precies , ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.
Wanneer spreken we af?quote:Op donderdag 22 april 2010 17:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eén avondje met Gher, Boelkloedig en Kees Knalpiemel op de chat en we zien weer iemand die live op stream per ambulance wordt weggevoerd.
Met een welgemeende: Sô, dat was lekkâh joh, tering hé.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:54 schreef Disana het volgende:
Wat een gezellige maaltijd samen was dat. Slurp schrok bla bla, en weer voor de computer.
quote:Op donderdag 22 april 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
Ouwe is klaar met vreten en komt even checken wat er allemaal op de chat over hem is gezegd. Hij heeft alles onthouden en gaat de punten stuk voor stuk af. 'Margo vond me eigenwijs', 'wat was dat pullup'...
Haha. Sein ons even in wanneer je van gedachten verandert.quote:Op donderdag 22 april 2010 17:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga hem niet meteen op de kast jagen maar het is wel heeel makkelijk
Zodra ik hem zijn politieke mening heb horen geven zal dat wel gebeurenquote:Op donderdag 22 april 2010 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. Sein ons even in wanneer je van gedachten verandert.
Pearlbitch had toch al aan hem ontlokt dat hij voor Wilders is? En Den Haag ken je ook niet meer terug.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Zodra ik hem zijn politieke mening heb horen geven zal dat wel gebeuren
Mjah dat heb ik dus gemist en voorlopig vind ik het nog wel vreemd genoeg om even te blijven afwachten wat er allemaal gaat gebeuren.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Pearlbitch had toch al aan hem ontlokt dat hij voor Wilders is? En Den Haag ken je ook niet meer terug.
Ah, het is dus niet Blindevink want die komt de chat net op. Stuiter heeft deze parel van een oude hond gevonden.
We zullen zien...quote:Op donderdag 22 april 2010 18:29 schreef Margo37 het volgende:
Opaatje ken ik al jaren en is gewoon een simpele man, niks mis mee maar wel een man met
zijn eigen ideeen en hij zal niet over de rooie raken zoals ik hem ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |