Gebrekkige taalbeheersing ook bij het Dagblad van het Noordenquote:De politie besloot nog geen aanhoudingen omdat alle inzet nodig was voor de handhaving van de orde. De identiteit van een van de belagers is bij de politie bekend.
Naja, een pistool kun je het niet echt noemen. Wat het in feite is is gewoon een proppeschieter die Walther P5. Heeft maar 8 patronen.quote:
Betere training en grotere knuppels om de orde er in te rammenquote:
daar had het DvhN al last van toen het nog Nieuwsblad van het Noorden heette ...quote:Op zondag 18 april 2010 16:21 schreef Hukkie het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)ngeren-in-Middelstum
[..]
Gebrekkige taalbeheersing ook bij het Dagblad van het Noorden
Het is natuurlijk moeilijk om na jarenlang soft te zijn geweest dit terug te draaien. Maar het zal moeten.quote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De politie treedt veel te soft op. Het moet niet eens zover kunnen komen dat jongeren agenten belagen. Als ze ook maar aanstalte maken om dat te gaan doen, moet de politie al ingrijpen. En hard ook, want een andere manier om dit soort tuig iets bij te brengen, is er niet.
Gewoon terplekke executeren. Dat zal ze leren. Gewoon alle agenten het recht geven iedereen neer te maaien.quote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef Boldface het volgende:
De politie treedt veel te soft op. Het moet niet eens zover kunnen komen dat jongeren agenten belagen. Als ze ook maar aanstalte maken om dat te gaan doen, moet de politie al ingrijpen. En hard ook, want een andere manier om dit soort tuig iets bij te brengen, is er niet.
Er is wel een piepklein verschil tussen mensen die te 10km te hard rijden en mishandeling. Of vind jij die dingen even erg? Dat kan, maar dan ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.quote:Op zondag 18 april 2010 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gewoon terplekke executeren. Dat zal ze leren. Gewoon alle agenten het recht geven iedereen neer te maaien.
Parkeerbon te laat, hatza tazeren, 10 km te hard, hops, schot netjes aan de kant van de weg.
Of bedoel je dat niet? Gewoon alleen hard straffen waar jij een hekel aan hebt?
Wet is wet weet je? Zero tolerance.quote:Op zondag 18 april 2010 17:46 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Er is wel een piepklein verschil tussen mensen die te 10km te hard rijden en mishandeling. Of vind jij die dingen even erg? Dat kan, maar dan ik ben wel benieuwd naar de argumentatie.
Lijkt me sterk. Want ik hoor maar erg weinig dat er militairen in elkaar gemept wordenquote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef Teutobod het volgende:
Misschien waren ze allergisch voor uniformen?
Andersom is veel moeilijker lijkt me.quote:Op zondag 18 april 2010 17:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is natuurlijk moeilijk om na jarenlang soft te zijn geweest dit terug te draaien. Maar het zal moeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |