abonnement Unibet Coolblue
pi_263040
quote:

Super chatsessie in aantocht

datum: Dinsdag 9 mei 16:15

bron: Internetredactie

Aanstaande donderdagavond wordt om 20.00 uur een super chatsessie gehouden tussen de passagiers en de ex-passagiers. Bijna alle ex-passagiers zullen hierbij aanwezig zijn. Een uur lang krijgen zij de tijd om met de BUS-bewoners te chatten. Daarna is de chatbox geopende voor iedereen die met de ex-passagiers digitaal van gedachten willen wisselen. Natuurlijk kun je de chatsessie live op deze site volgen. De chat wordt in samenwerking met Het Net georganiseerd.


Zou Šeki er ook bij zijn, denken jullie?

  dinsdag 9 mei 2000 @ 18:33:00 #2
2705 cynix
is verdwaald
pi_263041
Wow! Super! Zie het al voor me:
Ex-bussers: 'Jullie doen het geweldig!' en 'Het wordt steeds leuker om naar te kijken!' en natuurlijk het onvermijdelijke: 'Ik mis jullie enorm!'

Nee, Seki zal er wel niet bij zijn.
Bartje (Essie, ik vind het nog steeds moeilijk en ik heb liever niet dat je iets met Eric begint), Joppie (Wel blijven knallen, jongens!) en Aziz (Joa, met mij goat ut errug goed, alleen moar knallen he?, en makkelijk met dat woarme weer imme cabrio-huis) natuurlijk wel!

pi_263042
Tja, das natuurlijk lekker voorspelbaar wie er aanwezig zullen zijn. Bart, Jop, Bianca en Aziz zeker, en wie weet komen Esmee, Don, Willeke en Mikey ook wel.
Seki en Bullent zullen er wel niet zijn.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 20:11:00 #4
2705 cynix
is verdwaald
pi_263043
Goh zeg, die bijanka, die was ik al weer helemaal vergeten!
Nou ja, dan had ze ook maar een CD-tje moeten uitbrengen.
pi_263044
ze kon toch niet zingen cynix???bianca had een onsteking in haar stembanden.....
pi_263045
quote:
op 05-09-2000 om 09:00 PM schreef berney het volgende:
ze kon toch niet zingen cynix???bianca had een onsteking in haar stembanden.....

Jip, en aan haar piercing, eh, navel.

The trick is to keep breathing
  dinsdag 9 mei 2000 @ 21:36:00 #7
2705 cynix
is verdwaald
pi_263046
quote:
op 05-09-2000 om 09:00 PM schreef berney het volgende:
Ze kon toch niet zingen cynix???

Nee, maar ze zou niet de eerste zijn die zich daar niet door zou laten tegenhouden.

pi_263047
Bianca zit zelfs elke dag al op de gewone chat, dus die zal er zeker bij zijn. Seki mag niet. Bullie wil vast niet, maar zal er contractueel wel toe verplicht worden.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_263048
Wat een geweldige manier om Eric z'n verjaardag te vieren, wel errug
jammer voor Tes en Ant dat ze dan nog niks mogen knabbelen of iets
alcoholisch tot zich mogen nemen.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 23:45:00 #10
3680 HEI
zei 'k je nie, hei zei ut
pi_263049
quote:
op 05-09-2000 om 09:39 PM schreef Hunter het volgende:
knip zin ervoor<---. Seki mag niet. ---> knip zin erna.

't zou 100% plesant en uitermate kijkcijfertrekkend zijn als Seki door 1 of ander pc-wizz in de superchat wordt geplugged alleen om tante Tess, op Seki's wijze een 'goede' dag te wensen... ahum
ach, hersenspinsels en details.....

pi_263050
quote:

Van Bully zelf: Ik kan vanavond helaas niet naar de chat. [11/05/2000 17:06 | Yilmaz | nieuw! ]

Hallo allemaal.

Ik kreeg gisteren te horen dat er vanavond een super-chat zou zijn. Ik red het helaas niet.
Ik zal dus niet aanwezig zijn op het net vanavond.
Ik moet vanavond helaas met de familie het één en ander doen. DAT gaat voor.

Tja, men zal het zonder mij moeten doen. Of ze dat nou zo erg vinden, weet ik niet!?!

Selamlar Bully


Bullie begint voorspelbaar te worden

  donderdag 11 mei 2000 @ 19:40:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_263051
quote:
op 05-11-2000 om 06:25 PM schreef Indy J. het volgende:
Bullie begint voorspelbaar te worden


Búllent heeft het duidelijk helemaal gehad met die Bus. En gelijk heeft ie

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')