Wtf staat hier?quote:ik had bijvoorbeeld aas konig SOOTED. en die andere mongool had vrouw boer OFFSUIT en ik raisde de flop 9,10,4 en hij reraisde over me heen omdat hij dacht dat ik zat te buffen. maar pienter als ik ben raise ik all in en wat deze mongool met vrouw hoog en een luttele straightdraw. hij callt dus. affijn ik sta nog voor met mn aas hoog. turn is 5 en de river OMGOMGOMG een fakking 8 zodat hij een straat makt.
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..quote:Op zondag 18 april 2010 11:23 schreef zquing het volgende:
wat een kutOP![]()
Je hebt gewoon niet genoeg geraised preflop, hij hit open straight, ja dan zou ik ook spelen
Je hebt verloren dus geen recht van spreken jaquote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..
OMG MODERATOR KUTJOSTI NOEMEN DIT GA IK MOET MELDEN.quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
jij behoort dus ook al tot zo'n kutjosti. waar haal je nou vandaan dat ik niet genoeg geraist heb preflop? en hij hit open straight maar ik raise hem allin en callt gwn met vrouw hoog. dus dan ga je niet spelen omdat je achter staat duh..
oke misschien heb je gelijk maar je moeder is nog steeds een hoer!quote:Op zondag 18 april 2010 11:29 schreef moewhahaha het volgende:
TS voelt zich wel het heertje maar kan die reputatie niet waarmaken. TS is kortom een pauper die uitstekend op zijn plek was daar.
zeiken over vloekende boeren en dan zelf los gaanquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
oke misschien heb je gelijk maar je moeder is nog steeds een hoer!
Internetheldquote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Gast, het is fucking poker.quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Er zijn tenminste mensen die zijn moeder willen neuken, kunnen we van jouw moeder niet zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
Je staat helemaal niet voor. Die ander had veel meer outs dan jijquote:affijn ik sta nog voor met mn aas hoog.
Dat weet ik, ik ben immers haar pimp. Tevens krijg ik nog geld van je, dat heb je dus met je schmutzige kuttekop lopen verbrassen aan een stelletje mislukkelingen waarvan jij er dus nu ook officieel eentje bent. Zelfs mijn hond heeft nog betere manieren.quote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
je hebt gelijk man mijn moeder is nog maagdquote:Op zondag 18 april 2010 11:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Er zijn tenminste mensen die zijn moeder willen neuken, kunnen we van jouw moeder niet zeggen.
Als je 'm genoeg had geraised dan was hij niet meegegaanquote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef kingofthepokerface het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |