Met pijn in mijn hart doe ik deze iMac weg. Het spaarpotje voor een nieuwe moet gevuld worden, dus dan is het tijd om afscheid te nemen.
![]()
De iMac G5 is een krachtig stuk computerhardware. Hij is nog steeds geschikt voor bijna alle dagelijkse taken van Internet, Office werk en allerhande andere dingen. DVDtje kijken etc geen probleem. Voor de Mac beginner, de schoonmoeder maar ook gewoon voor iedereen die een retestabiel systeem wil.
Dit is een door mij gereviseerde iMac G5. Deze generatie heeft veel last van lekkende condensatoren. Dit is door mijzelf verholpen en de machine draait nu alweer een tijd helemaal stabiel en vlot. Er zit dus weer voor een paar jaar plezier in deze machine! Voor de duidelijkheid: alle condensatoren op het moederbord zijn vervangen, niet alleen de reeds lekkende. Zorgeloos werken dus!
Het scherm is bijna perfect, geen rare deuken, krassen of pixelfouten (voor zover ik kan zien). De behuizing heeft een paar niet noemenswaardige krasjes, maar dat mag de pret niet drukken.
De echte liefhebber kan deze iMac nog uitbreiden met een Airport kaartje, Bluetooth module etc.
Wat koop je precies:
1) iMac G5, 1.8ghz, 17inch scherm, 80gb HDD, 1.25GB ram (1x 1gb, 1x 256mb), Superdrive DVD brander, Firewire, USB etc etc.
2) Apple keyboard (wired)
3) Origineel Apple powersnoer
4) Apple muis.
5) Originele boekjes, installatie CD's (os 10.3.7) en iLife 05 en Apple Hardware Test CD
Op de iMac staat nu: Mac OS X 10.5.8 en iLife 09. Deze dvd's worden NIET meegeleverd ivm andere macs. Je krijgt dus 10.3.7 en iLife 05!
Je kunt de iMac op komen halen in Den Haag, dan kun je meteen testen. Opsturen is ook mogelijk, mits verzekerd verzonden en risico/kosten koper. Uiteraard pak ik wel goed in (meerdere lagen karton etc).
Vraagprijs: ¤
300,- 250,-
[ Bericht 0% gewijzigd door Symphonic op 24-04-2010 16:42:05 ]