abonnement Unibet Coolblue
pi_263035
mijn teiltje wordt al aardig vol die van jullie?????
vooral na de live uitzending van gisteren
pi_263036
Van de z(j)an(k)gkwaliteiten van Erik loopt bij mij het teiltje spontaan vol. En het meest ergelijken vind ik nog wel dat hij denkt dat hij kan zingen.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 20:21:00 #3
572 Sniper
Gull Catcher
pi_263037
THIS IS A TRUE STORY!!!!!!!!!!!

Vannacht droomde ik dat ik naar de TV zat te kijken (behoorlijk ENG al he?). De BUS was erop. Opeens was het hoofd van T***A in (breed)-beeld! Een volledige Close Up en ze lachte ook nog zo hysterisch. En toen Kotste ik dus mijn hele bankstel onder.

Zwetend werd ik wakker, hondsberoerd..! Wat was ik misselijk! En wat bezwoor ik mijzelf NOOIT meer zoveel wodka-sjutjes naar binnen te werken! Gelukkig zakte het weer weg, maar SCARY BLIJFT HET!

(en ik kijk al tijden niet meer naar de BUS!! Kunnen we niet een Stichting Slachtoffers van T***A oprichten ofzo. Tjeez!)

pi_263038
quote:
op 05-09-2000 om 05:16 PM schreef K-30 het volgende:
Van de z(j)an(k)gkwaliteiten van Erik loopt bij mij het teiltje spontaan vol. En het meest ergelijken vind ik nog wel dat hij denkt dat hij kan zingen.


Naar mijn bescheiden mening heeft hij daar ook gelijk in K-30, maar smaken
verschillen natuurlijk, buiten dat ben ik me niet bewust van het feit dat
hij daar dan zo over op loopt te scheppen, sterker nog, ik heb hem daar
nog niet eerder over gehoord, in tegenstelling tot degene die gelijk met
hem in de bus kwam, weet z'n naam niet eens meer, dus vertel....

pi_263039
Het is niet zo zeer dat hij het zegt maar lees de streams maar eens na.

Ik heb geloof ik het hele Froger reptoir voorbij horen komen uit zijn eukalipta keel.

En er is nog een probleem maar dat is meer mijn probleem, ik ben gezegend met een absoluut gehoor. Dat houd in dat iedere noot die er vals is ook meteen hoor, en geloof me hij zingt echt veel valse noten. Ik ben geen Froger fan maar ik weet wel dat die zuiver kan zingen.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')