ah k. begrip beetje ruim nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Een ingrijpende gebeurtenis als de dood van Bea reken ik ook onder dingen die nu gaande zijn
Laat maarquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik? Hebben wij het over boeken gehad?
Neequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen ze daar ook extra uitzendingen hebben voor 2 gesneuvelden?
Wat hem jijquote:
yeah had ik ook ff idd. maar went snel zatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
* moet even wennen aan de nieuwe youtube lay-out
Ik snapte je wel hoorquote:
Ja, dat duurde bij mij ook een paar dagenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
* moet even wennen aan de nieuwe youtube lay-out
liever hier dan aan boord he. daar is t meteen kielhalen en slapen met de vissenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fouten worden hier knalhard afgestraft
quote:
Neuh, zo doen we dat niet hoor. Alhoewel er wel ooit eentje in Den Oever heel boos is afgestaptquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
liever hier dan aan boord he. daar is t meteen kielhalen en slapen met de vissen
hehe ik vaar echt bijna nooit. echt jaren geleden voor t laatst.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, zo doen we dat niet hoor. Alhoewel er wel ooit eentje in Den Oever heel boos is afgestapt
Nee daar hou ik me niet mee bezig neequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoeveel ruimte en dataverkeer een forum verbruikt?
Kan ik wel nakijken bij mijn eigen forum, maar 't is niet zo heel veel (als er niet veel gepost wordt)quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoeveel ruimte en dataverkeer een forum verbruikt?
Heb jij aan de waterpijp gezeten, grapjurkquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik wel nakijken bij mijn eigen forum, maar 't is niet zo heel veel (als er niet veel gepost wordt)![]()
Oooh, wat ben ik weer grappig
Jij bent zeker de leukste thuis?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kan ik wel nakijken bij mijn eigen forum, maar 't is niet zo heel veel (als er niet veel gepost wordt)![]()
Oooh, wat ben ik weer grappig
Ik denk dat we binnen 2 dagen elkaars hersenpan inslaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik vind jullie eigenlijk wel een lief koppeltje
maar wel met liefdequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen 2 dagen elkaars hersenpan inslaan
Dat was een rare muts. Ik zeilde van A naar B maar het waaide nogal pittig en we waren er binnen vier uurtjes (bakstagwindje). Zij wilde dat ik nog een extra slag het IJsselmeer op zou maken maar ik heb niets met zogenaamde "pretslagen". En ze wilde aan het roer, maar daar waaide het mij net iets te hard voor (onervaren). Heel verongelijkt stapte ze af. Nah, flikker maar op danquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ik vaar echt bijna nooit. echt jaren geleden voor t laatst.
Ik sla niet, nooit!!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat we binnen 2 dagen elkaars hersenpan inslaan
yeah precies. 1 kapitein is genoeg hequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat was een rare muts. Ik zeilde van A naar B maar het waaide nogal pittig en we waren er binnen vier uurtjes (bakstagwindje). Zij wilde dat ik nog een extra slag het IJsselmeer op zou maken maar ik heb niets met zogenaamde "pretslagen". En ze wilde aan het roer, maar daar waaide het mij net iets te hard voor (onervaren). Heel verongelijkt stapte ze af. Nah, flikker maar op dan
quote:
Nee, alleen nog maar aan de koffie, kun je nagaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Heb jij aan de waterpijp gezeten, grapjurk
Ja, dat vond ik ook,. En die ander die mee was ook trouwens.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah precies. 1 kapitein is genoeg he
maar zonder gekkigheid, wat een muts dat ze zomaar t roer wil als ze niet ervaren is
Oooh, bij wijze van sprekenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, en dan zeggen dat ik jou nooit snap
wanneer ga je nu precies varen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook,. En die ander die mee was ook trouwens.
Jupsquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
wanneer ga je nu precies varen?
meivakantie toch?
Neequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oooh, bij wijze van spreken![]()
Kun je dat voor mij er in het vervolg bij vermelden?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh houd ik me daar niet echt mee bezig wanneer remlof of wie dan ook neukt
Ik zat er zojuist op de terugweg aan te denken. Vroeg mij af hoeveel Baileys hij al opgehaald hadquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:24 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh houd ik me daar niet echt mee bezig wanneer remlof of wie dan ook neukt
Nee totaal nietquote:
Neequote:
hij had feestje ofzo toch?jij naar je zin gehad bij je ouders btw?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zat er zojuist op de terugweg aan te denken. Vroeg mij af hoeveel Baileys hij al opgehaald had
Nou niet van mij hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k begon ff te denken dat we dat voortaan moesten melden alhier
Nee, maar ze zijn oud en ik kan ze nu nog een beetje blij maken. Dat doen we dan maarquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
hij had feestje ofzo toch?jij naar je zin gehad bij je ouders btw?
beters, begon al te denken aan t opheffen van mijn account. ik ben open tot een bepaalde grens hequote:
ah dat is altijd goed idd.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn oud en ik kan ze nu nog een beetje blij maken. Dat doen we dan maar
Zo is dat!quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is altijd goed idd.
kleine moeite, groot plezier
D heeft f1 topic gesloten en is hem toen gesmeerdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
D, ik zal morgen even kijken naar wat forum data
I hear ya, idem hier er zijn idd grenzenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
beters, begon al te denken aan t opheffen van mijn account. ik ben open tot een bepaalde grens he
Oh, waarom is dat dan weer. Zomaar, zonder dag te zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
D heeft f1 topic gesloten en is hem toen gesmeerd
Die opent hij morgen denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
Preciesquote:
ms is hij druk met iets anders op t moment. zal zo wel weer opdagenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, waarom is dat dan weer. Zomaar, zonder dag te zeggen
Die is niet wegquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh, waarom is dat dan weer. Zomaar, zonder dag te zeggen
Dank jequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
D, ik zal morgen even kijken naar wat forum data
Ik smeer helemaal nietsquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
8 uur het circus 9 uur de racequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, klokslag 8.00 uur
of begon t nou om 9.00 uur?
hehe, ff tijdelijk afk ofzo danquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik smeer helemaal niets
nouja, misschien nog een boterham
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is hij druk met iets anders op t moment. zal zo wel weer opdagen
Jij vindt het best gaaf dat ik je bitch noem, daar groei je vanquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Zeg als jullie me nu allemaal bitch gaan noemen, ga ik wel weg hoor![]()
Of...Hell no
Bij mij groeit er niks meer hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij vindt het best gaaf dat ik je bitch noem, daar groei je van
aan je reply op teun dacht ik je er een plezier mee te doen hequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
Zeg als jullie me nu allemaal bitch gaan noemen, ga ik wel weg hoor![]()
Of...Hell no
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
aan je reply op teun dacht ik je er een plezier mee te doen he
maar als we je zo hier houden, zal ik natuurlijk niet stoppen ook he
Oke waarschuw je dan wel even van tevorenquote:
Heb ik nu gedaan hèquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke waarschuw je dan wel even van tevoren
Daar heb ik geen last van hoor, mijn neus is trouwens ook roodquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Heb ik nu gedaan hè![]()
Hoe is het met je schouders, kunnen ze de rode last nog dragen?
Steek hem dan ook niet zo diep in dat glas wijn sufferdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van hoor, mijn neus is trouwens ook rood
Dat is niet de bedoeling?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steek hem dan ook niet zo diep in dat glas wijn sufferd
Vrouwen....zucht......, ze steken overal hun neus inquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling?![]()
Goffer zo heb ik het geleerd
Ik daarnet nogquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jullie maken mij echt niet wijs dat jullie nooit eens aan Remlof denken
Zeg ik heb een neusje geen neusquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen....zucht......, ze steken overal hun neus in
Volgens mij is ze verontwaardigd weggelopen toen jij zei dat we met het F1 team gingen varenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar is Deissy eigenlijk, alvast aan het oefenen in de keuken?
en BTW volgens mij stel jij hier on topic de meeste vragenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vrouwen....zucht......, ze steken overal hun neus in
Maar wel on topic hèquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:48 schreef Kally het volgende:
[..]
en BTW volgens mij stel jij hier on topic de meeste vragen
quote:Geslaagde proefvlucht KLM
“Geen vuiltje aan de lucht”
AMSTERDAM - KLM heeft zaterdagavond met een Boeing 737 een geslaagde test uitgevoerd op het vulkaanas.
,,Een prachtige vlucht. Ik heb het nog nooit zo helder gezien. Er was echt geen vuiltje aan de lucht”, zo stelde operationeel directeur Ype de Haan na de landing rond negen uur zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij leest nooit tussen de regels door, dat ken heul niet bij een luisterboek
Ik heb wel wat fantasie, maar tussen de regels lezen bij een luisterboek, dat werkt vast niet.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat daarmee allemaal mogelijk is
haar? ik was die t zei en ik ben een hemquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Eerst zeuren dat ik het F1 topic sluit, maar als er dan een nieuw deeltje is zie je haar nergens meer
Aangezien ik de enige "haar" ben hier, zal ik even happen:quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:55 schreef D. het volgende:
Eerst zeuren dat ik het F1 topic sluit, maar als er dan een nieuw deeltje is zie je haar nergens meer
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
haar? ik was die t zei en ik ben een hem
dat zullen jullie van me aan moeten nemen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, das te makkelijk hè. Hoe weten wij zeker dat jij een "hem" bent?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
beters, begon al te denken aan t opheffen van mijn account. ik ben open tot een bepaalde grens he
Dat laatstequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb wel wat fantasie, maar tussen de regels lezen bij een luisterboek, dat werkt vast niet.
Heb je trouwens ook fluisterboeken? Of moet je dan gewoon het volume naar beneden draaien?
Dat maakt dat D het best bij het rechte eind kan hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zullen jullie van me aan moeten nemen.
en als dat niet genoeg is verwijs ik naar een eerdere post van me
[..]
Ja, maar jij had je al gemeldtquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
haar? ik was die t zei en ik ben een hem
k dan. ik ben gewoon een lekker wijfquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat maakt dat D het best bij het rechte eind kan hebben![]()
quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Aangezien ik de enige "haar" ben hier, zal ik even happen:
Waar zeurde ik dan?
quote:
Coolquote:
Nou, dat moet dan maarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:00 schreef gomi het volgende:
[..]
dat zullen jullie van me aan moeten nemen.
Ik slaap er best goed omquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:03 schreef gomi het volgende:
[..]
eh nee daar pas ik voor als je t niet erg vindt
quote:
kan nog leuk worden bij dat etentje ooit. verwachten jullie een lekker wijf, moeten jullie t met mij doenquote:
gelukkigquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik slaap er best goed om![]()
't Is helemaal niet erg
En net zei je nog dat je het niet wildequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
kan nog leuk worden bij dat etentje ooit. verwachten jullie een lekker wijf, moeten jullie t met mij doen
Kippen? Ik ben haantje de voorstequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het over aannemen gaat ben jij er altijd als de kippen bij hè
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
kan nog leuk worden bij dat etentje ooit. verwachten jullie een lekker wijf, moeten jullie t met mij doen
ja, ik zie niet wat hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je het niet wilde
Ik denk dat jij mijn type niet bentquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff gecheckt, maar sorry. gaat niet lukken in die liniequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik versterking kreeg in de vrouwenlinie
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
zeikwijf, zeiksnor. jij bent wel echt lief hier he
Alsof jij concurrentie zou duldenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik versterking kreeg in de vrouwenlinie
En dan durf je te komen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, pfew. nu teun nog die dat in moet zien
Zeiksnor, zeikwijf, etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
nog ff gecheckt, maar sorry. gaat niet lukken in die linie
ah blij dat je dan lief bent, wil niet zien hoe je kwaad bentquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik word bitch genoemd, beschuldigs van zeuren wat ik niet deed en dan verwacht je nog dat ik lief blijf
![]()
Dit is trouwens lief naar mijn maatstaven hoor![]()
Concurrentie waarmee?quote:
Ik ben een schatje als ik boos benquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
ah blij dat je dan lief bent, wil niet zien hoe je kwaad bent
of ....
Nou niet dusquote:
As usualquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dat was weer niet zo'n handige opmerking van mij
quote:
Nee, geen kleine jongetjes hier hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Kally het volgende:
Komt er een dominee voorbij?
Niet slim Teun, neem een lekker groot glas water, stilt de trekquote:
ok, daarom dus nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet slim Teun, neem een lekker groot glas water, stilt de trek
Verschilt dat per kerk wie er op uit gaat?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
dominee doet daar niet aan. das van de andere kerk toch?
dat van die schandalen nu is de katholieke kerk. dominee is niet van de katholieke kerk, maar protestants dacht ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef D. het volgende:
[..]
Verschilt dat per kerk wie er op uit gaat?
Is dat zo?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
dat van die schandalen nu is de katholieke kerk. dominee is niet van de katholieke kerk, maar protestants dacht ik
Ik heb m'n fruithapje gepaktquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet slim Teun, neem een lekker groot glas water, stilt de trek
Van mij mag hij hoor, maar hij wil afvallen, ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
kally zei dat t niet verstandig was.
maar ach kally...
Ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
dat van die schandalen nu is de katholieke kerk. dominee is niet van de katholieke kerk, maar protestants dacht ik
quote:
ah afvallen is zinloos. aankomen heerstquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Van mij mag hij hoor, maar hij wil afvallen, ik niet
Dat hoeft niet hoorquote:
Voor mij allemaal 1 pot natquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pastoor, Kardinaal, Priester, die zijn hier Katholiek. Een dominee is protestants.
Dat is een geile lesboquote:
Waaroverquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ja, daar moeten ze dan weer even met z'n allen over nadenken
kennis van de wereldgodsdiensten. algemene ontwikkeling hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Dat jullie dat weten, dat zou ik dus moeten googlen, heb zo niks ermee
Ik heb godsdienst gehad, maar ik lette niet erg op zeg maar in de klasquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
kennis van de wereldgodsdiensten. algemene ontwikkeling he
Mèn, 't geloof is er bij mij thuis zo ongeveer in geslagenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Kally het volgende:
Dat jullie dat weten, dat zou ik dus moeten googlen, heb zo niks ermee
ik heb nooit echt godsdienst gehad geloof ik en als t wel zo is, staat me er niet veel meer van bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb godsdienst gehad, maar ik lette niet erg op zeg maar in de klas
Mijn vader is katholiek maar heeft volgens mij nog nooit een kerk van binnen gezien, nou dat zegt wel genoeg denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mèn, 't geloof is er bij mij thuis zo ongeveer in geslagen
Ik nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb nooit echt godsdienst gehad geloof ik en als t wel zo is, staat me er niet veel meer van bij
maar heb redelijk veel verschillende geloven in de fam enzo
en al helemaal niet aan zijn dochter doorgegeven gok ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn vader is katholiek maar heeft volgens mij nog nooit een kerk van binnen gezien, nou dat zegt wel genoeg denk ik
Geen non?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een natte pot zit vaak weer in een andere beroepsgroep
ik heb een dominee in de fam, een hindoepriester, katholieke ex schoonzus, moslims. van bijna alles wel watquote:
quote:
Nopequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef gomi het volgende:
[..]
en al helemaal niet aan zijn dochter doorgegeven gok ik
Dan leer je tenminste watquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:47 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb een dominee in de fam, een hindoepriester, katholieke ex schoonzus, moslims. van bijna alles wel wat
dan had je wel mogen weten dat een dominee niet katholiek isquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Ik ben katholiek, gedoopt, communie en vormsel gehad, en heb godsdienst gehad op de middelbare school
En dat was het wel
is wel lekker nr en trusten vast teunquote:
Schijn bedriegtquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van nonnen weet ik niks, behalve dan dat je er niet zoveel mee kunt
Dan val ik nog meequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
dan had je wel mogen weten dat een dominee niet katholiek is
Dan hoor jij toch te weten van een domineequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Ik ben katholiek, gedoopt, communie en vormsel gehad, en heb godsdienst gehad op de middelbare school
En dat was het wel
Dat is mij nooit verteldquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
dan had je wel mogen weten dat een dominee niet katholiek is
Van hetzelfde alvastquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar luitjes, ik ga wat neuzen links en rechts, dus mijn reacties gaan vanaf nu vermoedelijk vertraagd of niet binnenkomen.
Ik wens jullie in ieder geval alvast een hele fijne nachtrust toe
jij ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar luitjes, ik ga wat neuzen links en rechts, dus mijn reacties gaan vanaf nu vermoedelijk vertraagd of niet binnenkomen.
Ik wens jullie in ieder geval alvast een hele fijne nachtrust toe
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, maar t feit dat je ze iig nooit zag in de kerk ofzo
Volgens mij waren het altijd pastoorsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:52 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, maar t feit dat je ze iig nooit zag in de kerk ofzo
Ik moest even kijken maar klopt jaquote:
naja dat je iig nooit hoorde over de dominee dan, maar wel over de priester enzoquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het verschil tussen een priester en een dominee niet zien hoor
Allebei van die heilige boontjesquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het verschil tussen een priester en een dominee niet zien hoor
quote:
Dat mag ik hopen voor jequote:
Vrouwen en homo's hebben......nee, laat ook maarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen voor jeHet is zo'n raar gezicht anders he
*trots isquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:56 schreef gomi het volgende:
[..]
na al t voorgaande ben ik onder de indruk
Chicken shitquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen en homo's hebben......nee, laat ook maar
Ik zit er nauwelijks op eikquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef gomi het volgende:
wat een fuckzooi btw. zit ik op msn, knal ik er ineens af en kan niet meer inloggen
t is dat je al te oud bent, anders zou ik je adviseren om komende week bij de pastoor om een passende beloning te vragenquote:
Ik val niet zo op mannenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
t is dat je al te oud bent, anders zou ik je adviseren om komende week bij de pastoor om een passende beloning te vragen
Voor wie en waaromquote:
Ik weet dat Laysa ook veel problemen er steeds mee had, en de laatste keer dat ik met haar op msn zat ik ook btwquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ik van tijd tot tijd.
nu dus weer wel tot msn besloot dat t weer genoeg was
quote:
ah lekker dan. naja van de week dan maar weer proberen ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet dat Laysa ook veel problemen er steeds mee had, en de laatste keer dat ik met haar op msn zat ik ook btw
Alleen met Laysa verder weinig, en ik sta als ik er ben altijd offlinequote:
Owquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen en homo's hebben......nee, laat ook maar
quote:
quote:
hehe ik ook bijna altijdquote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen met Laysa verder weinig, en ik sta als ik er ben altijd offline
Gelukkig maarquote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik vanmorgen een gemist gesprek en een voicemail bericht van de mevrouw van de kittens![]()
Dus ik denk: Die komt met slecht nieuws.
Maar ze wilde alleen weten of ik morgen nog kwam en ze vertelde dat de katjes al flink gegroeid zijn enzo
ah k dan. en je gaat morgen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef Deisyy het volgende:
Heb ik vanmorgen een gemist gesprek en een voicemail bericht van de mevrouw van de kittens![]()
Dus ik denk: Die komt met slecht nieuws.
Maar ze wilde alleen weten of ik morgen nog kwam en ze vertelde dat de katjes al flink gegroeid zijn enzo
Werkende whiskeyquote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef D. het volgende:
Midnight
en de whiskey werkt
Ik ga lekker liggen en nog ff luisterboeken, en zie jullie om 8:00u weer
Truste
quote:
Ja of ze leest ff terugquote:Op zondag 18 april 2010 00:10 schreef gomi het volgende:
[..]
toch leuk van mevrouw msn
btw die deisyy kwam ook maar ff kort langs zeg
Ik ga ook zo slaap lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef gomi het volgende:
maar ik ga sluiten kally.
trusten vast en ms tot komende ochtend bij de f1
Ook voor juliequote:Op zondag 18 april 2010 00:14 schreef Laysa het volgende:
Slaap lekker voor jullie![]()
Friet/patat waterfiets
jammie ook lekker....quote:Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook voor julie![]()
Ik had stokbrood kruidenboter
Was het nog leuk vandaag?quote:
trusten.....en het was wel oke...ik ben met goed fatsoen tot half 1 gebleven want morgen weerquote:Op zondag 18 april 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
Ik lees het morgen wel, ben moe en F1 is weer vroeg, slaap lekker mops laf joe
Ja die is leuk iddquote:Op zondag 18 april 2010 01:49 schreef FANN het volgende:
leuk filmpje over Fok en heftigvan die jongen met zelfmoord
ik had wel eens fragmenten gezien van dit filmpje maar had hem nog nooit helemaal gezien
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762#
Yep, ik kamp nu met een lichtelijk katertje, maar vriendje en ik gaan zo naar het strand geloof ikquote:Op zondag 18 april 2010 11:34 schreef Leandra het volgende:
Môgguh Liesje, al helemaal bekomen van de stress van het ouderlijk bezoek??
quote:Op zondag 18 april 2010 11:51 schreef Leandra het volgende:
LOL.... dan heb je de stress wel heel flink weggedronken
Veel plezier op het strand... misschien kan ik mijn lief ook wel overhalen even naar het strand te gaan, maar dan moet ik eerst in de heel lief modus, want ik was vanmorgen in de helemaal niet lief modus![]()
Edit: oeps... dat wordt nog even heel erg lief zijn, eerste reactie: "Strand?? Weet je wel hoe druk het daar nu is?"
Dat laatstequote:Op zondag 18 april 2010 11:31 schreef Leandra het volgende:
Môgguh
Hoe kwam het dat je niet meer kon slapen Pietje?? Gisteravond te vroeg naar bed gegaan of niet genoeg gedronken??![]()
![]()
wtfbbqquote:Op zondag 18 april 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en ik ben blond, dank u voor de uitleg.
Het kunnen dan misschien wel agrariërs zijn, maar gezien de OP lijkt me dat niet het geval, want in NL is de agrariër al bijna uitgestorven, behalve in gebieden waar men zeer kerkelijk is, en daar is men niet gewoon te vloeken, ook het spelen van kansspelen is daar niet gebruikelijk.
Het was daarom dus niet aannemelijk dat TS agrariërs bedoelde, en dus slaat de TT nergens op
Ja, de sukkel..... doe ik bijdehand, gaat hij een beetje lopen uitleggen dat het niet om de kaarten gingquote:
Ja diequote:Op zondag 18 april 2010 12:34 schreef Leandra het volgende:
Wie spelen er tegen wie??
Is het die wedstrijd die Feyenoord op sloffen gaat spelen zodat het niet opvalt dat ze Ajax een oor aannaaien??
Een soort van whisful thinking bij supporters ja. Ik wil ook dat als ze winnen dat het is omdat ze goed hebben gespeeld. Maar dat doen ze eigenlijk niet de laatste tijd. Al was die laatste wedstrijd tegen Feijenoord wel echt mooi om te zien.quote:Op zondag 18 april 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
Ik geloof ook dat die anti-Ajax houding meer bij de supporters leeft dan bij de spelers....
Die moeten nog een hele carrière en voor sommigen zou daar ook een paar jaar Ajax bij kunnen zitten, en volgens mij ben je dan als speler vrijwel kansloos als je op die manier een wedstrijd weggeeft.
dacht vandaag eens solidair en voor de verandering pro feyenoord te zijn, hoop jij gewoon op verlies voor je clubquote:Op zondag 18 april 2010 13:41 schreef Kally het volgende:
Ben ik toch zomaar voor Twente vandaagen dat tegen mijn eigen club
Helaas, niet geluktquote:Op zondag 18 april 2010 14:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Bong, hoe gaat het met je stoppoging? Goed, hoop ik.
Toen had ik het gepostquote:Op vrijdag 16 april 2010 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
I HAZ FAILED
Wer das Rauchen aufgibt ist leider gescheitert
M.a.w. gisteravond toch te nerveus geworden van het niet roken, ook te slechte voorbereiding voor een serieuze stoppoging maar wilde jullie wel nog bedanken voor de steun toen ik de aankondiging meldde dat ik mijn laatste peuk had uitgedooft.
Ik lees niet altijd alles bij, dus dat heb ik gemist.quote:Op zondag 18 april 2010 14:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Helaas, niet geluktIk had het al eerder gepost hier maar dat is alweer 2 dagen terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |