ah k. begrip beetje ruim nemenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Een ingrijpende gebeurtenis als de dood van Bea reken ik ook onder dingen die nu gaande zijn
Laat maarquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb iets gemist denk ik? Hebben wij het over boeken gehad?
Neequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef gomi het volgende:
[..]
zullen ze daar ook extra uitzendingen hebben voor 2 gesneuvelden?
Wat hem jijquote:
yeah had ik ook ff idd. maar went snel zatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
* moet even wennen aan de nieuwe youtube lay-out
Ik snapte je wel hoorquote:
Ja, dat duurde bij mij ook een paar dagenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
* moet even wennen aan de nieuwe youtube lay-out
liever hier dan aan boord he. daar is t meteen kielhalen en slapen met de vissenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fouten worden hier knalhard afgestraft
quote:
Neuh, zo doen we dat niet hoor. Alhoewel er wel ooit eentje in Den Oever heel boos is afgestaptquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
liever hier dan aan boord he. daar is t meteen kielhalen en slapen met de vissen
hehe ik vaar echt bijna nooit. echt jaren geleden voor t laatst.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Neuh, zo doen we dat niet hoor. Alhoewel er wel ooit eentje in Den Oever heel boos is afgestapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |