Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Incolumis = Frank
Kreator = Maarten
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
Om in de 'Wall Of Fame' te komen is het noodzakelijk vijftien delen actief deel te nemen aan deze serie, daarnaast is het een pré om 'af en toe' langs te komen en mee te posten om je plek in de 'WOF!' te behouden.
SPOILER: VerjaardagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik maakte post 301, wat doe ik nu?
- Open een nieuw deel met de OP die je hier kunt vinden.
- Voeg je nieuwe topic toe in de 'TOF! Topic Lijst' die je hier kunt vinden.
- Gezelligheid staat voorop in deze serie, een beetje medewerking wordt gevraagd.
[ Bericht 99% gewijzigd door Misstique op 17-04-2010 22:42:54 ]Brutal. Fucking. Metal.
ik ben er net een kwartier vanafquote:
ja bier hé, jammer dat het opmoetquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
ik ben er net een kwartier vanaf
maja voort weer he
Behalve jij zijn die er nietquote:
Nee joh, ik heb net de keuken gedweild, katten eten gegeven en ik moet zo ff weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef Jullie het volgende:
[..]
Yahoo, ze leeft nog... ik dacht dat je ergens in de goot lag?
Goed bezig! Morgen bij mijquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb net de keuken gedweild, katten eten gegeven en ik moet zo ff weg.
In ToF wel, toch?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:32 schreef Jullie het volgende:
[..]
Nieuw? Ik ben al hartstikke oud hoor
thanks, staat beterquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast, zodat 'nieuwe' Tukkers het topic ook kunnen vinden..
Dacht dat het niet zou passenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:44 schreef Misstique het volgende:
TT aangepast, zodat 'nieuwe' Tukkers het topic ook kunnen vinden..
tjing tjingquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef Redbaron het volgende:
en weer thuis![]()
vandaag toch ff 12u voor 150% "gewerkt"
ach ja, altijd nog beter dan nietsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
dat valt nog wel mee, denk dat ik net een 180 euro netto overhou
das waar, en daarbij doe ik iets wat ik leuk vind, rijden, beetje om me heen kijken en muziek luisterenquote:
en dan ga je zeuren dat je "maar" 180 euri hebt verdientquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:50 schreef Redbaron het volgende:
[..]
das waar, en daarbij doe ik iets wat ik leuk vind, rijden, beetje om me heen kijken en muziek luisteren
Wat moet je in Rijssen?quote:
Lijkt me logisch dat ik vrachtwaggelchauffeur ben hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:52 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
en dan ga je zeuren dat je "maar" 180 euri hebt verdientdat heb je goed voor elkaar
wat doe je pcies?
ja vrachtwagenchauffeur, of taxirijder, of buschauffeur, of privéchauffeur...quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Lijkt me logisch dat ik vrachtwaggelchauffeur ben heVorige week voor hetzelfde bedrijf naar italie geweest, nu hield t op net voor Basel
meestal zijn ze gereformeerd maar dat terzijdequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Wat moet je in Rijssen?
*sorry maar bij Rijssen denk ik meteen aan Katholieken, weet niet waarom*
aha, mijn avond saai, half 11 terug in Oldenzaal en iedereen is gister al uit geweest dus moet maar thuiszittenquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef norich het volgende:
[..]
Bas![]()
Nee, ben bij een vriendin![]()
Hoe is uw avond?
Vracht is prettiger, dat klaagt nooitquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
ja vrachtwagenchauffeur, of taxirijder, of buschauffeur, of privéchauffeur...
nee, nog steeds in rijssen he en straks gewoon naar huisquote:Op zondag 18 april 2010 00:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aha, mijn avond saai, half 11 terug in Oldenzaal en iedereen is gister al uit geweest dus moet maar thuiszitten![]()
Jij nog plannen dan?
rechtfietsend?quote:Op zondag 18 april 2010 00:17 schreef norich het volgende:
[..]
nee, nog steeds in rijssen he en straks gewoon naar huis
ja Bas, ik kan dan heus nog wel rechts fietsenquote:Op zondag 18 april 2010 00:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
rechtfietsend?
ik heb zin om bier te drinken, dronken te worden en chickies te hosselen
ik drink ja. van alles. zonder drinken houd ik het niet lang vol hequote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
rechtdoor ook?
Als ik zat ben niet meer. Weetniet of je drinkt...
Drank is slecht!quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef norich het volgende:
[..]
ik drink ja. van alles. zonder drinken houd ik het niet lang vol he
quote:Op zondag 18 april 2010 00:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ajax-Heracles is minstens zo belangrijk
[ afbeelding ]
Henquote:
Die kan is klein dat Heracles dat doetquote:Op zondag 18 april 2010 11:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
WatHeracles moet winnen of gelijkspelen
Hmhm, maar het kanquote:Op zondag 18 april 2010 11:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Die kan is klein dat Heracles dat doet
Dat sowieso hequote:
Ik hoef gelukkig geen verdriet weg te drinken...de rest straks welquote:Op zondag 18 april 2010 11:17 schreef Assiej het volgende:
[..]het verdriet wegdrinken is geen optie
Nou vertel.quote:Op zondag 18 april 2010 11:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit voorzetje is te makkelijk, Assiej..
Zodat ik kan zeggen 'Oeh krea, wat ben je gespierd?'quote:
Ik had het eigenlijk tegen Assiequote:
quote:Op zondag 18 april 2010 12:01 schreef Assiej het volgende:
Alsof ik bij jou in de kamer wil komen, in dat stinkhol van je
ben je naaktquote:Op zondag 18 april 2010 12:38 schreef Assiej het volgende:
As gaat zich maar eens aankleden etc.
Nee ik zit hier niet naakt
Veel plezier iedereen die naar twente oid gaat
hoelaat begint het eigenlijk
Nee, enkel als Twente van AZ had gewonnen.quote:Op zondag 18 april 2010 13:07 schreef rulerofdeath het volgende:
hebben ze in Enschede de wedstrijd op grote schermen?
klinkt niet bestquote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
Aaaaaaaaargh... auto stuk. ANWB gebeld.
Hij doet niks meer en er komt rook uit de motorkap.
hmmquote:Op zondag 18 april 2010 13:13 schreef Mdrop het volgende:
N
[..]
Nee, enkel als Twente van AZ had gewonnen.
Duitse auto'squote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
Oh jeequote:Op zondag 18 april 2010 13:26 schreef Kreator het volgende:
Het zijn inderdaad alleen Duitse auto's die wel eens kapot gaanquote:
He wat vervelend.quote:Op zondag 18 april 2010 13:28 schreef Kreator het volgende:
Ik wilde gaan golfen, ladder wegbrengen, vrienden bezoeken. Daar gaat m'n zondag...
Alle duitse die ik heb gereden wel ja.quote:Op zondag 18 april 2010 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad alleen Duitse auto's die wel eens kapot gaan
Daarom ook het kusje.quote:Op zondag 18 april 2010 13:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nouja, dat liedje is echt iets wat ik nu mag zingen.
Iedereen is fucking chagerijnig. Ik niet. Luister nu dat liedje
Het is zondag en het is mooi weer dus lekker met een boek in het park gaan zitten.quote:Op zondag 18 april 2010 14:01 schreef Fems het volgende:
Wat zal ik vanmiddag gaan doen? Met een boek in het park zitten of binnen zitten opruimen?
Ik denk dat ik dat zo maar lekker ga doen danquote:Op zondag 18 april 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is zondag en het is mooi weer dus lekker met een boek in het park gaan zitten.
quote:Op zondag 18 april 2010 14:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zo maar lekker ga doen danMmm
Amen.quote:Op zondag 18 april 2010 14:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Laat Twente, Heracles en PSV maar winnen vanmiddag
Twe-Fey 1-0quote:Op zondag 18 april 2010 14:15 schreef Oldenzaal het volgende:
Twente - Feyenoord: 2-0
Ajax - Heracles: 1-2
quote:Op zondag 18 april 2010 14:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik heb een dubbel gevoel, ik wil dat Heracles wint, maar ik wil niet dat Twente kampioen word
Woar?quote:
Jij ook met je tissuesquote:Op zondag 18 april 2010 16:09 schreef Assiej het volgende:
Lekker in het zonnetje
Nu hopen dat heracles wint
en het scheelt mij tissue's
Need onequote:
Nee hoorquote:Op zondag 18 april 2010 16:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Need one?
Heeeerlijk
Ik was net die vrouw van de reclame dat ze op een vol terras haar legging uit trok zodat ze blote benen had onder dr jurkje
Hoest hier, de spanning zit er goed in?
Fey - Twente 0-2 ?
Ajax - Hera 2-1 ?
Ik hoorde het net op de radio ja..quote:Op zondag 18 april 2010 16:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee hoor
Twente 2 - 0 Feyenoord
Ajax 4 - 0 Heracles
..ik weet het niet Assiej. Dan moet ik me bedwingen...quote:Op zondag 18 april 2010 16:27 schreef Assiej het volgende:
Party at your place?
Kan ik blijven slapen?
want dan hoef ik er morgenvroeg niet zo vroeg uit![]()
RAPE TIME!quote:Op zondag 18 april 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik weet het niet Assiej. Dan moet ik me bedwingen...
Is dat zo?quote:Op zondag 18 april 2010 16:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
..ik weet het niet Assiej. Dan moet ik me bedwingen...
quote:Op zondag 18 april 2010 16:31 schreef Assiej het volgende:
Is dat zo?
Dan komt san toch ook slapen
en ga ik een kamertje verderop wel liggen
incl oordoppen?
fixedquote:
quote:Op zondag 18 april 2010 16:37 schreef Oldenzaal het volgende:
Sjalalie sjalala sjalalie sjalala het gaat niet uit mijn kop!
Sjalalie sjalala sjalalie sjalala ik sta er 's morgens mee op!
Nou is de party bij jou of nietquote:Op zondag 18 april 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet.. Of jij moet dingen weten die wij niet weten.
Verkeerde topic?quote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef FP128 het volgende:
Hai Tukkers!
Leuk dat jullie het thuis hebben geklaard tegen die dokwerkers uit Rotterdam
maar jullie gaan echt met de billen bloot tegen NAC Breda die toevalligerwijs
niet onsympathiek staan tegen ons aller Ajax.
Middagje NAC wordt FC Twente zijn waterloo![]()
Oh goden, daar hebben we weer zo'n kneus die even stoer komt doen in ons topicquote:Op zondag 18 april 2010 16:52 schreef FP128 het volgende:
Hai Tukkers!
Leuk dat jullie het thuis hebben geklaard tegen die dokwerkers uit Rotterdam
maar jullie gaan echt met de billen bloot tegen NAC Breda die toevalligerwijs
niet onsympathiek staan tegen ons aller Ajax.
Middagje NAC wordt FC Twente zijn waterloo![]()
Er is geen party. Ik herhaal: geen party.quote:Op zondag 18 april 2010 16:55 schreef Assiej het volgende:
Nou is de party bij jou of niet
want dan moet ik mijn spullen pakken
No party in your bedroomquote:Op zondag 18 april 2010 17:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen party. Ik herhaal: geen party.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:09 schreef Assiej het volgende:
Of jij mij niet
ik hou me al 20 jr in
wie weet ben ik wel een beest
hahahaquote:
Ah jóhquote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Astrid, jij bent echt zo donders onzeker hé!
bestel ietsquote:Op zondag 18 april 2010 18:09 schreef Fems het volgende:
Ik moet zo maar wat te eten bij elkaar zien te scharrelen.
ah ok!, nouja kookze dan maar!quote:Op zondag 18 april 2010 18:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Neeh, pizza hou ik niet zo van en heb ik niet zoveel zin in en patat en chinees ook neit
Ja, zelfs Feyenoord gunt Twente een kampioenschap. Dat zijn de echte sportievelingenquote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
Wat ik mij afvraag he... Waarom kan Heracles of iig de supporters, Twente het kampioenschap niet gunnen?
Gewoon niet. Netzoals Ajax het Feyenoord niet guntquote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
Wat ik mij afvraag he... Waarom kan Heracles of iig de supporters, Twente het kampioenschap niet gunnen?
Geen idee, daar had ik het vanmiddag ook nog over, de meerderheid van de Twente supporters is blij met de prestaties van Heracles maar andersom is het alleen haat en verderf, beetje jammer. Het zou toch oosten <> rest moeten zijn.quote:Op zondag 18 april 2010 19:24 schreef Samzz het volgende:
Dat is door de jaren heen gegroeid, Twente vs Heracles heeft totaal geen historie en dit is dus ook gelul!quote:Op zondag 18 april 2010 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Gewoon niet. Netzoals Ajax het Feyenoord niet gunt
Wat een onzinquote:Op zondag 18 april 2010 19:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gewoon niet. Netzoals Ajax het Feyenoord niet gunt
Dat snap ik dus niet... Ik snap sowieso die rivaliteit in het voetbalwereldje niet. Maar al helemaal niet dat de ene club het een streekgenoot niet gunt kampioen te worden.quote:Op zondag 18 april 2010 19:33 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Geen idee, daar had ik het vanmiddag ook nog over, de meerderheid van de Twente supporters is blij met de prestaties van Heracles maar andersom is het alleen haat en verderf, beetje jammer. Het zou toch oosten <> rest moeten zijn.
[..]
Dat is door de jaren heen gegroeid, Twente vs Heracles heeft totaal geen historie en dit is dus ook gelul!
Dat hoorde ik ook direct hier thuisquote:Op zondag 18 april 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
Volgens mijn ma komt het omdat Almelo asociaal is
..dat snap ik ook niet. Ik hoor eigenlijk nooit Twente supporters negatief over Heracles...dus waarom andersom wel?quote:Op zondag 18 april 2010 19:54 schreef Samzz het volgende:
Maar al helemaal niet dat de ene club het een streekgenoot niet gunt kampioen te worden.
Wat rood! Krijg er zere ogen van.quote:Op zondag 18 april 2010 19:51 schreef ACT-F het volgende:
Lekker sfeertje in het stadion![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist, ik zat in 119 rij 7. Wij waren de onbenullen die onze fanatieke buren aan het klieren warenquote:Op zondag 18 april 2010 19:59 schreef Mdrop het volgende:
Zat jij op die hoek 'hatrans vak'?, zat vanmiddag in vak 120 , twee verder ofzo :p.
Heuj!quote:
Lol, geen idee, ik zat vak 120 rij 7quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef ACT-F het volgende:
Juist, ik zat in 119 rij 7. Wij waren de onbenullen die onze fanatieke buren aan het klieren waren
Zal wel gewoon aan de stad liggen en het volk dat er over het algemeen loopt (Uitzonderingen daar gelaten). Iets te veel volk dat ik onder de categorie 'tuig' zet.quote:
Grappig zeg!@@!!!$!quote:Op zondag 18 april 2010 20:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Juist, ik zat in 119 rij 7. Wij waren de onbenullen die onze fanatieke buren aan het klieren waren
Dat was sarcasme schatquote:Op zondag 18 april 2010 17:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Astrid, jij bent echt zo donders onzeker hé!
Niet opgelet , zelf 4e stoel vanaf gangpad [Naast die twee broers met zon klein meisje] (quote:Op zondag 18 april 2010 20:06 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de foto's maar eens nauwkeuriger bestuderen
Ik zat 1 stoel naast het gangpad.
Neequote:Op zondag 18 april 2010 20:10 schreef ACT-F het volgende:
Kun je al een glimp van je zelf zien hier?
[ afbeelding ]
Waar kan ik je hoofd zien?quote:Op zondag 18 april 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
Mag mijn hoofd van die internetzz af????
En dan ben je 150/200 euro verderquote:Op zondag 18 april 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nieuwe geurtjes bestellen
J'adore en Dior Cherie van Christian Dior, Boss Femme van Hugo Boss en L'eau d'Issey, van Issey Miyake
Waar bestel je die danquote:Op zondag 18 april 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
Ik ga nieuwe geurtjes bestellen
J'adore en Dior Cherie van Christian Dior, Boss Femme van Hugo Boss en L'eau d'Issey, van Issey Miyake
Je kunt wel zijn daden zien:quote:Op zondag 18 april 2010 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Waar kan ik je hoofd zien?
Originele geur in een gewoon flesjequote:Op zondag 18 april 2010 20:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Waar bestel je die dan
en wel de orginele of fake?
Bij fragrancex?quote:
Nee. Ik weet niet waar ze wel vandaan komen. Ik weet wel dat de geur exact hetzelfde is. Heb net mijn No 5 met die van m'n mama vergelekenquote:
voor de wedstrijd bij het home ook alquote:Op zondag 18 april 2010 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
dat vuurwerk ging inderdaad lekker vanmiddag
zondag 2 mei Oude Markt?quote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
voor de wedstrijd bij het home ook almega veel vuurwerk.
ik was al aangeschoten om half 3 manen nee dat was niet mijn daad trouwens
Toen wij met de trein aankwamen leek het wel dat de hele zooi in brand stond bij P, donders rook net achter die units bij de tentquote:Op zondag 18 april 2010 20:35 schreef Robinhoo het volgende:
voor de wedstrijd bij het home ook almega veel vuurwerk.
ik was al aangeschoten om half 3 manen nee dat was niet mijn daad trouwens
OC, wat denk je zelfquote:
Me2, had eigenlijk voor vannacht al een slaapplek maar die heb ik maar even een week door geschoven.quote:
ik hoop voor jou dat je het toch echt 2 weken verschoven hebtquote:Op zondag 18 april 2010 20:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Me2, had eigenlijk voor vannacht al een slaapplek maar die heb ik maar even een week door geschoven.
Ehm ... ja bij deze welquote:Op zondag 18 april 2010 20:43 schreef ReMcOrE het volgende:
ik hoop voor jou dat je het toch echt 2 weken verschoven hebt
En Twente die zingt 'Feyenoord Bedankt', dat vond ik dan weer iets TE veel van het goede.quote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hoivandaag 9 uur gewerkt
![]()
Was wel grappig met die Feyenoorders, ze zongen in de zaak dat ze wouden verliezen en "Forca Twente" enzo
?? hoe dat zo?quote:Op zondag 18 april 2010 20:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanmiddag nog bijna op m'n bek gegaan door velgreiniger
opstappen met die chemische troepquote:Op zondag 18 april 2010 20:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
vanmiddag nog bijna op m'n bek gegaan door velgreiniger
zat nog wat op de achterbandquote:Op zondag 18 april 2010 20:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
?? hoe dat zo?
Btw dat is giga chemische troep!
Dasty is goedkoper en werkt netzo goed
drift met je fiets? want anders dan op een fiets zie ik je niet op je bek gaan door velgenreinigerquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zat nog wat op de achterband, die fout maak ik ook niet weer, was wel een mooie drift
Mwa ... volgens mij waren ze gewoon niet beter, goed waren ze niet maar om nou te zeggen dat ze dit 'extra' deden.quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ach, wat ik hoorde was dat Feyenoord werkelijk geen actie heeft gemaakt richting boschker.. Hoezo ajax naaien
Step!quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
drift met je fiets? want anders dan op een fiets zie ik je niet op je bek gaan door velgenreiniger
Gewoon tyfus en kut. Feyenoord is een tyfusclub.quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En Twente die zingt 'Feyenoord Bedankt', dat vond ik dan weer iets TE veel van het goede.
Op de motor ofzoquote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
drift met je fiets? want anders dan op een fiets zie ik je niet op je bek gaan door velgenreiniger
Mja, ze zullen er niet voor uitkomen ivm de knjb.quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mwa ... volgens mij waren ze gewoon niet beter, goed waren ze niet maar om nou te zeggen dat ze dit 'extra' deden.
[..]
Step!
Op de brommert kan dat ook...quote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
KNJB??quote:Op zondag 18 april 2010 21:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ze zullen er niet voor uitkomen ivm de knjb.
de motorquote:Op zondag 18 april 2010 20:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |