Ajaaaa het is met schoool, soort van eindexcursie, gisteren laatste lesdag gehadquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:17 schreef Desunoto het volgende:
Ik zou toch maar 1 snowboardles nemen. Dat is meestal een uur of anderhalf uur. Dan krijg je de basis uitgelegd.
En geloof me, je bent nog uuuuuren aan het kloten voordat je er überhaupt een beetje gevoel in krijgt.Of je moet er talent voor hebben. Maar het is in het begin vooral veel vallen.
Hahaha gaan ook ICT'ers van onze school meeequote:Op zaterdag 17 april 2010 21:20 schreef BigRedKane het volgende:
Een echte baas gaat gewoon:
[ afbeelding ]
doen.
Ga er dan maar vanuit dat je flink op je bek gaat en denkt "wtf is dit nou ik bak er niets van".quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:22 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Ajaaaa het is met schoool, soort van eindexcursie, gisteren laatste lesdag gehad
Dusjaaa moet wel even men skills tonen zonder les haahahah
Maarjaa misschien als dat echt niet lukt, toch maar overwegen een lesje te nemen
Polsen!quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:58 schreef Wesleyz het volgende:
Hierdoor is het niet de vraag of ik wat breek, maar wanneer ik wat ga breken
Hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ga er dan maar vanuit dat je flink op je bek gaat en denkt "wtf is dit nou ik bak er niets van".
Aww, eigenlijk ook wel logisch, wantja je vangt jezelf automatisch op met je polsenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:28 schreef kamustra het volgende:
[..]
Polsen!
Net terug van een ski- en snowboardvakantie voor jongeren als monitor en van de 15 ongevallen waren er 14 met snowboarders en 13 met een gebroken pols.
Op 90 man waarvan de helft snowboarders..quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:32 schreef Desunoto het volgende:
15 ongevallen![]()
![]()
Dat is wel een beetje erg veel.
Oook gedacht van; dat leer ik mezelf wel ?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef CrovaX het volgende:
nou good luck met vallen![]()
neem nou maar wat lessen, want in die paar uur leer je veel meer dan in 5 dagen achtereen
om de 30 seconden op de smoel te gaan.
heb ervaring.
Met hetgeen wat je in anderhalf uur leert ben je daarna nog uren bezig om onder de knie te krijgen. Dus ik zou niet meteen heel veel lessen achter elkaar nemen. Dan krijg je het gevaar dat je bij les 5 nog moeite hebt met een oefening van les 2. Gewoon beginnen met 1 les en dan zelf proberen en dan les 2 etc.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:33 schreef CrovaX het volgende:
nou good luck met vallen![]()
neem nou maar wat lessen, want in die paar uur leer je veel meer dan in 5 dagen achtereen
om de 30 seconden op de smoel te gaan.
heb ervaring.
ja iddquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Oook gedacht van; dat leer ik mezelf wel ?
dat is idd ook een goede optie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Met hetgeen wat je in anderhalf uur leert ben je daarna nog uren bezig om onder de knie te krijgen. Dus ik zou niet meteen heel veel lessen achter elkaar nemen. Dan krijg je het gevaar dat je bij les 5 nog moeite hebt met een oefening van les 2. Gewoon beginnen met 1 les en dan zelf proberen en dan les 2 etc.
`quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:37 schreef n0ir het volgende:
Ga gewoon skieën dat is makkelijk en dan heb je tenminste lol.
Als je maar 1 weekje gaat wil je die niet verpesten door alleen maar te vallen.
Hahaquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:47 schreef Billy_Talent het volgende:
15 euro op een gebroken sleutelbeen en/of pols
Nu lach je nogquote:
quote:
Is dat nou het enige waar je over struikelt?quote:
En straks nog harder, naja misschien even een pauze door de pijnquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |