abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:00:00 #1
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263019
Wat een geweldige uitzending gisterenavond. Sylvana onze donkere parel is echt niet voor ook maar één donker gat te vangen. Jezus wat ging haar presentatie weer lekker. Echt ik krijg steeds meer bewondering voor haar!
Het schijnt dat haar contract na de bus afloopt, nou Sylvana wat dacht je van een periode in Big Brother! Uiteraard als bewoonster.

Tessa ons wandelende busmonster wordt steeds brutaler en manipuleert er met de dag steeds lekkerder op los. Zij manipuleert er zo lekker op los elke dag dat ik haar er van verdenkt zich zelf s'nachts hierop onder haar slaapzak te bevredigen. Uiteraard geestelijk!

Het begon al toen de dames er op attent gemaakt werden dat zij samen een gele kaart hadden verdiend. Nou 48 uur niet roken, dat vindt ik een goede straf! Krijste ons buspokemonnetje. Dat was inderdaad een goede straf geweest! Als rookverslaafde 48 uur niet mogen roken en dan met Pokemon opgescheept zitten??????? Nou minimaal ritueel slachten denk ik! De gele kaart m.b.t. niet snoepen is best een goede voor biggetje Tessa . Maar daarna gelijk weer die laconieke houding van als het toch niet lukt dan geldt het voor de hele groep! Wat een slappe vagina is deze Pokemon toch. Ik zou echt waar voor het oog van de camera zo op haar kotsen.

Het meest afgrijselijke was dat zij gewoon de andere dames zondagmiddag op haar gemak beinvloedde. Ik reken op jullie, oude garde gaat voor!!!!!!!!!! Nou stelletje domme ganzen, dit was jullie kans om van deze wandelende buspokemon af te komen! dit was jullie kans om deze trol eerste klas te dumpen. Trouwens chapeaux voor onze vrachtwagenchauffeur op het circuit in Assen. Dikke Big!!!!!!!!!!! Werelds, iemand die voor zijn persoonlijke mening uitkomt!

Trouwens wat een gelul dat zij pas voor het eerst op de bank terecht komt, toen Jop en Aziz samen zaten had deze buspokemon er ook bij moeten zitten. Maar sbs veranderde weer lekker de regels! Ik voorspel Tessa een leuke toekomst buiten de bus. Elke week lekker een nummertje trekken bij de sociale dienst totdat hun haar omscholen tot buschauffeur!

Toch is deze week wel bewezen dat ook onze busagiers het forum lezen. Erik en Mike een stelletje????????????? Nou deze zoende Erik toch Mike recht op zijn mond!!!!! Mike trok de onderbroek van Erik uit!!!!!! Ja dat geeft wel weer te denken.........

Trouwens die Erik is wel een typje hoor. Als je bij het Riag zou werken en je zou een studie van deze gezaehlige jonge man maken dan kom je echt geestelijk klaar! Zagen jullie hem Rene Froger nazingen. Ik geloof dat hij werkelijk denkt dat hij kan zingen!!!!! Nou Bosch Bolletje forget it! Je haalt nog niet het niveau van de leadzanger van de jostiband! Ik verdenk hem er ook van dat hij thuis in voor de spiegel al gedwongen werd door zijn moeder. Waarschijnlijk was hij toen al te groot voor de mini playbackshow! Maar het leukste aan onze imitatie Bossche Bol is dat hij zo spontaan leuk is?????????????!!!!???????

Nee iedereen in de bus is echt zich zelf op het moment. Als iemand iets in de groep zegt over iets wat zij of hij heeft meegemaakt dan heeft onze bushuppelkut het ook weer meegemaakt. Tessa: Oh,ik heb toch eens last van steenpuisten op mijn vagina gehad. Sinds die tijd heb ik gewoon geen sex meer gehad. Nou en toen was ik zeven jaar! Essie: ja maar ik, ja maar ik, ja maar ik ook hoor. Maar weetje, ech weetje, je moet steenpuisten nooit je leven laten beinvloeden, echt niet. Want weetje als steenpuisten jouw leven beinvloeden dan doe jij dat namelijk zelf niet weet je. En dan ben je gewoon je zelf niet als steenpuisten dat doen. De overige busagiers kijken elkaar aan van, later!!!!!!! En ja hoor daar komt het geijkte lachje weer. Tessa: Essie wordt jij nou noit eens doodziek van jezelf????? Essie: Nee maar ik wel van jou!

Later,

Mocht je dit lezen laat dan effe een leuke aanvulling achter of een reactie.

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:11:00 #2
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_263020
oké, een reactie...........

Over Tessa kan ik niet met je in discussie. Je hebt gewoon helemaal gelijk. Ik kan het zelf niet beter omschrijven. Manipulatie is haar vak en wel op zo'n manier dat de slachtoffers het niet doorhebben. Of zou ze hun bedreigen?

Over Erik ben ik het niet met je eens en dat heeft niks te maken met het feit dat ik een Brabantse bol ben. Hij kan gewoon goed zingen. Probeer het maar eens na te doen. Ik wou dat ik het zo kon.

Om Essie zo te zien als jullie haar zien moet je volgens mij de streams volgen en laat ik daar nou geen tijd voor hebben. Ik probeer alles op het forum bij te houden maar daar komt het niet zo goed over. Trouwens, Essie praat over de weegschaal als iemand die grote eetproblemen heeft gehad en daar mag je, vind ik, geen geintjes over maken. Daar kun je erg veel mensen ontzettend mee kwetsen. Dus pas op Dolphin voordat je de woede van mensen op je schouders haalt.

Wat vind je eigenlijk van Ant? Daar hoor ik op het forum eigenlijk heel weinig over terwijl ik haar de "leukste" vind. Graag je mening Dolphin, want je bent zo heerlijk duidelijk.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:19:00 #3
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_263021
Leuk verhaal. Goed onder woorden gebracht vind ik.
En inderdaad wanneer een steenpuist jouw leven gaat leiden, dan moet je erg op gaan passen (weet je).
Alleen zou ik het niet erg vinden wanneer de 'bosche bol' zou winnen.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 15:48:00 #4
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263022
Misschien dat mensen met eetproblemen weer juist wel iets cynisch hierover mogen schrijven omdat zij weten waar zij het over hebben.

Trouwens persoonlijk is Erik ook mijn favoriet. maar helaas zal hij door manipulatie van ons buspokemonnetje er uit gegooid worden. Maar 1 ding is zeker teefje tessa zal nooit winnen!

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263023
quote:
op 05-09-2000 om 03:11 PM schreef Jolleke het volgende:

.....Wat vind je eigenlijk van Ant? Daar hoor ik op het forum eigenlijk heel weinig over terwijl ik haar de "leukste" vind.....


Je geeft er eigenlijk zelf het antwoord al op Jolleke: omdat niemand zich stoort aan Ant en het gewoon een leuke ongecompliceerde meid is valt er niet op haar af te geven. En tja, dan is het natuurlijk niet meer interessant....

The trick is to keep breathing
pi_263024
"Essie praat over de weegschaal als iemand
die grote eetproblemen heeft gehad en daar mag je, vind ik, geen geintjes over maken. Daar kun je erg veel mensen ontzettend mee kwetsen."

Laat me toch niet lachen dit is toch de kolder ten top Jolleke!! De Woede op je hals
halen (door wie of wat) in vredesnaam.
Gaan we ons over alles opwinden ofzo, ik begin gerust niet over de gene die op deze aardbol werkelijk honger hebben ofzo maar dit gaat me te ver...
Dezelfde Esmeralda verkondigde (deze avond op t.v.) dat het haar niets uitmaakte of ze nou 60 of 70 kilo weegt(huh??)met een hulpverlenersblik richting Tessa...Zucht
Het leven is zwaar nietwaar?

  dinsdag 9 mei 2000 @ 23:05:00 #7
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_263025
Goed gezegd Dolphin!!Ik denk gewoon dat we maar zo snel mogelijk moeten kappen met die bus. En laat Antonette dan maar lekker winnen. De Bus volg ik al een hele tijd niet meer. Het Forum is gewoon stukken leuker. het lijkt me op zich een hele klus om die stream verslagen te maken. Petje af. En jij Dolphin, jij weet het elke week weer zo leuk te brengen. Kijk iedere week uit naar jouw topic. Dat Eric niet zingen kan, ben ik dus absoluut met je eens. Wat je over Tessa zegt is gewoon 200% waar. Ach, en Esmeralda, onze barbie, dat blijft toch gewoon een zielig figuurtje. En dat lachje van haar steeds.....Aaaaaaagggggggh. Zum kotzen!!
pi_263026
Ben het met zoveel niet eens, maar ik heb wel gelachen Dolphin!

Verbaasd me trouwens dat je niets te melden had over die broek van Sylvana.

  woensdag 10 mei 2000 @ 01:49:00 #9
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263027
Had Sylvana een broek aan dan???????? Ik dacht dat er een bananenschil omheen gevouwen zat.

Trouwens Zusje, de echte eer voor de streamverslagen is zeker voor Quenda en Webjunk. Ik volg alleen alles op het forum en de uitzendingen.

Jolleke, ik denk dat Antoinette de grote winnares zal blijken. In mijn ogen is zij degene die zich voordoet zoals zij echt is. Lekker onbevangen, humoristisch etc.
------------------
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.

[Dit bericht is gewijzigd door dolphin (Datum 10 Mei 2000).]

Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263028
quote:
op 05-09-2000 om 03:19 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Alleen zou ik het niet erg vinden wanneer de 'bosche bol' zou winnen.

Ik zou het zelfs fantastisch vinden!!!
Niet dat ik hem nou de beste vind (is die er dan ) maar er wordt door de andere bussagiers al helemaal van uit gegaan dat het wel iemand moet gaan worden die er vanaf het begin in gezeten heeft. Valt dat ff tegen !!

  woensdag 10 mei 2000 @ 11:26:00 #11
2867 Jolleke
'kweetniet
pi_263029
Squeek, toen ik mijn stukje schreef had ik nog niet gezien wat Essie zei over die 60 en 70 kilo. Nou geef ik Dolphin ook groot gelijk met wat hij te melden had. Ik heb gewoon de vervelende (?) gewoonte om altijd het goede in mensen te zien en altijd met iedereen mee te voelen, zelfs met busagiers!
En Lord, als Erik zou winnen zou dit inderdaad de grap van de eeuw zijn. Toch zie ik liever dat Ant wint. Haar vind ik gewoon een leuke meid. Misschien gaat ze ook de ware aard van Tessa zien als ze na de bus terug kijkt.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 10 mei 2000 @ 13:32:00 #12
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263030
De ware aard van Tessa zal pas blijken als de andere busagiers de banden terug kijken. Denk maar aan Bullent die dat nog effe gezaehlig in de chat gooide.
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


  woensdag 10 mei 2000 @ 21:28:00 #13
2123 zusjegtotep
!! KEEP THE FAITH!!
pi_263031
quote:
op 05-10-2000 om 01:49 AM schreef dolphin het volgende:


Trouwens Zusje, de echte eer voor de streamverslagen is zeker voor Quenda en Webjunk. Ik volg alleen alles op het forum en de uitzendingen.



Daar heb je helemaal gelijk in Dolphin, maar wilde het toch nog ff een keertje zegen. Excuses dat ik daarvoor jouw stukje heb gebruikt!!
  donderdag 11 mei 2000 @ 01:50:00 #14
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263032
Zusje, ik bloos bijna,
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


pi_263033
quote:
op 05-09-2000 om 03:58 PM schreef Arjuno het volgende:
Je geeft er eigenlijk zelf het antwoord al op Jolleke: omdat niemand zich stoort aan Ant en het gewoon een leuke ongecompliceerde meid is valt er niet op haar af te geven. En tja, dan is het natuurlijk niet meer interessant....

Soms is het heerlijk om òngelijk te hebben

i/s/Forum12/HTML/001154.html

The trick is to keep breathing
  vrijdag 12 mei 2000 @ 08:47:00 #16
2640 dolphin
Je zelf zijn, dat is het!
pi_263034
misschien, misschien ook niet
Meesteroplichter, Barkeeper en Uw gastheer tijdens duistere praktijken. Ook deskundig op het gebied van de psychose.


abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')