abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2000 @ 11:26:00 #1
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_263014
Wat is die Sylvana toch een muts. De belangrijkste eigenschap die de 'presentator' van de bus zou moeten hebben is goed kunnen luisteren.

Mike heeft een parachutesprong gewonnen en daarop reageert hij dat hij daar geen jeuk aan heeft omdat hij bang is dat de parachute niet open gaat. Waarop Syl. antwoordt: dan zal je tweede poging vast wel lukken.

Begrijp ik het nou verkeerd? Als bij je eerste poging de chute niet opengaat, krijg je geen tweede kans. Misschien kan Sylvana aan haar oren naar beneden zeilen? Dan gebruikt ze ze tenminste nog ergens voor.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 9 mei 2000 @ 11:58:00 #2
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_263015
Sylvana is gewoon een hele erge slechte presentratrice. Extreem slecht gewoon!
Nog even een voorbeeld ze vraagt Eric iets. Hij geeft een antwoord en al voor ie uitgesproken is onderbreekt ze hem weer omdat ze denkt dat ie uitgesproken.
tja.. muts gewoon

Overigens is dit het enige wat ik "Live" heb meegekrgen van de Bus. Op RTL was op dat moment reclame tijdens Westenwind.

Ik vind de Bus op Fok leuker dan in het echt. AL haalt het het niet bij BB.

pi_263016
Ik vind het btw ook vet cheap van sbs6, een parachutsprong (wat btw een tandemsprong is) is niet zo vreselijk duur en volgens mij is zo'n videotje erbij ook niet veel duurder... Die stripshow is ook niet echt een investering en DAT vondt ie ook niet leuk... Kortom ze hebben weer goed research gedaan... Was bij BB toch beter geregeld..

Greetinx

BT

  † In Memoriam † dinsdag 9 mei 2000 @ 12:09:00 #4
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_263017
Er is geen pijl op te trekken bij die jongens van SBS. Natuurlijk heeft Mike er maar twee weken in gezeten, maar ook tussen de afscheidscadeaus van de oude garde zat nog een behoorlijk verschil. Alhoewel niemand dat van Willeke zou overtreffen met het hele gezin naar Disneyworld in Amerika. Ik vroeg me toen echt af tot hoever haar arm bruin was.

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_263018
Als de sjuut van Sylvana niet opengaat is dat nog geen enkel probleem
want dan stuitert ze in die gummy broek nog wel een tijdje door.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')