ik heb wel een strak buikjequote:Op zaterdag 17 april 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
Blokjesbuiken zijn niet nodig.
Een gewoon strak buikje vind ik-er.
groeit vanzelf weer aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel over mijn haar. Maar ja, kan het niet terugplakken helaas
.
Ja dat wel. En ik moet er gewoon even aan wennen en kijken hoe het precies goed zit enzoquote:
Ik ken het. Daarom ben ik voor kort gegaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat wel. En ik moet er gewoon even aan wennen en kijken hoe het precies goed zit enzo. Door die verdomde slag in mijn haar is het altijd maar afwachten
.
Haai Stequote:
Extensions?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik twijfel over mijn haar. Maar ja, kan het niet terugplakken helaas
.
Ja het is niet kort genoeg om het altijd maar gewoon te kunnen laten zittenquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ken het. Daarom ben ik voor kort gegaan
Maar waarom wil je het dan laten groeien?quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het is niet kort genoeg om het altijd maar gewoon te kunnen laten zitten. Moet er wel voor de spiegel mee
.
Omdat ik langer haar leuk vind. En dat weegt zwaarder dan het onpraktische op dit moment.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom wil je het dan laten groeien?
Okeequote:Op zaterdag 17 april 2010 22:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat ik langer haar leuk vind. En dat weegt zwaarder dan het onpraktische op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |