Gelukkig *pfieuw*quote:
Met Steve?quote:
Awwquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet morgen rond 9 uur richting Limburg.
wat een strafquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
Drenthequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je zal naar Drenthe moeten.
Ow sterktequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:16 schreef Steve het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:45 schreef Bartjebart het volgende:
Ow sterkte
Wat ga je daar doen? Met zo'n tennisding tegen een bal aan slaan?
Moet je daarvoor naar Limburgquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef Steve het volgende:
[..].
Al is het vooral gezellig doen, en terrashangen met een biertje in de hand.![]()
Briljantquote:
Zou dat nou echt werken? Ik ben van Gilette Mach Keiveel & keiduur eswitched naar AH Huismerk. Werkt net zo goed, veel goedkoper.quote:
ook voor de mannelijke broers, vaders...quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:01 schreef TheVulture het volgende:
Man wat een dagen heb ik achter de rug.. gister een toer door de Brand Brouwerij en vandaag een vrijgezellenfeest met als hilarisch hoogtepunt een stripper die behalve de bruidegom ook iemand uit het publiek wilde verwennen... drie keer raden wie er de sjaak was tussen 9 smachtende hetero's![]()
Dat gezicht van dat vrouwtje toen er werd gezegd: "Je kunt nog zo hard je best doen, hij blijft homo"
En hoe kom je aan dat filmpje?quote:
Ik kan het me niet voorstellen eigenlijk... Toch even testen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Zou dat nou echt werken? Ik ben van Gilette Mach Keiveel & keiduur eswitched naar AH Huismerk. Werkt net zo goed, veel goedkoper.
Voor een vrouw kon ze er best mee doorquote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef Steve het volgende:
[..]. Was het wel een beetje een leuke stripper?
Niks mis met wat geschuur op je schoot dan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef TheVulture het volgende:
Voor een vrouw kon ze er best mee door
Vooral het moment dat ze met haar kont over m'n kruis heen schoof was een feest van herkenningquote:Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Niks mis met wat geschuur op je schoot dan.
Ja ik moet dat toch allemaal een beetje volgen met mijn studie visagie he.quote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef oinaru_isan het volgende:
En hoe kom je aan dat filmpje?Heb http://www.youtube.com/user/beautygloss in je favorieten staan?
Ik vind de vrouwenkont niet zo mooi.quote:Op zondag 18 april 2010 01:15 schreef TheVulture het volgende:
Vooral het moment dat ze met haar kont over m'n kruis heen schoof was een feest van herkenning
*zapt*quote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef oinaru_isan het volgende:
Leuke jongen in het publiek bij DWDD.
Ja ik heb ook liever een lekker mannenkontje.... maar gezien de situatie was dit het maximaal haalbarequote:Op zondag 18 april 2010 01:18 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vind de vrouwenkont niet zo mooi.In tegenstelling tot de mannenkont.
Ik zou meer een tietenman zijn.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:25 schreef Steve het volgende:
Retro Reclame
Ik vind dat topic nog steeds zo hilarisch..
.
Mannenkontjes.quote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever een lekker mannenkontje.... maar gezien de situatie was dit het maximaal haalbare
Whehe.quote:Op zondag 18 april 2010 01:47 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
Hangt hier op de koelkast.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:01 schreef TheVulture het volgende:
Man wat een dagen heb ik achter de rug.. gister een toer door de Brand Brouwerij en vandaag een vrijgezellenfeest met als hilarisch hoogtepunt een stripper die behalve de bruidegom ook iemand uit het publiek wilde verwennen... drie keer raden wie er de sjaak was tussen 9 smachtende hetero's![]()
Dat gezicht van dat vrouwtje toen er werd gezegd: "Je kunt nog zo hard je best doen, hij blijft homo"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |