Laten we dat maar niet proberen, okee?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je past wel twee keer in mij hè?Qua breedte.
ola bonitoquote:
Druk dat eens uit in foto's?quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:33 schreef Steve het volgende:
Blokjesbuiken zijn niet nodig.
Een gewoon strak buikje vind ik-er.
Ja!quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:29 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet proberen, okee?
Ja, Steve, doe eens.quote:Op zaterdag 17 april 2010 18:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Druk dat eens uit in foto's?
Primaquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en vermaak je je een beetje nu R er is
nee blijf thuis vandaag denk ikquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Prima![]()
En jij ? ga je nog op jacht vanavond
Ik vrees dat ie nu Vlarp achterna zit met een fototoestel.quote:
zo krijg je nooit een vriendje dus hop naar de gay kroeg in dat dorp van jequote:Op zaterdag 17 april 2010 19:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee blijf thuis vandaag denk ik
Is dat iets om voor te vrezen?quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vrees dat ie nu Vlarp achterna zit met een fototoestel.
die heeft onze stad niet maar dat wist je al welquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
zo krijg je nooit een vriendje dus hop naar de gay kroeg in dat dorp van je
Ik heb daar meteen een beeld bij. Een licht verontrustend beeld.quote:Op zaterdag 17 april 2010 19:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik vrees dat ie nu Vlarp achterna zit met een fototoestel.
dan heb je dus overal kansquote:Op zaterdag 17 april 2010 19:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die heeft onze stad niet maar dat wist je al wel
Het is weekend en aangezien Vlarp graag lui is.quote:
Hij heeft gesport vandaag hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 20:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Het is weekend en aangezien Vlarp graag lui is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |