Dat denk ik toch niet, wie gaat dr nou zo een non profit organisatie aanklagen voor het geldquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:08 schreef DeZwabber het volgende:
het zal er juist wel mee te maken hebben dat ze hopen een schadevergoeding nog snel te innen voor ze daadwerkelijk weg zijn![]()
anders komen ze natuurlijk niet met het argument emotionele schade, die mensen ruiken geld, en niets anders
Nee ik hoop het ook nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoals ik al zei ken ik de situatie daar niet, maar ok, dat kan ik me voorstellen.
Ik moet wel zeggen, hondengeblaf, dat hoor je wel echt VEEEEEEEER.
Hier is op zondag altijd training op de heuvel, dat is ik weet niet hoe ver weg, maar als de wind goed staat dan heb je wel t idee dat ze voor je deur tekeer gaan.
Maar dat is maar 2 uurtjes per week.
Zeikerds hou je helaas altijd, als de situatie echt zo is als jij omschrijft dan zullen ze niet veel kans maken neem ik aan hoor
Oh! Dat had ik van Maes begrepen. Omdat ze nu zelf foto's ging maken vandaag dat er dan een eigen topic kwam! Maar wat jij zegt klinkt ook wel heel logisch eigenlijkquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat Phoebs al een eigen topic krijgt hoor, pas als de pups 6 weken zijn beslist de fokster definitief wie dr blijven en wie dr naar wie gaan
Oh nou ja, mss maakt ze dan wel al een puppytopic?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Dat had ik van Maes begrepen. Omdat ze nu zelf foto's ging maken vandaag dat er dan een eigen topic kwam! Maar wat jij zegt klinkt ook wel heel logisch eigenlijk
of het klopt of niet klopt, het getuigt sowieso niet van enig niveau of klasse dus wat dat betreft...quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:12 schreef senesta het volgende:
Dat zou wel heel laag van die buren zijn hoor, Zwabbert
wie gaat er een non-profit organisatie aanklagen die gaat verhuizenquote:Op zaterdag 17 april 2010 15:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, wie gaat dr nou zo een non profit organisatie aanklagen voor het geld?
yay, je hebt zijn ziel gebroken!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou ja, mss maakt ze dan wel al een puppytopic?
Phoebe kan volgens mij nog steeds een knul worden zelfs, als Vanes alledrie de teefjes toch wil houdenIk ga er vanuit dat ze wel de hersenen heeft om dat niet te doen hoor, maar t zijn wel echt mooitjes
![]()
Het lijkt er op dat Sjon zn laatste pak rammel toen ie weer es een bommetje maakte in de brokkenbak geholpen heeft![]()
Hij durft niet meer grommend in de bak te duiken zodra ik hem neerzet, EN hij LUISTERT als ik hem weg roep bij het eten![]()
Van oh-oh, dat Sjon geen bommetje mag in de brokkenbak?quote:
Wat anders?quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Van oh-oh, dat Sjon geen bommetje mag in de brokkenbak?
Ja, vind ik ook![]()
Oh... wacht...
Zn ziel niet hoor, maar een beetje respect mocht ie wel voor me gaan krijgen ondertussen, beest was echt van God losquote:
Komt er aan per PM!quote:Op zaterdag 17 april 2010 15:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat anders?
Doe me je adres trouwens nog eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |